SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Snottebel maar dan bloederig. De andere kant noem ik eerder bonkjes en sliertjes.quote:
Is ook maar 1 vrouw waar ik echt bang voor benquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou mijn beeld wel ernstig doen draaien. Ik zie je als een oer-Hollandse blonde jongeman.
Ik moest even iets hebben voor we een onsmakelijke US-TT hadden.quote:
Fff serieus draakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snottebel maar dan bloederig. De andere kant noem ik eerder bonkjes en sliertjes.
Ik zou haar gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook maar 1 vrouw waar ik echt bang voor ben
Wees blij dat ik gekaapt heb, dit had zomaar de TT kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snottebel maar dan bloederig. De andere kant noem ik eerder bonkjes en sliertjes.
Scheelde 1,6 secondequote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gekaapt heb, dit had zomaar de TT kunnen zijn.
¤99, omdat het een sneltest moest zijn. Deze heb ik vanmiddag terug.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
maar hoeveel was je kwijt voor je test?
Je moeder?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen platvloers en vies zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo voormalig directeur van 4E
Wat een geld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
¤99, omdat het een sneltest moest zijn. Deze heb ik vanmiddag terug.
Niet voor mijn eigen rekening overigens, want voor werk.
Bal?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, hoor.. vrouwen kunnen dat nog beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen platvloers en vies zijn.
Het is ook echt een half uur de grens over.quote:
Oh, beterschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |