SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LIgt er aan of het bij de mannen of bij de vrouwen is. De mannen zwemmen ook topless dus waarom niet bij het beachvolleybalquote:
met broccoli?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gehakt alvast kruiden voor vanavond
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LIgt er aan of het bij de mannen of bij de vrouwen is. De mannen zwemmen ook topless dus waarom niet bij het beachvolleybal
Nee. gewoon met wat in mijn keukenkastje staat.quote:
Naakt rodelen klinkt meer als jouw ding.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Topless bobsleeën zou ik wel kijken denk ik.
Dan zie je zo'n rood spoor achter het sleetje.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naakt rodelen klinkt meer als jouw ding.
Nee geen nieuwe ophef. het kwam gewoon ter sprake doordat ik begon over beachvolleybal...quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Is er weer ophef of de bikini's?![]()
Hoort gewoon bij de sport dus niet zeiken.
Nee, we hebben het er gewoon over.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Dan komt er geen vrouw meer op de OSquote:Op maandag 26 juli 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Zoals gezegd, gewoon kappen met belerende gendersporten alsof vrouwen halve gehandicapten zijn, alles door elkaar, moge de beste mens winnen.
Geen ophef en onjuist.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Weinig groens aan hoorquote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
ALs groente denk ik dat ik voor zwarte bonen ga..
Uiteraard, anders mis je belangrijke ontwikkelingen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan vanaf 1980 alle afleveringen terugkijken zeker.
Gekke springkikkers ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Granny Smith appels zijn groen dus groente.
Lang wachtenquote:
Ja en jij bent blauw.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Granny Smith appels zijn groen dus groente.
Kerstquote:Op maandag 26 juli 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is kerst.
IT'S THE MOOOOOOOOSTquote:Op maandag 26 juli 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is het al zover?
* Trekt kersttrui aan
Vooruit dan maar. Maar dan gaat niemand het meer over de beste drie maanden van het jaar hebbenquote:
Zullen we buren worden en dat we dan samen brute Halloween versiering ophangen/neerzetten etc?quote:
https://www.shopdisney.co(...)gular&plpPosition=28quote:Op maandag 26 juli 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Zullen we buren worden en dat we dan samen brute Halloween versiering ophangen/neerzetten etc?
Oh dacht je stuurt nu iets van nightmare before christmas maar helaas.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.shopdisney.co(...)gular&plpPosition=28
Ik hoef niet verkleed te gaan. Ik zie er zo al eng genoeg uitquote:Op maandag 26 juli 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Ik vind zo jammer dat Halloween hier niet zo groot is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoel als het nu al kerst is, heb ik sinterklaas dit jaar gemist
quote:
Goed puntquote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoel als het nu al kerst is, heb ik sinterklaas dit jaar gemist
Liggen die al niet in de winkels?quote:
Haha ja want sinterklaas kost jou veel geld natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
[..]![]()
KSC Halloween avond met enge films en snacks
Er is hier dagelijks een enge snack.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Gewoon vieren dan toch?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef Ama het volgende:
Kerst is wel leuk maar echt vieren doe ik het ook weer niet. Vind ik ergens wel jammer want ik hou wel van kerst.
VOlgens mij zitten die op meer locaties. Ook in EHV zit een winkel Weet alleen niet of die 12 maanden per jaar open zijn..quote:Op maandag 26 juli 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Er is al een winkel waar je ze altijd kunt kopen, toch?
Klinkt goedquote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Is volgens mij ook afgekeurde chocolade of zo.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Karzai het volgende:
vind ik niets paaseitjes met dat irritante stukje zilverpapier er omheen
Oh allemaal plekken waar ik nooit kom, naja beter van ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.vandelftchocolates.nl/nl/winkels/
Toch eens kijken. Zeker mocht ik binnenkort dichterbij wonen (wat nog niet zeker is)...
Smaakt anders best goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is volgens mij ook afgekeurde chocolade of zo.
Over een half jaar al weer de winterspelen dacht ikquote:Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Oh over 3 jaar is olympische spelen best dichtbij.
Plekken waar ik nooit meer komquote:Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh allemaal plekken waar ik nooit kom, naja beter van ook.
Parijs toch??quote:Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Oh over 3 jaar is olympische spelen best dichtbij.
Niemand wil meer want het kost graftiefes veel geld en het levert alleen maar gelazer opquote:
Koekoekquote:Op maandag 26 juli 2021 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is toch ook. Damn dan ben ik al 50+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |