Verwacht nu niet teveel van Tom.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef Fodio het volgende:
Ik zei gisteren al .. dit wordt een medaille regen deze dag en we hebben Tom nog en 2 judoka's
En Totilas nummer Drie of zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef Fodio het volgende:
Ik zei gisteren al .. dit wordt een medaille regen deze dag en we hebben Tom nog en 2 judoka's
Dat hadden er natuurlijk 12 moeten zijnquote:
WvA is ook gewoon een halve Nederlandse medaillequote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verwacht nu niet teveel van Tom.
Gezien het feit de Belgen ook Van der Poel bij succes opeisen mogen wij dit vandaag ook wel inderdaad ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WvA is ook gewoon een halve Nederlandse medaille
Die heeft samen met Van Vleuten getraind op hoogte en zich niet gefocust op wedstrijden .. ik zie een trendquote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verwacht nu niet teveel van Tom.
Spoiler: Tom wint niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef Fodio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |