Uitgescholdenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Er valt echt geen reet over te zeggen. Kerel was twee dagen wat grieperig (ook wat verhoging), ik was vooral de dag na de prik doodop. Verder weinig last, alleen een jeukende rode vlek nu.
Het is dat m'n muggenbulten een ander verloop hebben, anders had ik 'm daarvoor uitgescholden.
Ja dit, vriendje had de tweede prik op de dag dat we op vakantie gingen.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Er valt echt geen reet over te zeggen. Kerel was twee dagen wat grieperig (ook wat verhoging), ik was vooral de dag na de prik doodop. Verder weinig last, alleen een jeukende rode vlek nu.
Het is dat m'n muggenbulten een ander verloop hebben, anders had ik 'm daarvoor uitgescholden.
Geen grap, het kreng zie, schelden jeukt ook nog.quote:
Gisteren zelfs een keer met links...quote:Op maandag 26 juli 2021 10:20 schreef Senn88 het volgende:
Hoe verloopt jullie slutty summer eigenlijk?
Oh ja, dat zou deze zomer zijn ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:20 schreef Senn88 het volgende:
Er heeft zich nog geen serieuze kandidaat gemeldquote:Op maandag 26 juli 2021 10:20 schreef Senn88 het volgende:
Het slutty gedeelte geeft wel aan dat je het niet al te serieus moet doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er heeft zich nog geen serieuze kandidaat gemeld.
Misschien heeft een mug het vaccin er weer uitgezogen.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, het kreng zie, schelden jeukt ook nog.
Oh, laat maar zitten dan. M'n serieuze is geen type voor opengooien.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Het slutty gedeelte geeft wel aan dat je het niet al te serieus moet doen.
Was weer een natte boel hier vanochtend. Dus prima.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:20 schreef Senn88 het volgende:
Ja, heb er zelf nog niet veel van gemerktquote:Op maandag 26 juli 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou deze zomer zijn ofzo?
Nah, het volgt het muggenpatroon niet. Als het nét begint te jeuken (dus zeg binnen een uur na de beet), is het een spierwit plakkaat. Daar gooi ik zsm iets met ammoniak op, dan slinkt het eigenlijk altijd naar een minibultje dat amper nog jeukt.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft een mug het vaccin er weer uitgezogen.
Koelenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het volgt het muggenpatroon niet. Als het nét begint te jeuken (dus zeg binnen een uur na de beet), is het een spierwit plakkaat. Daar gooi ik zsm iets met ammoniak op, dan slinkt het eigenlijk altijd naar een minibultje dat amper nog jeukt.
Deze begon als een grote rooie vlek (met soort van 'schijf') en ammoniak deed helemaal niets.
Jeukt het ondragelijk? dan is het waarschijnlijk een te hoog histaminegehalte moet je ff een hooikoorts tabletje nemenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het volgt het muggenpatroon niet. Als het nét begint te jeuken (dus zeg binnen een uur na de beet), is het een spierwit plakkaat. Daar gooi ik zsm iets met ammoniak op, dan slinkt het eigenlijk altijd naar een minibultje dat amper nog jeukt.
Deze begon als een grote rooie vlek (met soort van 'schijf') en ammoniak deed helemaal niets.
Ho wacht, wat doet de Ammoniak? en moet dat zo snel mogelijk erop?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een vlaag jeuk, maar niet enorm vervelend verder.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jeukt het ondragelijk? dan is het waarschijnlijk een te hoog histaminegehalte moet je ff een hooikoorts tabletje nemen
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb van die afterbite pennen (want makkelijk aanbrengen, ik merk weinig verschil tussen merkjes, kruidvat eigen merk werkt ook, bijvoorbeeld), maar het is bij mij het verschil tussen muggenbulten van 5cm doorsnede die enorm jeuken en minibultjes die af en toe wat kriebelen. Werkt bij mij het beste als dat antistollingsmiddel wat die mug heeft nog niet is opgenomen (dus in het witte schijf-stadium). Eenmaal grote rooie bult, dan is het gewoon uitzitten.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ho wacht, wat doet de Ammoniak? en moet dat zo snel mogelijk erop?
Heb altijd mega bulten van muggen, wordt helemaal warm en jeeeuuuuk!
Als ik niet serieus genomen kan worden dan laat maarquote:Op maandag 26 juli 2021 10:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Het slutty gedeelte geeft wel aan dat je het niet al te serieus moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |