Gracenotequote:Op maandag 26 juli 2021 13:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
In dit forum hoef je niet aan te komen met relativeren, dat werkt met extreme meningen niet. Of het is fantastisch of het is kat met poeren, iets er tussen in bestaat niet
Ik vraag me trouwens al de hele tijd af, wie is er eigenlijk met dat absurde aantal medailles gekomen. Een universiteit die op subsidies uit was bij monde van de hoogste professor doctor in de weetnikskunde?
Dat zal ook wel in het water vallen ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef tennisboy het volgende:
Helaas ja ben depressief. Roeien goed voor nl morgen zal ook wel moeilijk worden na al die beperkingen voor de roei ploeg.
Toegegeven ik dacht dat ze in het enkelspel wat meer titels had gewonnen, die wimbledon-finale vertekent het beeld wat.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef 297534 het volgende:
[..]
Vooral een begenadigde dubbelspeelster. Ze wordt gemist.
Dat verklaart een hoop. Dat bedrijf kan nog niet eens de infotainment software van mijn Mazda op orde houden. Is het geen idee topic "Lach hier Gracenote uit" te noemenquote:
Misschien dat Kea Bouwman toch nog iets beter was dan Kiki. Voor wat het waard is.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toegegeven ik dacht dat ze in het enkelspel wat meer titels had gewonnen, die wimbledon-finale vertekent het beeld wat.
Morgen worden het sowieso geen roeimedaillesquote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef tennisboy het volgende:
Helaas ja ben depressief. Roeien goed voor nl morgen zal ook wel moeilijk worden na al die beperkingen voor de roei ploeg.
3 medailles gehaald, 7 medailles verwacht. Bijna 50% score tot nu toe hoor!quote:Op maandag 26 juli 2021 13:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Dat bedrijf kan nog niet eens de infotainment software van mijn Mazda op orde houden. Is het geen idee topic "Lach hier Gracenote uit" te noemen
De zangeres van Betty Serveert.quote:
Op basis waarvan in godsnaam? Ze heeft alles verloren de laatste tijd en is al tijden zowel fysiek als mentaal compleet uit vorm.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel iets meer dan wat ze heeft laten zien. Goed dat ze is gestopt.
Tering hequote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mag mijn zijn dit de meest amateuristische OS ooit weer open @:nattekat ?
Zit toch wel een essentieel verschilletje in
Die official staat daar alleen tijdens het test-event en de verkenningsrondes. Bij de race halen ze hem weg.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sow zeg.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nog altijd beter dan een ketting die over de baan gespannen is.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:37 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Sow zeg.
Die official mogen ze wel afvoeren, heel ver buiten Japan. Wat een droeftoeter.
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die official staat daar alleen tijdens het test-event en de verkenningsrondes. Bij de race halen ze hem weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |