SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Snottebel maar dan bloederig. De andere kant noem ik eerder bonkjes en sliertjes.quote:
Is ook maar 1 vrouw waar ik echt bang voor benquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou mijn beeld wel ernstig doen draaien. Ik zie je als een oer-Hollandse blonde jongeman.
Ik moest even iets hebben voor we een onsmakelijke US-TT hadden.quote:
Fff serieus draakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snottebel maar dan bloederig. De andere kant noem ik eerder bonkjes en sliertjes.
Ik zou haar gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook maar 1 vrouw waar ik echt bang voor ben
Wees blij dat ik gekaapt heb, dit had zomaar de TT kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snottebel maar dan bloederig. De andere kant noem ik eerder bonkjes en sliertjes.
Scheelde 1,6 secondequote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gekaapt heb, dit had zomaar de TT kunnen zijn.
¤99, omdat het een sneltest moest zijn. Deze heb ik vanmiddag terug.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
maar hoeveel was je kwijt voor je test?
Je moeder?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen platvloers en vies zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo voormalig directeur van 4E
Wat een geld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
¤99, omdat het een sneltest moest zijn. Deze heb ik vanmiddag terug.
Niet voor mijn eigen rekening overigens, want voor werk.
Bal?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, hoor.. vrouwen kunnen dat nog beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen platvloers en vies zijn.
Het is ook echt een half uur de grens over.quote:
Oh, beterschap.quote:
Trage sneltest wel dan, heb er een keer eentje gehad die gewoon van de GGD was, had de uitslag al voordat ik weer thuis wasquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
¤99, omdat het een sneltest moest zijn. Deze heb ik vanmiddag terug.
Niet voor mijn eigen rekening overigens, want voor werk.
Ja, want nog geen twee weken sinds tweede pirk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
maar als je 2 keer gepirkt bent moet je ook nog testen voor duitsland?
quote:
Gelukkig hoef je het niet zelf te betalenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook echt een half uur de grens over.![]()
MAAR GOED. Ik heb geen zin in gezeik.
Valt mee kan ermee werken, denk iets verkeerds gegeten of een ontstoken dikke darm. Ik laat de dokter maar even oordelen wat het kan zijn. Volgens Google is het darmkankerquote:
ah i see of ah ich sehequote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want nog geen twee weken sinds tweede pirk.
Moet PCR-test zijn helaasch.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trage sneltest wel dan, heb er een keer eentje gehad die gewoon van de GGD was, had de uitslag al voordat ik weer thuis was
uiteraardquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt mee kan ermee werken, denk iets verkeerds gegeten of een ontstoken dikke darm. Ik laat de dokter maar even oordelen wat het kan zijn. Volgens Google is het darmkanker
Jullie mogen blij zijn dat we jullie nodig hebben om baby's te maken en te koken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoor.. vrouwen kunnen dat nog beter.
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt mee kan ermee werken, denk iets verkeerds gegeten of een ontstoken dikke darm. Ik laat de dokter maar even oordelen wat het kan zijn. Volgens Google is het darmkanker
Dat eerste kan je vergeten en dat tweede alleen als je het heel lief vraagt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zijn dat we jullie nodig hebben om baby's te maken en te koken.
Ik weet nog wel een aantal dingen die m'n kerel aan mij kan waarderen hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zijn dat we jullie nodig hebben om baby's te maken en te koken.
Of zo'n vis die stiekem nog leeft in je darmen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat doet meneer 4E hierquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een aantal dingen die m'n kerel aan mij kan waarderen hoor.
Dat ik de plee poets, bijvoorbeeld.
Ja had ik toen ook, gewoon in een teststraat met stokje in neus en keelquote:
GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n vis die stiekem nog leeft in je darmen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar gaat naar een ander lab.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik toen ook, gewoon in een teststraat met stokje in neus en keel
Daarvoor zou ik wel een vrouw willen hebben ja, dat koken kan ik zelf welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, absoluutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zeker zo'n onderdanig Indo mannetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |