abonnement Unibet Coolblue
pi_200652622
Ahh daar is hij dan O+
Van harte gefeliciteerd Cygne, geniet van je mannen! *;
pi_200653304
@Cygne Daar is hij dan eindelijk, na zo'n lange tijd, je 2e zoon O+ O+ O+ O+
Wat een prachtig ventje is het!
Van harte gefeliciteerd en geniet met zijn viertjes van jullie mooie gezin *O* *O* *O*
pi_200653464
Lieve Cygne,
Ook via deze weg gefeliciteerd met jullie prachtige zoon 😍
Dat ik trots ben op jullie weet je al want dat heb ik je gisteren al 100x gezegd !! Ik kan niet wachten tot ik jullie zoon, mijn petekindje, mag knuffelen!! *Trotse tante*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_200653654
Gefeliciteerd @Cygne, je hebt er een prachtige baby bij!
pi_200653719
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef Ereshkigal het volgende:
Lieve Cygne,
Ook via deze weg gefeliciteerd met jullie prachtige zoon 😍
Dat ik trots ben op jullie weet je al want dat heb ik je gisteren al 100x gezegd !! Ik kan niet wachten tot ik jullie zoon, mijn petekindje, mag knuffelen!! *Trotse tante*
:*
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:49:39 #131
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200654309
Cygne, gefeliciteerd! Wat een prachtige baby O+
pi_200654836
Gefeliciteerd Cygne!

Prachtig kindje en wat een leuke naam. Geniet van je babywolk. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200656725
Aah cygne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon! En wat een mooie naam O+
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:59:11 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200656902
Van harte gefeliciteerd Cygne!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:20:57 #135
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_200657260
Gefeliciteerd Cygne *O* O+
pi_200658549
Gefeliciteerd Cygne O+
pi_200660537
En nu sta ik dus bovenaan. Hoe dan!? :D
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:42:46 #138
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200660972
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Bring it on *O* O+ :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 20:23:04 #139
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200661348
quote:
Gouden medaille 🏅 *O*
pi_200668854
quote:
Ik dacht er ook al aan. Next! Het gaat echt snel

@Mahra: hoevaak voel jij de baby nu bewegen?
Ik merk dat ik steeds onzekerder en onzekerder word. Ik voel misschien 1 schopje per dag zonder dat mijn buik beweegt en nu 28+2

Eergister gesproken met VK, die vindt dat ik te weinig voel voor de termijn. Maar de baby lijkt telkens in orde. Maar hoe ik dan moet opmerken of er iets verandert is mij een raadsel. Ze zei: je moet proberen het patroon te ontdekken. Dat gaat niet makkelijk als ik t niet voel. Uiteindelijk besloot ze dat ze me vaker wil zien.

Ik ga vandaag toch maar weer bellen. Maar ben wanhopig op zoek naar positieve ervaringen van dames die ook de placenta voor hebben liggen

[ Bericht 1% gewijzigd door _Lily_ op 01-08-2021 09:18:37 ]
pi_200669223
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Bring it on *O* O+ :D
Van mij mag het ook. :D Ben zo nieuwsgierig naar die kleine druif! Nou ja, klein, als ik zie hoe ze 's avonds nu m'n hele buik van links naar rechts laat golven. :D
pi_200669272
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:09 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

@:mahra: hoevaak voel jij de baby nu bewegen?
Ik merk dat ik steeds onzekerder en onzekerder word. Ik voel misschien 1 schopje per dag zonder dat mijn buik beweegt en nu 28+2

Eergister gesproken met VK, die vindt dat ik te weinig voel voor de termijn. Maar de baby lijkt telkens in orde. Maar hoe ik dan moet opmerken of er iets verandert is mij een raadsel. Ze zei: je moet proberen het patroon te ontdekken. Dat gaat niet makkelijk als ik t niet voel. Uiteindelijk besloot ze dat ze me vaker wil zien.

Ik ga vandaag toch maar weer bellen. Maar ben wanhopig op zoek naar positieve ervaringen van dames die ook de placenta voor hebben liggen
Ach Lily, ik vind het heel rot om dit te lezen. :( Goed dat je wel weer actie gaat ondernemen. Misschien dat een goede gynaecoloog jou wel wat meer kan geruststellen en nog wat meer uitleg kan geven? Vraag er anders naar bij je VK. Ik heb dus geen ervaring met een voorliggende placenta, maar rond deze termijn zou je volgens de beweeg-richtlijnen de baby ook moeten kunnen voelen als je placenta helemaal voor ligt. Ik stuur je in ieder geval even een virtuele knuffel. 😘
pi_200669399
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:40 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Ach Lily, ik vind het heel rot om dit te lezen. :( Goed dat je wel weer actie gaat ondernemen. Misschien dat een goede gynaecoloog jou wel wat meer kan geruststellen en nog wat meer uitleg kan geven? Vraag er anders naar bij je VK. Ik heb dus geen ervaring met een voorliggende placenta, maar rond deze termijn zou je volgens de beweeg-richtlijnen de baby ook moeten kunnen voelen als je placenta helemaal voor ligt. Ik stuur je in ieder geval even een virtuele knuffel. 😘
Thanks, echt superlief van je
Dit zei mijn VK dus ook. Ik ga inderdaad bellen en horen wat ze adviseert
pi_200670681
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:09 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

@:mahra: hoevaak voel jij de baby nu bewegen?

Oh, ik ben nu 31 weken en voel de kleine wel wat vaker dan een keer per dag, maar heb ook wel dagen dat ik haar maar een of twee keer per dag voel. Ik moet zeggen dat ik pas vanaf week 30 de kleine vaker ben gaan voelen, dus er is hoop? Ik weet ook niet hoe je placenta ligt? Bedekt het de hele buik of slechts een gebied? Bij mij zit de placenta dus rondom de navel en voel ik dus aan de zijkanten en onderkant enkel en alleen de schopjes. Maar ik heb bijvoorbeeld niet dat mijn buik alle kanten op gaat en je dat vanaf de buitenkant kan zien. Ze is ook echt rustig.

Ik ben vorige week twee dagen in het ziekenhuis beland want minder leven. Gelukkig was er niks aan de hand en doet de kleine het prima. Tijdens de echo draaide ze om haar as ( zoiets moet je voelen) en vroeg de dokter of ik dat voelde? Uhu nee.

Extra controles kan nooit kwaad en hopen dat het bij jou na 30 weken ook beter wordt.
pi_200670708
Ledikantje is ook binnen! Na de vakantie ( we gaan vandaag lekker op vakantie) beginnen aan de babykamer.

Heeft iemand ervaring met de babystoel van Doona?
pi_200670996
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Van mij mag het ook. :D Ben zo nieuwsgierig naar die kleine druif! Nou ja, klein, als ik zie hoe ze 's avonds nu m'n hele buik van links naar rechts laat golven. :D
You go girl! Jouw beurt nu.
pi_200678116
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:07 schreef Mahra het volgende:

[..]

Oh, ik ben nu 31 weken en voel de kleine wel wat vaker dan een keer per dag, maar heb ook wel dagen dat ik haar maar een of twee keer per dag voel. Ik moet zeggen dat ik pas vanaf week 30 de kleine vaker ben gaan voelen, dus er is hoop? Ik weet ook niet hoe je placenta ligt? Bedekt het de hele buik of slechts een gebied? Bij mij zit de placenta dus rondom de navel en voel ik dus aan de zijkanten en onderkant enkel en alleen de schopjes. Maar ik heb bijvoorbeeld niet dat mijn buik alle kanten op gaat en je dat vanaf de buitenkant kan zien. Ze is ook echt rustig.

Ik ben vorige week twee dagen in het ziekenhuis beland want minder leven. Gelukkig was er niks aan de hand en doet de kleine het prima. Tijdens de echo draaide ze om haar as ( zoiets moet je voelen) en vroeg de dokter of ik dat voelde? Uhu nee.

Extra controles kan nooit kwaad en hopen dat het bij jou na 30 weken ook beter wordt.
Ik denk dat wij hetzelfde hebben. Ik herken ook dat de VK zegt dat ik wel iets had moeten voelen wat ik dus niet voel. Ik ga zo voor CTG
hopelijk wordt het inderdaad beter na 30 weken
pi_200678379
Vervelend dat je maar zo weinig beweging blijft voelen Lily, had gehoopt dat dat intussen anders zou zijn voor je! Killing om steeds die onzekerheid zo te voelen :* Hopelijk geeft het CTG wat geruststelling.

Hier beginnen de veranderingen in huis langzaam serieuze vormen aan te nemen: verbouwing komt eraan, wisselen van slaapkamers, overstap van ledikant naar peuterbed, behangen babykamer, etc. Dit weekend bleek dat we onverwacht ook iets moeten met de schutting/muur van 100 jaar oud door een tegenvaller bij werk op de aanliggende grond, alles bij elkaar toch meer gedoe dan ik vooraf had begroot :X
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:09:25 #149
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200679115
Wat vervelend dat je nog steeds zo weinig voelt Lily ;( Kan me zo goed voorstellen dat dat onzeker maakt!

Ik heb de placenta voor (rond de navel), maar voel de baby vrij regelmatig aan de zijkanten en onderkant van m'n buik. Net toevallig nog, dat ik m'n arm over de zijkant van m'n buik heb liggen en ze mijn arm gewoon wegtrapt. Ik moet ook zeggen dat ik wel heel erg naar buiten draag, misschien dat dat ook nog verschil maakt?

Ik hoop dat de extra controles bij de VK je in ieder geval wat meer rust gaan geven en dat de baby het goed blijft doen O+
Some people cry not because they are weak, but because they have been strong for too long.
|| justdiggit.org ||
pi_200682111
Cygne! Gefeliciteerd! Daar is je mooie man. *O* Wij hebben hetzelfde pakje. Love it.

Lily, hier ook de placenta voor en ik voel haar ook nog steeds aanzienlijk minder dan de vorige. Wel geregeld per dag, zo'n keer of 5. Ik voel het het beste als ze in mijn blaas duwt of haar rug/bil helemaal naar buiten duwt. Schopjes voel ik veel minder. Ondertussen alweer bijna 36 weken.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')