SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
De meest logische verklaring is dat er stiekem een incontinente rode panda in je appartement woont.
Of toch die spin.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
De meest logische verklaring is dat er stiekem een incontinente rode panda in je appartement woont.
Ik las dit anders, dit topic verpest mijquote:
Barryquote:
Kuitje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit anders, dit topic verpest mij
nee dat komt door usquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
durf je hem er nog wel in te stoppen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of driekwart van de mensen hier, dat ik constant met mezelf aan het lullen benquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als jij al die tijd ook etto bent
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of driekwart van de mensen hier, dat ik constant met mezelf aan het lullen ben
Iedereen is een beetje USquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of driekwart van de mensen hier, dat ik constant met mezelf aan het lullen ben
dat neem je terug!quote:
quote:
Beter dan "Iedereen heeft een beetje US in zich"?quote:
Iedereen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan "Iedereen heeft een beetje US in zich"?
Ooooooh, zo'n ding!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Scrunchie heet het schijnbaar. Ja zo'n dikke elastiek haha.
EWLLLLquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan "Iedereen heeft een beetje US in zich"?
Mijn nichtje is helemaal fan van die dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Scrunchie heet het schijnbaar. Ja zo'n dikke elastiek haha.
Niet eetbaar is relatief he. Het zal allicht zwaar op de maag liggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eetbaar, ballie. Rustig maar.
U heeft een vaste klantenkring?quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eetbaar is relatief he. Het zal allicht zwaar op de maag liggen.
https://www.shopamerica.n(...)0EAQYAiABEgLntPD_BwEquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eetbaar, ballie. Rustig maar.
Alsof je zo groot bentquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
Zit wel fijn maar voel me wel een klein meisje nu.
Met je kamerplanten en trapquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een beetje hyper omdat ik net mijn kont tegen de krib heb gegooid op mijn werk
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.shopamerica.n(...)0EAQYAiABEgLntPD_BwE
Collega zei vlak voor haar vakantie dat ik geen campagne mag doen voor een bepaald product, want afspraken bladiebla.quote:
quote:
Hoe groot zijn jullie dan ?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog eerder dat eten dan broccoli-gehakt
1.98quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoe groot zijn jullie dan ?
Badasssss!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega zei vlak voor haar vakantie dat ik geen campagne mag doen voor een bepaald product, want afspraken bladiebla.
En ik heb net besloten dat ik het wel ga doen.
Nee, blijfquote:
Ik heb voor als ik poog m'n slag te behouden voor de volgende dag, maar m'n staartje is daarbij vergeleken echt te sneu.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Had toevallig van de week voor het eerst sinds de jaren 90 weer eens een scrunchy in m'n handen, maar toch niet gekocht.. dacht dat het alleen voor kinderen was. Nu wil ik er toch één
*naar boven kijktquote:
Jij van mij ook geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badasssss!
Ik heb gisteren een ODS (over de schutting) gedaan en mensen stemmen er nog mee in ook
Typt lastigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die van die kleine armpjes?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die van die kleine armpjes?
PLONSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, het wordt hier ineens nacht, zo bewolkt
Story of my lifequote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus NU een T-shirt aan met een T-Rex erop die ergens niet bij kan.
Werkt goed die inburgeringscursussen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)andeld-in-amstelveen
Niet al te groot lengteverschil is wel ideaal.quote:
Vrees dat je het wel in die hoek moet zoekenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt goed die inburgeringscursussen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Huh, kreeg net een telefoontje van de universiteit waar ik vorig jaar m'n Criminal Psychology MSc heb heb afgesloten.. dat ik Top Graduate of the Year award krijg. Had de hoogste gemiddelde score van het jaar
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)andeld-in-amstelveen
Dat is toch harstikke leuk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Huh, kreeg net een telefoontje van de universiteit waar ik vorig jaar m'n Criminal Psychology MSc heb heb afgesloten.. dat ik Top Graduate of the Year award krijg. Had de hoogste gemiddelde score van het jaar
O wow, wat knap, Kwiwiquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Onze eigen Swerlock Holmesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, dacht gewoon dat ik gemiddeld was..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch harstikke leuk?
Wat is daaraan?
Je gemiddelde in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dacht gewoon dat ik gemiddeld was..
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik reageerde ook echt weer als een Nederlander hoor..Die student advisor was echt enorm blij, en ik zo "oh, ja leuk".
dit ken ikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik reageerde ook echt weer als een Nederlander hoor..Die student advisor was echt enorm blij, en ik zo "oh, ja leuk".
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dacht gewoon dat ik gemiddeld was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |