Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. En zolang Arnesen niet zegt dat we uitgewinkeld zijn kan er nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Slot was dit het qua spelers maar goed laten we hopen dat er in elk geval nog een fatsoenlijke spits bij komt en een vervanger voor Fer. Daar ben ik nu echt alweer helemaal klaar mee na anderhalve wedstrijd.
Nou vooruit. Hij zei het is maar de vraag of Feyenoord nog spelers kan halen, klinkt ook niet heel erg hoopvol.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. En zolang Arnesen niet zegt dat we uitgewinkeld zijn kan er nog van alles gebeuren.
Er gaat nog wel wat weg en het zal nog wel even duren voordat er wat komt. Die buitenkansjes dienen zich altijd pas in augustus aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hij zei het is maar de vraag of Feyenoord nog spelers kan halen, klinkt ook niet heel erg hoopvol.
Er dienen zich vast mogelijkheden tot huur voor.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
Als je geen geld hebt dan kan je ook geen spelers kopen
Gelukkig is huren ook een optie.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
Als je geen geld hebt dan kan je ook geen spelers kopen
Beiden moet je eigenlijk verhuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het lijkt me logisch dat na het vertrek van Jorgensen en straks Vente dat er nog wel een spits bij komt hoor.
Neem aan dat we niet met Bannis en Bozenik het seizoen in gaan.
Niet echt, maar we gaan het zien.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan staat er uiteindelijk best een aardig elftal
Eerste jaar Advocaat ging nog best prima maar aan de ploeg van vorig seizoen heb ik een hekel. Heb dat niet eerder gehad, kan er gewoon niet meer naar kijken.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan vond je het team de afgelopen 2 jaar dus ook al niks?
Dan lag het dus aan de resultaten en niet aan de intrinsieke kwaliteit, dat was bijna hetzelfde team namelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerste jaar Advocaat ging nog best prima maar aan de ploeg van vorig seizoen heb ik een hekel. Heb dat niet eerder gehad, kan er gewoon niet meer naar kijken.
Het is wellicht de slechtste selectie van de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan lag het dus aan de resultaten en niet aan de intrinsieke kwaliteit, dat was bijna hetzelfde team namelijk.
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wellicht de slechtste selectie van de afgelopen 10 jaar.
De eerste 2 jaar onder Koeman en het jaar onder Rutten was qua selectie in ieder geval al een stuk minder. Het laatste jaar van Been ook trouwens.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Feyenoord?
Ik denk dat het niet veel scheelt
Het is alleen jammer dat er zo weinig verkooppotentie voorin zit, want die leveren toch altijd het meest op. Wellicht Sinisterra, maar dan moet hij wel wat aan zijn rendement gaan werkenquote:Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 2 jaar onder Koeman en het jaar onder Rutten was qua selectie in ieder geval al een stuk minder. Het laatste jaar van Been ook trouwens.
Deze selectie is voor een derde plek echt niet zó slecht alleen ontbreekt het wel echt aan een spits ja. En liefst ook nog een 6. Dat Feyenoord niet kan wedijveren met PSV/Ajax op het moment is zeer duidelijk, maar er staat gelukkig wel weer kapitaal op het veld je de komende jaren potentieel/financieel gezien best stappen kan maken.
De nieuwe Mané komt eraan.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zo weinig verkooppotentie voorin zit, want die leveren toch altijd het meest op. Wellicht Sinisterra, maar dan moet hij wel wat aan zijn rendement gaan werken
PSV verkoopt een Malen en (volgend jaar) Gakpo gewoon voor een miljoentje of 60-70.
Ja, eens. Maar zolang spelers als slapzak Stengs voor 15 miljoen verkocht worden heb ik er wel vertrouwen in dat we best wat kunnen vangen.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zo weinig verkooppotentie voorin zit, want die leveren toch altijd het meest op. Wellicht Sinisterra, maar dan moet hij wel wat aan zijn rendement gaan werken
PSV verkoopt een Malen en (volgend jaar) Gakpo gewoon voor een miljoentje of 60-70.
Gebrek aan aanvallend talent is al jaren een probleem bij ons. Boëtius is eigenlijk het laatste aanvallende talent wat echt doorkwam en das dan ook gelijk de enige in een jaar of vijftien die kapitaal heeft gegenereerd (en zelfs dat was ook geen doorslaand succes). Qua aanvallende middenvelders heb je alleen Kökcü en Wijnaldum. Vraag mij wel af waar het aan ligt want verdedigend breekt er wel veel talent bij ons door.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |