quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Ja dat was een jaartje leuk omdat Kongolo en Knarsdorp een wereldseizoen draaiden. Daarna heb ik me eigenlijk alleen maar kapot zitten ergeren aan die twee.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet
zie:
[ afbeelding ]
ik heb ook liever een volgende argentijn met potentie naast Senesi, maar dat zit er niet inquote:Op maandag 26 juli 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was een jaartje leuk omdat Kongolo en Knarsdorp een wereldseizoen draaiden. Daarna heb ik me eigenlijk alleen maar kapot zitten ergeren aan die twee.
Moeilijk te realiseren/geloven dat die twee ooit een jaartje stabiele CV's waren.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was een jaartje leuk omdat Kongolo en Knarsdorp een wereldseizoen draaiden. Daarna heb ik me eigenlijk alleen maar kapot zitten ergeren aan die twee.
Vraag me ook af of ze dat echt waren. Ze hadden het geluk van veel steun om hen heen, de eerder genoemde Karsdorp en Kongolo, maar ook sterk blok van El Ahmadi en Vilhena voor ze. Verder zat het ook niet echt tegen dat jaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moeilijk te realiseren/geloven dat die twee ooit een jaartje stabiele CV's waren.
Eigenlijk was het allemaal puur geluk en zouden we die titel terug moeten geven.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze dat echt waren. Ze hadden het geluk van veel steun om hen heen, de eerder genoemde Karsdorp en Kongolo, maar ook sterk blok van El Ahmadi en Vilhena voor ze. Verder zat het ook niet echt tegen dat jaar.
Mwa, valt mee. Dat seizoen liet BotteGod wel zien waarom hij werd gehaald van Groningen. Hij overtuigde mij wel en was zeker van toegevoegde waarde, samen met de rest van het elftal.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze dat echt waren. Ze hadden het geluk van veel steun om hen heen, de eerder genoemde Karsdorp en Kongolo, maar ook sterk blok van El Ahmadi en Vilhena voor ze. Verder zat het ook niet echt tegen dat jaar.
Ja als het die kant op gaat primaquote:Op maandag 26 juli 2021 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ook liever een volgende argentijn met potentie naast Senesi, maar dat zit er niet in
ik vind het een logische transfer met de cv's die je voor de rest hebt
met een beetje geluk is de basis straks pedersen- geert -sensesi-malacia
met die gekke oostenrijker en nog wat ander jong spul er achter
best prima vergeleken met andere jaren
Zeldzaam? Volgens mij kijken we al een paar jaar tegen grotendeels dezelfde idioten aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:29 schreef Elan het volgende:
Wat een zeldzaam matig stel houthakkers. Nu al medelijden met Slot.
Daarmee doe je Botteghin echt tekort in mijn ogen. Die deed ook de hele organisatie achterin en verzaakte nooit in de (lucht)duels, daar hebben we echt een hoop aan gehad, ook na het kampioensjaar. Pas 19/20 werd het minder en eigenlijk vooral in de periode dat Stam hem hoog druk wilde laten zetten, onder Dick ging het beter totdat zijn snelheid echt niet meer kon.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral de rem geweest op het introduceren van een modernere speelstijl, verder een sympathieke gast hoor. Maar het is als verdediger natuurlijk wel lekker neerzetten als je toch nooit verder dan 20 meter van je doel durft af te komen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarmee doe je Botteghin echt tekort in mijn ogen. Die deed ook de hele organisatie achterin en verzaakte nooit in de (lucht)duels, daar hebben we echt een hoop aan gehad, ook na het kampioensjaar.
Slot gister gehoord?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
Achterin zit het probleem ook helemaal niet. Nou ja, alleen van kwantiteit. Gaat er vooral om dat er een spits komt en iemand die op 6 kan voetballen.
Zou ook gek zijn als een trainer gaat verkondigen dat er nog genoeg staat te gebeuren, verzwakt ook je onderhandelingspositie. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk in augustus.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slot gister gehoord?
Zou er niet op rekenen dat er nog heel veel bij gaat komen.
Logisch dat Slot niet gaat zeggen dat er nog een paar spelers komen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slot gister gehoord?
Zou er niet op rekenen dat er nog heel veel bij gaat komen.
Ja dat idee heb ik ook wel. In 17/18 moesten we zelfs noodgedwongen spelen met Taap en StJuste achterin en dat was eigenlijk een verademing, AZ werd nog een keer met 0-4 ondersteboven gespeeld. Zaten toen ineens veel meer positiewisselingen in het spel en rond de kerst voetbalden we best aardig, alleen na een paar foutjes greep Gio toch weer terug naar Beekie en vdHeijden, dat was wel jammer.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral de rem geweest op het introduceren van een modernere speelstijl, verder een sympathieke gast hoor. Maar het is als verdediger natuurlijk wel lekker neerzetten als je toch nooit verder dan 20 meter van je doel durft af te komen.
Dat neem ik hem niet kwalijk, maar die twee had je direct moeten doorselecteren na 2017 al.
Als er wat weg gaat misschien zoals Kokcu of Senesi, maar denk eigenlijk wel dat die beide blijven.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als een trainer gaat verkondigen dat er nog genoeg staat te gebeuren, verzwakt ook je onderhandelingspositie. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk in augustus.
Ik hou er in elk geval rekening mee dat dat laatste wel gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Logisch dat Slot niet gaat zeggen dat er nog een paar spelers komen.
Er zal nog wat gaan en er komt nog wat bij. Met Bannis/Bozenik het seizoen in gaan kan echt niet.
Dan hebben we een groot probleem.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er wat weg gaat misschien zoals Kokcu of Senesi, maar denk eigenlijk wel dat die beide blijven.
[..]
Ik hou er in elk geval rekening mee dat dat laatste wel gaat gebeuren.
Precies, gelijk gaan zeuren om nieuwe spelers valt natuurlijk niet goed, daarnaast moet het plaatje wel kloppen, liever geen nieuwe spelers dan rotzooi als Teixeira, Diemers of Pratto waar je vervolgens niet meer van af komt.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Logisch dat Slot niet gaat zeggen dat er nog een paar spelers komen.
Er zal nog wat gaan en er komt nog wat bij. Met Bannis/Bozenik het seizoen in gaan kan echt niet.
Deels wel maar met het vertrek van Berghuis is het laatste stukje creativiteit ook weg. Lijkt elk seizoen kwalitatief ook wel minder te worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeldzaam? Volgens mij kijken we al een paar jaar tegen grotendeels dezelfde idioten aan.
Nog los van dat het geen 'stel houthakkers' zijn maar goed, ieder zijn mening.
Denk dat we dat stukje met de komst van Jahanbakhsh prima opgevangen hebben. Gisteren tegen PAOK zag je bij vlagen zijn kwaliteit en dat lag gewoon een stukje hoger dan de meeste spelers om hem heen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Deels wel maar met het vertrek van Berghuis is het laatste stukje creativiteit ook weg. Lijkt elk seizoen kwalitatief ook wel minder te worden.
Wel mooi hoe het werkt hoor, voor Slot begon was iedereen er wel over eens dat er geen geld was en er niets of nauwelijks iets bij zou komen. Inmiddels moet zo'n beetje de halve beschikbare transfermarkt deze kant op.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Deels wel maar met het vertrek van Berghuis is het laatste stukje creativiteit ook weg. Lijkt elk seizoen kwalitatief ook wel minder te worden.
Tegen dat Dritta was toch bizar man en dan zei Slot dat maar de vraag is of er nog wat bij komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |