SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LIgt er aan of het bij de mannen of bij de vrouwen is. De mannen zwemmen ook topless dus waarom niet bij het beachvolleybalquote:
met broccoli?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gehakt alvast kruiden voor vanavond
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LIgt er aan of het bij de mannen of bij de vrouwen is. De mannen zwemmen ook topless dus waarom niet bij het beachvolleybal
Nee. gewoon met wat in mijn keukenkastje staat.quote:
Naakt rodelen klinkt meer als jouw ding.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Topless bobsleeën zou ik wel kijken denk ik.
Dan zie je zo'n rood spoor achter het sleetje.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naakt rodelen klinkt meer als jouw ding.
Nee geen nieuwe ophef. het kwam gewoon ter sprake doordat ik begon over beachvolleybal...quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Is er weer ophef of de bikini's?![]()
Hoort gewoon bij de sport dus niet zeiken.
Nee, we hebben het er gewoon over.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Dan komt er geen vrouw meer op de OSquote:Op maandag 26 juli 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Zoals gezegd, gewoon kappen met belerende gendersporten alsof vrouwen halve gehandicapten zijn, alles door elkaar, moge de beste mens winnen.
Geen ophef en onjuist.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Weinig groens aan hoorquote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
ALs groente denk ik dat ik voor zwarte bonen ga..
Uiteraard, anders mis je belangrijke ontwikkelingen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan vanaf 1980 alle afleveringen terugkijken zeker.
Gekke springkikkers ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Granny Smith appels zijn groen dus groente.
Lang wachtenquote:
Ja en jij bent blauw.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Granny Smith appels zijn groen dus groente.
Kerstquote:Op maandag 26 juli 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is kerst.
IT'S THE MOOOOOOOOSTquote:Op maandag 26 juli 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is het al zover?
* Trekt kersttrui aan
Vooruit dan maar. Maar dan gaat niemand het meer over de beste drie maanden van het jaar hebbenquote:
Zullen we buren worden en dat we dan samen brute Halloween versiering ophangen/neerzetten etc?quote:
https://www.shopdisney.co(...)gular&plpPosition=28quote:Op maandag 26 juli 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Zullen we buren worden en dat we dan samen brute Halloween versiering ophangen/neerzetten etc?
Oh dacht je stuurt nu iets van nightmare before christmas maar helaas.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.shopdisney.co(...)gular&plpPosition=28
Ik hoef niet verkleed te gaan. Ik zie er zo al eng genoeg uitquote:Op maandag 26 juli 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Ik vind zo jammer dat Halloween hier niet zo groot is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoel als het nu al kerst is, heb ik sinterklaas dit jaar gemist
quote:
Goed puntquote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoel als het nu al kerst is, heb ik sinterklaas dit jaar gemist
Liggen die al niet in de winkels?quote:
Haha ja want sinterklaas kost jou veel geld natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
[..]![]()
KSC Halloween avond met enge films en snacks
Er is hier dagelijks een enge snack.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Gewoon vieren dan toch?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef Ama het volgende:
Kerst is wel leuk maar echt vieren doe ik het ook weer niet. Vind ik ergens wel jammer want ik hou wel van kerst.
VOlgens mij zitten die op meer locaties. Ook in EHV zit een winkel Weet alleen niet of die 12 maanden per jaar open zijn..quote:Op maandag 26 juli 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Er is al een winkel waar je ze altijd kunt kopen, toch?
Klinkt goedquote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Is volgens mij ook afgekeurde chocolade of zo.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Karzai het volgende:
vind ik niets paaseitjes met dat irritante stukje zilverpapier er omheen
Oh allemaal plekken waar ik nooit kom, naja beter van ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.vandelftchocolates.nl/nl/winkels/
Toch eens kijken. Zeker mocht ik binnenkort dichterbij wonen (wat nog niet zeker is)...
Smaakt anders best goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is volgens mij ook afgekeurde chocolade of zo.
Over een half jaar al weer de winterspelen dacht ikquote:Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Oh over 3 jaar is olympische spelen best dichtbij.
Plekken waar ik nooit meer komquote:Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh allemaal plekken waar ik nooit kom, naja beter van ook.
Parijs toch??quote:Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Oh over 3 jaar is olympische spelen best dichtbij.
Niemand wil meer want het kost graftiefes veel geld en het levert alleen maar gelazer opquote:
Koekoekquote:Op maandag 26 juli 2021 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is toch ook. Damn dan ben ik al 50+
waarom niet, als een kind van 13 olympisch kampioen kan worden, waarom niet iemand van 60 ??quote:
Pff nou ik maar een klein beetje hoor, ik was toen 11.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet nog toen het 2000 werd
Mooi was dat. Al die Amerikanen hamsteren.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
Weet alleen nog dat er grote paniek was omdat de computers het niet aan konden
https://en.wikipedia.org/wiki/Year_2038_problemquote:Op maandag 26 juli 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
Kerncentrales zouden spontaan ontploffen en kernrakketen zouden zichzelf spontaan lanceren precies op middernacht, toen waren er al een hoop gekkies en wappies.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
Las het echt net ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)Unesco-Werelderfgoed
@:AMa
Even een dikkequote:
"Gewone broden": Spelt, pain de campagne, emmertarwe en licht rogge.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
"Gewone broden": Spelt, pain de campagne, emmertarwe en licht rogge.
Andere soorten brood: Stokbrood, ciabatta en zachte bolletjes oh en worstenbroodjes.
Koeken: Gevulde koeken en soort zandkoekjes ofzo. Oh en appeltaart.
Ik lust alleen geen taart maar verder alles wel al gehad en alles is lekker.quote:
In mijn vakgebied zijn tijdzones en zomer/wintertijd soms al killing.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerncentrales zouden spontaan ontploffen en kernrakketen zouden zichzelf spontaan lanceren precies op middernacht, toen waren er al een hoop gekkies en wappies.
Hebben jullie ook worteltaart?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
"Gewone broden": Spelt, pain de campagne, emmertarwe en licht rogge.
Andere soorten brood: Stokbrood, ciabatta en zachte bolletjes oh en worstenbroodjes.
Koeken: Gevulde koeken en soort zandkoekjes ofzo. Oh en appeltaart.
ZIE JE DAT STAAN?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie ook worteltaart?
ik heb veel taart gemaakt bij de bakkerij en toen was ik ook wel een beetje klaar met slagroom op een gegeven moment..quote:Op maandag 26 juli 2021 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lust alleen geen taart maar verder alles wel al gehad en alles is lekker.
Ik ben sowieso wel blij dat ik niet van de afdeling bakken ben.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb veel taart gemaakt bij de bakkerij en toen was ik ook wel een beetje klaar met slagroom op een gegeven moment..
Ze zegt dat het wel Brabants recept is en dat ze daar heeft leren maken. Ik geloof het.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Worstenbroodjes mogen alleen in Brabant worden gemaakt![]()
zelfde als de bolus ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 26 juli 2021 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Worstenbroodjes mogen alleen in Brabant worden gemaakt![]()
Ja met een paar rake typefoutjes ben ik ook wel tot 2022 ergens op het 8 uur journaal te zien vrees ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn vakgebied zijn tijdzones en zomer/wintertijd soms al killing.
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zegt dat het wel Brabants recept is en dat ze daar heeft leren maken. Ik geloof het.Ik heb uit de supermarkt gehad en dat vond ik vies maar die wij verkopen zijn echt lekker.
Lolquote:Op maandag 26 juli 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij staan de Brabantse worstenbroodjes ook op die UNesco erfgoedlijst... Voor wat het waard is..
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodjequote:In maart 2016 werd het Brabants worstenbrood door UNESCO opgenomen in de lijst van immaterieel erfgoed.[2]
Oh hij lijkt ook precies zoals de foto!quote:Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Moet je eens aan Bal vragen wat er immaterieel is aan een worstenbroodjequote:Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Die eet toch alleen maar hoerenpasta, hagelslag, sushi en varkies.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens aan Bal vragen wat er immaterieel is aan een worstenbroodje
Daar neemt ze de tijd niet voor. Die heeft er al 10 op voordat ze aan uitleggen toe komt.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens aan Bal vragen wat er immaterieel is aan een worstenbroodje
Nee hoor, die eet alles wat je erin gooit. Net een bagageloketquote:Op maandag 26 juli 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eet toch alleen maar hoerenpasta, hagelslag, sushi en varkies.
Ik denk dat ze een sappig oestertje of slakje toch heel snel weer ophoest.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, die eet alles wat je erin gooit. Net een bagageloket
Ik doe niet aan Sinterklaas. Kerst kost me wel klauwen met geld. Volgens mij stond de teller afgelopen jaar op 500+ aan cadeausquote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja want sinterklaas kost jou veel geld natuurlijk.
Dat was vorig jaar toch?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
nu moet bitterbal ineens vechten met een bende apen om het eten in Thailand.
Teringquote:Op maandag 26 juli 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas. Kerst kost me wel klauwen met geld. Volgens mij stond de teller afgelopen jaar op 500+ aan cadeaus
Bij mijn ex was kerstmis ook een festijn vol met cadeaus en de halve kerst opgesloten zitten met de schoonfamilie. Die gooiden er serieus geld tegenaan.quote:
join the clubquote:Op maandag 26 juli 2021 18:18 schreef theSlowRush het volgende:
mijn motivatie om te koken is echt nagenoeg 0
LEGO is duurquote:
Dat magquote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan kom ik klappen aan Drenthe geven
Magniemeer. Is UNESCO dingesmoeilijk nuquote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan kom ik klappen aan Drenthe geven
Alleen maar een klein stukje van Drenthe.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Magniemeer. Is UNESCO dingesmoeilijk nu![]()
Toch nog een voordeeel aan kinderenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
We hebben een kinder crčche in het gebouw. Daar is een leiding gesprongen. Die zijn voorlopig dicht
oh leukquote:Op maandag 26 juli 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks VVE vergadering. Man man man dat wordt me wat.
Heb wel 20 mailtjes met verzoek tot wachtwoord wijzigenquote:Wat is er gebeurd?
We hebben ongewone activiteit ontdekt op je account. Voor je veiligheid is je account vergrendeld totdat je je wachtwoord verandert.
Wat je kunt doen:
Verander je wachtwoord voor je opnieuw inlogt om je account te beveiligen.
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben ziedend. Iemand probeert mijn like machine op twitter te hacken
[..]
Heb wel 20 mailtjes met verzoek tot wachtwoord wijzigen
Ik heb vandaag het geld gekregen van de verkoop van huis van mijn tante. Now i’m richquote:Op maandag 26 juli 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks VVE vergadering. Man man man dat wordt me wat.
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het geld gekregen van de verkoop van huis van mijn tante. Now i’m rich
Ze kunnen mij ook gewoon blokkeren als ze mijn commentaren irritant vinden.quote:
En dino's van Jurassic world ookquote:
Ja dat kan nu je niet meer blauw bentquote:Op maandag 26 juli 2021 19:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze kunnen mij ook gewoon blokkeren als ze mijn commentaren irritant vinden.
Ik ga je niet adopterenquote:
Iedereen wil Haags zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel een kitten? Mauwquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:15 schreef Ama het volgende:
Onderkant van mijn voet jeukt, wat een rotplek.
You touch copain you touch da hood!quote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het geweld.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
You touch copain you touch da hood!
wanneer gaan we knokken?
Niemand is perfect. Maar ik als Hagenees komt goed in de buurt van perfectie.quote:
En je hebt een bubbelbad.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Maar ik als Hagenees komt goed in de buurt van perfectie.
Ja daar zit ik alleen echt nog maar zelden in. Laatste keer was in februari, toen het zo tyfus koud was.quote:
haha mensen die Twitter gebruikenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo zonde. Lekker met een boek en een kop koffie bubbelenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar zit ik alleen echt nog maar zelden in. Laatste keer was in februari, toen het zo tyfus koud was.
Ja dat is inderdaad lekker. Maar als de avonden weer sneller korter worden en het weer wat kouder wordt dan breekt de tijd vanzelf weer aan dat ie vaker gebruikt gaat worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zonde. Lekker met een boek en een kop koffie bubbelen
Klinkt goedquote:Op maandag 26 juli 2021 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lekker. Maar als de avonden weer sneller korter worden en het weer wat kouder wordt dan breekt de tijd vanzelf weer aan dat ie vaker gebruikt gaat worden.
Ja, zie je, ik mag gewoon bij Haags komen bubbelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
voor die dagen heb ik een voeten-jacuzzi
Alle Kwilootjes er weer aan?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij is het wel gelukt maar heb teveel gegeten
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij is het wel gelukt maar heb teveel gegeten
Meh.. bedacht me vandaag dat het de zoveelste keer is dat ik door een verhuizing naar iemand anders z'n huis mijn spullen voor een habbekrats weg moet doenquote:
Nog -1.5, m'n doel was 1 kilo per week, 6 weken langquote:Op maandag 26 juli 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat is de stand?
Ik zat vanmorgen aan de yoghurt met fwruit
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. bedacht me vandaag dat het de zoveelste keer is dat ik door een verhuizing naar iemand anders z'n huis mij spullen voor een habbekrats weg moet doenBen al een flink kapitaal kwijtgeraakt op die manier. Maar ja, hopelijk de laatste keer.
Hoe staat het met onze dekzwabber?
7 uur. Zat om 8 uur al aan de yoghurtquote:Op maandag 26 juli 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe laat sta je op? Ik tussen 5 en 6 en red het dan net om tot 10u niet te eten.
Herkenbaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. bedacht me vandaag dat het de zoveelste keer is dat ik door een verhuizing naar iemand anders z'n huis mijn spullen voor een habbekrats weg moet doenBen al een flink kapitaal kwijtgeraakt op die manier. Maar ja, hopelijk de laatste keer.
Whehequote:Op maandag 26 juli 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
7 uur. Zat om 8 uur al aan de yoghurt
Op dagen dat ik sport kan ik het ook niet volhoudenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
7 uur. Zat om 8 uur al aan de yoghurt
Ja precies. Ik ga wel een paar spullen opslaan, maar alles is teveel.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:55 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Dat is altijd wel lastig en eigenlijk heb je daarna "niks".
Koeneloenquote:
Hoe doe jij je dieet dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe laat sta je op? Ik tussen 5 en 6 en red het dan net om tot 10u niet te eten.
Ik moet dan altijd aan de Koenraadlaan hier in EHV denken. De locatie van jouw werk ligt daar in de buurtquote:
16u niet, 8u wel. Want een echt dieet word ik alleen maar chagerijnig vanquote:Op maandag 26 juli 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe doe jij je dieet dan?
Het is gewoon een bepaalde tijd helemaal niet eten en een bepaalde tijd gewoon wel?
Ja. wel een dramaqueen die coco, maar goed als dit de eerste keer is, snap ik die reacties van de hond wel..quote:Op maandag 26 juli 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Dat commentaar van deze vrouw is zo droog![]()
Ik heb er een die nauwelijks verhaart, dat gaat best goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou ook graag een hondje willen, maar ben zo ontzettend allergisch
Maar wacht, telt snachts dan ook gewoon?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
16u niet, 8u wel. Want een echt dieet word ik alleen maar chagerijnig van
Wat is dat voor een hond? Ik begreep dat het vooral huidschilfers zijn die de allergische reactie veroorzaken, niet de haren.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een die nauwelijks verhaart, dat gaat best goed.
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wacht, telt snachts dan ook gewoon?
Ik krijg die vraag regelmatig. Maar ik zeg stevast en vastberaden nee, omdat ik binnen nu en een paar jaar waarschijnlijk ergens woon waar huisdieren a niet praktisch zijn en b niet mogen. En het onderhoud/aanschaf van zo'n beestje is ook niet echt goeiekoop.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Hmm ja kan ik me voorstellen, dat je 'm nog mist. Is toch wat gezellig leven in huis een hond.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg die vraag regelmatig. Maar ik zeg stevast en vastberaden nee, omdat ik binnen nu en een paar jaar waarschijnlijk ergens woon waar huisdieren a niet praktisch zijn en b niet mogen. En het onderhoud/aanschaf van zo'n beestje is ook niet echt goeiekoop.
Maar ik mis de kleine Sjef nog wel hoor...
Ikquote:
Een lievequote:Op maandag 26 juli 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hond? Ik begreep dat het vooral huidschilfers zijn die de allergische reactie veroorzaken, niet de haren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die zak chips niet eet 's avonds dan zou het voor mij al schelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Wordt wakker, vaak koffie, niks eten. Eet dan vaak rond. 13:00. En weer om 18:30.
Soms sochtends toch wel iets maar dat is alleen met vakanties of hotel bezoeken.
Heb je dan geen honger ofzo tegen 12:00? Ja enorm.
Dus eigenlijk doe ik dat al onbewust. Wel drink ik savanonds een biertje en soms een kaasje/worst chips.
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een lieve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou graag een samoyed willen![]()
quote:
Stuur maar naar mij dan.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik die zak chips niet eet 's avonds dan zou het voor mij al schelen.
Kloptquote:Op maandag 26 juli 2021 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een allergie niet het handig, die verliezen hun vacht wel.
Hier zijn we bewust naar rassen gaan kijken die dat niet hadden; dan is er nog steeds wel heel wat keuze.quote:
Ga eens lekker met je vriendin op de bank zitten.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet mij echt dwingen om niets te doen nu.
Ben al 4 dagen 16 uur p/dag aan het werk thuis, probleem is ik vind het wel leuk om te doen. En telkens zie je weer werk en dan begin ik er zo aan. Gisteren om 0:10 begin ik ineens weer stopcontacten af te monteren.
Af Los! Zit en blijf!
Ama pyjamaquote:
Opslag huren :x?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. bedacht me vandaag dat het de zoveelste keer is dat ik door een verhuizing naar iemand anders z'n huis mijn spullen voor een habbekrats weg moet doenBen al een flink kapitaal kwijtgeraakt op die manier. Maar ja, hopelijk de laatste keer.
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
We hadden vroeger een malteser leeuwtje, hypoallergenic ras die was pup toen ik in de luiers zat.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hond? Ik begreep dat het vooral huidschilfers zijn die de allergische reactie veroorzaken, niet de haren.
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan de Koenraadlaan hier in EHV denken. De locatie van jouw werk ligt daar in de buurt
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch aan t worden voor beaglemans
Ik heb donutsquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergadering met andere bitterballen?
0,7% niet westerse afkomst in ons dorp en 0 tuigquote:Op maandag 26 juli 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een tuig in het centrum van mijn stadje. Lijkt wel of dat erger is geworden tijdens corona
Postcode?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
0,7% niet westerse afkomst in ons dorp en 0 tuig
Ik ook. En ketchup. Chilisaus. Hawaii saus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |