SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
De meest logische verklaring is dat er stiekem een incontinente rode panda in je appartement woont.
Of toch die spin.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
De meest logische verklaring is dat er stiekem een incontinente rode panda in je appartement woont.
Ik las dit anders, dit topic verpest mijquote:
Barryquote:
Kuitje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit anders, dit topic verpest mij
nee dat komt door usquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
durf je hem er nog wel in te stoppen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of driekwart van de mensen hier, dat ik constant met mezelf aan het lullen benquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als jij al die tijd ook etto bent
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of driekwart van de mensen hier, dat ik constant met mezelf aan het lullen ben
Iedereen is een beetje USquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of driekwart van de mensen hier, dat ik constant met mezelf aan het lullen ben
dat neem je terug!quote:
quote:
Beter dan "Iedereen heeft een beetje US in zich"?quote:
Iedereen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan "Iedereen heeft een beetje US in zich"?
Ooooooh, zo'n ding!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Scrunchie heet het schijnbaar. Ja zo'n dikke elastiek haha.
EWLLLLquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan "Iedereen heeft een beetje US in zich"?
Mijn nichtje is helemaal fan van die dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Scrunchie heet het schijnbaar. Ja zo'n dikke elastiek haha.
Niet eetbaar is relatief he. Het zal allicht zwaar op de maag liggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eetbaar, ballie. Rustig maar.
U heeft een vaste klantenkring?quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eetbaar is relatief he. Het zal allicht zwaar op de maag liggen.
https://www.shopamerica.n(...)0EAQYAiABEgLntPD_BwEquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eetbaar, ballie. Rustig maar.
Alsof je zo groot bentquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
Zit wel fijn maar voel me wel een klein meisje nu.
Met je kamerplanten en trapquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een beetje hyper omdat ik net mijn kont tegen de krib heb gegooid op mijn werk
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.shopamerica.n(...)0EAQYAiABEgLntPD_BwE
Collega zei vlak voor haar vakantie dat ik geen campagne mag doen voor een bepaald product, want afspraken bladiebla.quote:
quote:
Hoe groot zijn jullie dan ?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog eerder dat eten dan broccoli-gehakt
1.98quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoe groot zijn jullie dan ?
Badasssss!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega zei vlak voor haar vakantie dat ik geen campagne mag doen voor een bepaald product, want afspraken bladiebla.
En ik heb net besloten dat ik het wel ga doen.
Nee, blijfquote:
Ik heb voor als ik poog m'n slag te behouden voor de volgende dag, maar m'n staartje is daarbij vergeleken echt te sneu.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Had toevallig van de week voor het eerst sinds de jaren 90 weer eens een scrunchy in m'n handen, maar toch niet gekocht.. dacht dat het alleen voor kinderen was. Nu wil ik er toch één
*naar boven kijktquote:
Jij van mij ook geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badasssss!
Ik heb gisteren een ODS (over de schutting) gedaan en mensen stemmen er nog mee in ook
Typt lastigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die van die kleine armpjes?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die van die kleine armpjes?
PLONSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, het wordt hier ineens nacht, zo bewolkt
Story of my lifequote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus NU een T-shirt aan met een T-Rex erop die ergens niet bij kan.
Werkt goed die inburgeringscursussen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)andeld-in-amstelveen
Niet al te groot lengteverschil is wel ideaal.quote:
Vrees dat je het wel in die hoek moet zoekenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt goed die inburgeringscursussen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Huh, kreeg net een telefoontje van de universiteit waar ik vorig jaar m'n Criminal Psychology MSc heb heb afgesloten.. dat ik Top Graduate of the Year award krijg. Had de hoogste gemiddelde score van het jaar
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)andeld-in-amstelveen
Dat is toch harstikke leuk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Huh, kreeg net een telefoontje van de universiteit waar ik vorig jaar m'n Criminal Psychology MSc heb heb afgesloten.. dat ik Top Graduate of the Year award krijg. Had de hoogste gemiddelde score van het jaar
O wow, wat knap, Kwiwiquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Onze eigen Swerlock Holmesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, dacht gewoon dat ik gemiddeld was..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch harstikke leuk?
Wat is daaraan?
Je gemiddelde in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dacht gewoon dat ik gemiddeld was..
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik reageerde ook echt weer als een Nederlander hoor..Die student advisor was echt enorm blij, en ik zo "oh, ja leuk".
dit ken ikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik reageerde ook echt weer als een Nederlander hoor..Die student advisor was echt enorm blij, en ik zo "oh, ja leuk".
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij weten hier al hele lang dat je dat niet bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gemiddeld qua lengte, bovengemiddeld qua breedte.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoe groot zijn jullie dan ?
en een stronkje broccoli?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, krijg blijkbaar ook nog een prijs van 100 GBP. Kan ik toch mooi weer een pakje gehakt van kopen hier mensen.
Echt? Ik had jou altijd als slank ingeschat vanwege het fietsen. Dat was jij toch, die soms 50km fietst?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gemiddeld qua lengte, bovengemiddeld qua breedte.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heerlijk man, vanavond broccoli met gehakt eten
Ik ben heel goed in verbrandde calorieën weer aanvullenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt? Ik had jou altijd als slank ingeschat vanwege het fietsen. Dat was jij toch, die soms 50km fietst?En Los ook geloof ik.
Ik heb het nu zo vaak gehoord dat ik het eigenlijk zelf nu ook wil makenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo vaak gehoord dat ik het eigenlijk zelf nu ook wil maken
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in verbrandde calorieën weer aanvullen
.
En 50km is niet echt een uitdaging
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onderschijtenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Eigenlijk moeten we in Foqueville ook een jaarlijkse prijs hebben voor bewoners die zich onderscheiden.
Ik vind 50km met de auto al ver.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Exactly my thought. Ik ben er na 5km al klaar mee.
En een jaarlijkse broccoli met gehakt avondquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Eigenlijk moeten we in Foqueville ook een jaarlijkse prijs hebben voor bewoners die zich onderscheiden.
Maak je het als 1 pans gerecht?quote:
Mja, daar denken we nog even over na, Kwiwiquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een jaarlijkse broccoli met gehakt avond
Flory heeft haar standbeeld toch al?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
op wat voor manier?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie mogelijkheden voor een ovenschotelquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, moet je @:4EverBlackEyed even vragen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie kan het beste broccoli - gehakt maken.
Nou nou, niet te gek doen hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een ovenschotel
Ja, en zeer verdiend. Maar misschien moeten we een soort aanmoedigingsprijs in het leven roepenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flory heeft haar standbeeld toch al?
Maandelijks is leukerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
De inburgerings award. Voor de nieuweling die het best ingeburgerd is, d.w.z. die elke dag een gerrie update doet, een keer broccoli met gehakt heeft gemaakt, LTVDK grmbl noemt, een kwiwietje heeft gedaan, een kabouter door nederland heeft zwerven, ...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en zeer verdiend. Maar misschien moeten we een woort aanmoedigingsprijs in het leven roepen
Ik ben vrij kansloosquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De inburgerings award. Voor de nieuweling die het best ingeburgerd is, d.w.z. die elke dag een gerrie update doet, een keer broccoli met gehakt heeft gemaakt, LTVDK grmbl noemt, een kwiwietje heeft gedaan, een kabouter door nederland heeft zwerven, ...
Snak bijna naar een dame in vleeskleurig badpak.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Het is wel een ding geworden.
Ik wil eerst een foto van kwiwi voordat ik kan oordelen of een ik kwiwietje zou doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vrij kansloos![]()
Ik weet niet eens wat "een kwiwietje doen" is
Met of zonder pantoffels ?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snak bijna naar een dame in vleeskleurig badpak.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vrij kansloos![]()
Ik weet niet eens wat "een kwiwietje doen" is
...en aan het eind verliezen de Nederlanders.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
Dat pingpongen is nog best een intense sport, zo lijkt het.
wat is bizar vroeg?quote:
Ga het denk ik vanavond ook maar makenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo vaak gehoord dat ik het eigenlijk zelf nu ook wil maken
Als je tegen een aziaat met een bloempotkapsel moet spelen, dan weet je dat je kansloos bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...en aan het eind verliezen de Nederlanders.
Mar dat is met elke sport.
dat is wel vroeg ja.quote:
Oh niet gezien want toen sliep ik alquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daarom zei Buda ook van de week tegen je "verkeerde account kwiwi"
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet gezien want toen sliep ik al
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet gezien want toen sliep ik al
Valide punt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je tegen een aziaat met een bloempotkapsel moet spelen, dan weet je dat je kansloos bent.
Pantynegers?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Er draaien tig films die ik wil zien maar er zitten steeds allemaal andere mensen in de zaal
dat is wel een beetje het vervelende van bioscopen ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Er draaien tig films die ik wil zien maar er zitten steeds allemaal andere mensen in de zaal
Hé bah.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
wil je een prive voorstelling?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
chill chillquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je hier regelmatig 's ochtends.
tja, dan maar naar Boss Babyquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet alles draait 's ochtends want dan heb jekinderfilms
geen kaas?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat het vanavond een broccoli-gehakt ovenschotel gaat worden met aardappelschijfjes en champignonsaus
sommige kinderfilms zijn best leukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat erbij doenquote:
Kinderen vastbinden en The Exorcist opzetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdatquote:
ik vind dit een hele rare vraagquote:
witlof met kaas is lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanavond schnitzel, witlof met kaas en aardappelschotel.
Is witlof met kaas het nieuwe: broccoli- gehakt?
Luciferstokjes in die oogkassen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen vastbinden en The Exorcist opzetten.
Geen filmhuis in de buurt? Daar ging ik vaker naartoe. Nooit druk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook ham, misschien combinerenquote:
ook lekker, misschien nog beter met gehakt er bijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanavond schnitzel, witlof met kaas en aardappelschotel.
Is witlof met kaas het nieuwe: broccoli- gehakt?
ook lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook ham, misschien combineren
Ja, dat moet ik dan even ontdooien.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker, misschien nog beter met gehakt er bij
Lekkahquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook lekker.
ik doe vaak met pesto en mozzarella en dan uit de oven.
Wageningen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:28 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Geen filmhuis in de buurt? Daar ging ik vaker naartoe. Nooit druk.
Die ga ik zo halen als het stopt met regenenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n bureaustoel zit niet lekker.. ik wil een grote skippybal om op te zitten.
Zit je daar drie uur naar een zwart-wit film te kijken over een demente oma die met een cactus praat.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:28 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Geen filmhuis in de buurt? Daar ging ik vaker naartoe. Nooit druk.
Ja dat zie ik thuis ook wel in kleur.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar drie uur naar een zwart-wit film te kijken over een demente oma die met een cactus praat.
kijk ik liever dan de zoveelste Marvel-film of Fast and the Furious 14quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar drie uur naar een zwart-wit film te kijken over een demente oma die met een cactus praat.
Heb je een spiegel vlakbij staan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zie ik thuis ook wel in kleur.
Laat ze dan gewoon gelijk Hobo With A Shotgun kijken, dan weet je tenminste zeker dat ze fucked for life zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen vastbinden en The Exorcist opzetten.
Ik wil dus nog graag naar Black Widow.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:33 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
kijk ik liever dan de zoveelste Marvel-film.
We zijn het eensquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:33 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
kijk ik liever dan de zoveelste Marvel-film of Fast and the Furious 14
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De inburgerings award. Voor de nieuweling die het best ingeburgerd is, d.w.z. die elke dag een gerrie update doet, een keer broccoli met gehakt heeft gemaakt, LTVDK grmbl noemt, een kwiwietje heeft gedaan, een kabouter door nederland heeft zwerven, ...
Hoezo, ik mankeer niks?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ze dan gewoon gelijk Hobo With A Shotgun kijken, dan weet je tenminste zeker dat ze fucked for life zijn
Omdat jij al volwassen was toen die uitkwamquote:
Obligate huehuequote:
Dit haat ik ook, intens zelfsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mensen" (uche uche) die in een Excelsheet rijen niet zichtbaar maken en het dan ook zo laten staan.
Dat zijn dezelfde mensen die hun vieze vaat in de kantoorgootsteen zetten, terwijl de vaatwasser leeg is.
ballie had een onverklaarbare plas op het balkon.quote:
Wil je een bakje koffie?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde eerst vragen, heb je drie oren dan? maar ik was een beetje dom.
Al die gesprekken over gaatjesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n verhitte discussie gehad op het werk?
hebben jullie niet 1 inruimautist? zo iemand die kwaad wordt als een vaatwasser niet ingeruimd is volens een bepaalde indeling?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mensen" (uche uche) die in een Excelsheet rijen niet zichtbaar maken en het dan ook zo laten staan.
Dat zijn dezelfde mensen die hun vieze vaat in de kantoorgootsteen zetten, terwijl de vaatwasser leeg is.
Details, ik heb op jonge leeftijd genoeg 'niet passends' gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij al volwassen was toen die uitkwam
In eerste instantie schrik ik dan altijd, want die ene milliseconden denk ik: huh waar is de rest en dan zie ik de getallen van de rijen.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Alle drie de gaatjes zijn doorgeprikt, dikke paarse oren dit dat, stinkende vingers
Same. Of mensen die een enorm Excel bestand sturen en dan niet minstens even de belangrijkste cellen freezenquote:
Ik ben dit thuisquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben jullie niet 1 inruimautist? zo iemand die kwaad wordt als een vaatwasser niet ingeruimd is volens een bepaalde indeling?
hebben hier geen vaatwasser trouwens, dus ik gooi alles in de gootsteen
Ik denk dat ik die autist ben, maar meestal hebben we daar volgens mij de mensen van de receptie voor. Of degene die vaatwasser/ keuken/ inruimboodschappjes-dienst hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben jullie niet 1 inruimautist? zo iemand die kwaad wordt als een vaatwasser niet ingeruimd is volens een bepaalde indeling?
hebben hier geen vaatwasser trouwens, dus ik gooi alles in de gootsteen
Zou even weken in zoutoplossing als ik jou was.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Alle drie de gaatjes zijn doorgeprikt, dikke paarse oren dit dat, stinkende vingers
Herkenbaar, de vaatwasser moet wel netjes en efficiënt ingeruimd zijn.quote:
Ik doelde op de vaatwasser.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In eerste instantie schrik ik dan altijd, want die ene milliseconden denk ik: huh waar is de rest en dan zie ik de getallen van de rijen.
Dit ben ik niet.quote:
Mooi denk ik ja.quote:
Ja, dat is ook vervelend.quote:
inruimboodschapjesdienst?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die autist ben, maar meestal hebben we daar volgens mij de mensen van de receptie voor. Of degene die vaatwasser/ keuken/ inruimboodschappjes-dienst hebben![]()
En onze afdeling wordt nooit ingepland.
echt een van de enige manieren om echt af te schakelen voor mij. Anders zit ik zo weer op mijn telefoon te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor het eerst in 20 jaar al m'n oorgaatjes gevuld, jezus wat zwaar, ik zie eruit als een lesbo.
pics?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor het eerst in 20 jaar al m'n oorgaatjes gevuld, jezus wat zwaar, ik zie eruit als een lesbo.
ik heb hier nog niet direct een beeld bij..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
echt een van de enige manieren om echt af te schakelen voor mij. Anders zit ik zo weer op mijn telefoon te kijken.
Ja, als de AH kratten met boodschappen komen bezorgen.quote:
Die andere hoefden niet doorgeprikt te worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je maar drie gaten had?
Ik geloof dit direct.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet mijn gootsteen ook altijd brandschoon hebben, die poets ik de hele dag door, ook waterdruppels vind ik irritant, gelukkig is dat mijn enige afwijking.
wat bezorgt de appie bij jullie?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als de AH kratten met boodschappen komen bezorgen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet mijn gootsteen ook altijd brandschoon hebben, die poets ik de hele dag door, ook waterdruppels vind ik irritant, gelukkig is dat mijn enige afwijking.
RIP.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had misschien m'n handen moeten wassen voor ik de boel doorprikte.
ben daar echt zo slecht in, ik sta ongeveer altijd 'aan'quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Dat heb ik inmiddels wel afgeleerd.
Dit doet Gergi ook, maar de rest van de keuken laat ie dan een rotzooiquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
oh oh, straks van die bloemkoolorenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
waar zit het maximum?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Zeven oorbellen is echt wel lesbisch ja.
Oorcovid incoming...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja ok, ik sta ook altijd wel aan maar op een relaxed standje of zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ben daar echt zo slecht in, ik sta ongeveer altijd 'aan'
heb wel afgeleerd om 's avonds in bed nog urenlang te scrollen
Brood, diverse soorten beleg, frisdrank, hygiëne doekjes, vaatwastabletten, afwasmiddel, CoolBest, Melk, koekjes, Melk en Fruit, crackers, rijstwafels, komkommer, rucola etc etc, alles voor de lunch.quote:
je hoeft dus geen lunch van thuis mee te nemen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brood, diverse soorten beleg, frisdrank, hygiëne doekjes, vaatwastabletten, afwasmiddel, CoolBest, Melk, koekjes, Melk en Fruit, crackers, rijstwafels, komkommer, rucola etc etc, alles voor de lunch.
Nee, we betalen 20 euro per maand en dan kan je onbeperkt mee eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft dus geen lunch van thuis mee te nemen?
ik zou zo ontzettend dik worden danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we betalen 20 euro per maand en dan kan je onbeperkt mee eten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd je zachtjes wakker gelikt door Donut?
dan val ik afquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk denk denk, ik denk al vrij snel, bij meer dan een "actieve" oorbel aan beide kanten.
ik kan het beste iets van yoga of mobility-dingen doen voordat ik echt ga slapen, anders gaat mijn nek ook stukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, ik sta ook altijd wel aan maar op een relaxed standje of zo.
Half uurtje nek- en rug-massage voor het slapen gaan helpt.
dat is laatquote:
waarom nu pas?quote:
luibalquote:
Ik ben maar 1x per week op kantoor en meer dan 3 boterhammen eet ik toch niet.quote:
ik zou daarvoor elke dag naar kantoor gaan. alleen maar daar komen lunchen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x per week op kantoor en meer dan 3 boterhammen eet ik toch niet.
Ik moet 40 minuten rijden enkele reis om naar kantoor te gaan en mijn collega's zijn toch niet op kantoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou daarvoor elke dag naar kantoor gaan. alleen maar daar komen lunchen.
ik overdrijf ook een beetje. zeker aangezien ik met een beetje pech anderhalf uur onderweg benquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet 40 minuten rijden enkele reis om naar kantoor te gaan en mijn collega's zijn toch niet op kantoor.
Dus alleen voor lunch zou ik dat te gek vinden.
Maar het is wel goed geregeld qua lunch.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik overdrijf ook een beetje. zeker aangezien ik met een beetje pech anderhalf uur onderweg ben
broodjes met gehaktbal en een broccoli salade?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het is wel goed geregeld qua lunch.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
broodjes met gehaktbal en een broccoli salade?
fascinerend is datquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
O, het gaat nog over gaatjes huehue.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En welke nog meer? Vraag ik voor uitstraling
weinig zichtbarequote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En welke nog meer? Vraag ik voor uitstraling
Wat is dat, zo'n enorm gat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
een industrial, dus dat zijn er al meteen 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |