Wacht jij tot ze gewoon een keer op TV komen of kijk je ze liever in een keer en download je ze?
Een andere optie is de DVD's kopen, die ook al verkrijgbaar zijn voor ze op TV komen in NL.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 29-01-2003 09:52]
alleen 24 op tv en alleen omdat ik er aan begonnen ben, niet meer omdat het goed of spannend is.
quote:Dat wil ik wel zeggen, maar dan edit Mike mijn post.
Op woensdag 29 januari 2003 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
waar kun je ze dan downloaden?
Over serie's op tv volgen, ik heb daar geen geduld voor. 24 Ben ik nooit aan begonnen, bij Taken en BoB ben ik afgehaakt.
quote:Okay, ik gok usenet, dus ik ga maar eens zoeken.
Op woensdag 29 januari 2003 10:20 schreef SunChaser het volgende:
Dat wil ik wel zeggen, maar dan edit Mike mijn post.
Ik kijk series meestal op TV of koop ze op DVD (24, BoB, Sopranos, Futurama). Maar als je een aflevering mist kan het wel handig zijn.
Handig voor programma's die je niet kunt downloaden (zoals Kopspijkers, Dit was het nieuws, Barend & Van Dorp etc)
quote:Daar heb ik nu een videorecorder voor.
Op woensdag 29 januari 2003 10:29 schreef Tijn het volgende:
Oh nu ik een TV-kaart heb, kan ik ze ook zelf opnemen. Das wel handig, zeker als je die opnames van te voren programmeert.Handig voor programma's die je niet kunt downloaden (zoals Kopspijkers, Dit was het nieuws, Barend & Van Dorp etc)
quote:Jah, maar dan moet je weer kloten met videobanden enzo, terwijl 'ie nu zelf een nieuwe mpeg-file in mn mapje met TV-programma's zet
Op woensdag 29 januari 2003 10:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar heb ik nu een videorecorder voor.
Magoed, het principe is natuurlijk hetzelfde.
Een serie als The West Wing is gewoon helemaal verdwenen. En een serie als Alias is gewoon te spannend om te moeten afwachten of V8 het nu wel of niet uitzendt.
Sitcoms boeien me niet genoeg, die kijk ik alleen puur uit tijdverdrijf als ik niets te doen heb, als ik ze niet zie, jammer dan.
BoB heb ik wel gekeken op divX, dat was TE goed om op te wachten
Vind wel dat ze het illegale werk in de hand werken door het versrpeid uit te brengen. Je leest erover op internet en bent nieuwsgierig....
Net als met films, als het TE lang duurt kan ik me niet inhouden als je veel enthousiaste Amerikanen erover hoort...
quote:Niet iedereen, want sommigen vinden het niet fijn om illegaal bezig te zijn.
Op woensdag 29 januari 2003 11:43 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is een open deur intrappen.Natuurlijk download je ze als je de mogelijkheid hebt
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:10 schreef realbase het volgende:
Ik koop alles van friends.. van t/m seizoen 8 op dvd
en van 9 download ik elke keer degene die uit komt !
quote:Of willen geen TV op hun PC kijken. Of hebben niet zo'n snelle verbinding.
Op woensdag 29 januari 2003 11:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Niet iedereen, want sommigen vinden het niet fijn om illegaal bezig te zijn.
quote:me 2
Op woensdag 29 januari 2003 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
alleen southpark down ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |