Iets verderop op een kamp. Eindpunt van een treinlijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Berlijn verhuizen? Ik dacht zoiets te hebben vernomen
En sowieso toentertijd dat uitfluiten nooit zo begrepen. Als je nou één speler kan noemen die daar beter van ging voetballen was hij het welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Suarez is het onderhand haast vergeten dat ie bij Ajax gevoetbald heeft.
Raar ja, normaal maken de supporters altijd hele rationele keuzes.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En sowieso toentertijd dat uitfluiten nooit zo begrepen. Als je nou één speler kan noemen die daar beter van ging voetballen was hij het wel
Beter zaagt onze Oostenrijkse führer Berghuis net boven de enkels af. Dat juichen we wel ipv fluiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En sowieso toentertijd dat uitfluiten nooit zo begrepen. Als je nou één speler kan noemen die daar beter van ging voetballen was hij het wel
Mocht er een club zich melden.quote:
Ik voorspel kansen voor Hartjes dit seizoen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mocht er een club zich melden.
Voor deze man verkopen moet je wel actief aanbieden heb ik het idee.
Maar prima nieuws.
Daarom zal dit nieuws nu wel naar buiten komen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mocht er een club zich melden.
Voor deze man verkopen moet je wel actief aanbieden heb ik het idee.
Dat snap ik, maar misschien vind je Fer wel een aardig alternatief als nieuwe favoriet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zal dit nieuws nu wel naar buiten komen.
Erg jammer, Diemers was mijn lievelingsspeler van Feyenoord.
Ik hoop dat je nog dagenlang diarree hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zal dit nieuws nu wel naar buiten komen.
Erg jammer, Diemers was mijn lievelingsspeler van Feyenoord.
Ben benieuwd of we nog minstens hetzelfde kunnen krijgen als waar we 'm voor gekocht hebben. Heeft natuurlijk wel veel gespeeld.quote:
Dat betwijfel ik. Zal wel weer een gevalletje 'maar gratis laten gaan, scheelt in ieder geval salaris' worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nog minstens hetzelfde kunnen krijgen als waar we 'm voor gekocht hebben. Heeft natuurlijk wel veel gespeeld.
Het enige wat slijt is de stoelbekleding op de bank.quote:
zelfs dat wordt moeilijk omdat Feyenoord veel meer betaalt dan het niveau waar hij thuishoortquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:29 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zal wel weer een gevalletje 'maar gratis laten gaan, scheelt in ieder geval salaris' worden.
Castaignos soort van nog, die is nog via Twente bij Inter terecht gekomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En met ‘gebrek aan aanvallend talent’ bedoel ik met name wat er echt doorbreekt, want genoeg jongens die tot de beste spelers uit hun generatie hoorden en waar echt niks van gekomen is. Achahbar, Schuurman, Slabbekoorn, noem maar op. Het was bij al die jongens een combinatie aan factoren maar een opvallend patroon blijft het wel. Dan heb je aan de andere kant van de munt weer Idrissi en Janssen die bij ons weggestuurd zijn maar juist AZ veel hebben opgeleverd. Potentie is er genoeg geweest maar toch maakt niemand bij ons die stap. Zelfs vPersie moest Feyenoord ooit door de achterdeur verlaten.
Was volgens mij andersom. Hebben wij aan Inter verkocht voor, ik meen, 3 Mio of zoiets.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Castaignos soort van nog, die is nog via Twente bij Inter terecht gekomen.
Oh jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was volgens mij andersom. Hebben wij aan Inter verkocht voor, ik meen, 3 Mio of zoiets.
Die was toch op proef bij O21?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:01 schreef fetX het volgende:
Schijnen interesse te hebben in de transfervrije Nesta Zahui (hiervoor PSG).
Hadden wij hem niet aan Inter verkocht en dat hij daarna bij Twente terecht kwam? Of laat mijn geheugen mij in de steek?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
Castaignos soort van nog, die is nog via Twente bij Inter terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |