SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Marco Borsato gejengelquote:Op zondag 25 juli 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongoliëquote:Op zondag 25 juli 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik hem niet sloot. Dan was het NSBallie geworden als TT.
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik hem niet sloot. Dan was het NSBallie geworden als TT.
Daar zijn we geweest tijdens examenreis.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.
rassenleerquote:Op zondag 25 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongolië
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongolië
Wij ook, indrukwekkende rondleiding was dat.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn we geweest tijdens examenreis.
Ja die documentaire ken ik ja, toen de camera's stopten kregen ze het pas echt zwaar daar.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.
Is echt zoquote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Waar haal je het vandaan, je zou boeken moeten schrijven
Mooie washokken met kranen waarbij er slechts 1 aangesloten was aan een waterleiding en de rest nep was. Dat staat me nog bij. En de verblijven waar dan x joden inzaten. Daar stond je dan met x/2 mensen en dan was het al krap aan.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die documentaire ken ik ja, toen de camera's stopten kregen ze het pas echt zwaar daar.
"Na de opnamen werden zowel de acteurs als regisseur Kurt Gerron naar Auschwitz gestuurd en daar vergast."quote:Op zondag 25 juli 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie washokken met kranen waarbij er slechts 1 aangesloten was aan een waterleiding en de rest nep was. Dat staat me nog bij. En de verblijven waar dan x joden inzaten. Daar stond je dan met x/2 mensen en dan was het al krap aan.
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week krijgen we de Tinder login van bitterbal, dan kunnen we aan de slag.
[ afbeelding ]
sjappies zoeken kan ik zelf alquote:Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?
waarom geen voetballers?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.
Volkszangersquote:Op zondag 25 juli 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.
zie je gelijk wat mijn type niet isquote:Op zondag 25 juli 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sibbe Jan gaan we je niet aanbevelen https://sibbejan.nl veel BN'ers wel, maar dat is geen zuivere koffie.
Sibbe Jan ziet er een beetje uit als het debiele broertje van Robbie Williams.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sibbe Jan gaan we je niet aanbevelen https://sibbejan.nl veel BN'ers wel, maar dat is geen zuivere koffie.
Ik vond hem een beetje op een kruising van Robert Doornbos en Pieter Omtzigt lijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sibbe Jan ziet er een beetje uit als het debiele broertje van Robbie Williams.
Blijkbaar een gast die een ton uitgetrokken heeft om zichzelf te promoten en allerlei BN'ers gevraagd heeft om een goed woordje voor hem te doen.quote:
Die Doornbos kan ik ook niet aankijken, lijkt wel of die zuurstoftekort bij de bevalling heeft gehad of zo.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje op een kruising van Robert Doornbos en Pieter Omtzigt lijken.
is het geen marketing ding voor iets?quote:Op maandag 26 juli 2021 00:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar een gast die een ton uitgetrokken heeft om zichzelf te promoten en allerlei BN'ers gevraagd heeft om een goed woordje voor hem te doen.
"Naast jou wil ik wakker worden en dan zal ik je aankijken en minimaal één keer per week huilen van geluk, die andere dagen zal ik lachen van geluk"quote:
Zo !quote:Op maandag 26 juli 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Doornbos kan ik ook niet aankijken, lijkt wel of die zuurstoftekort bij de bevalling heeft gehad of zo.
Rijke vader. Die heeft zich overal ingekocht.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Doornbos kan ik ook niet aankijken, lijkt wel of die zuurstoftekort bij de bevalling heeft gehad of zo.
Het ziet er ook niet uit nee, doet me denken aan wat Theo Maassen ooit zei over spasten, of dat als die klaarkomen ze dan een paar seconden een normale kop hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heeft iets irritants en dat is een zenuwachtige man.
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit nee, doet me denken aan wat Theo Maassen ooit zei over spasten, of dat als die klaarkomen ze dan een paar seconden een normale kop hebben
Was al wakker hoor, was de skate finale aan het kijkenquote:
dat wordtquote:Op maandag 26 juli 2021 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Viel pas na 2 in slaap en werd om half 5 weer wakker
Daar moet een verse croissant in!quote:
Hier ookquote:Op maandag 26 juli 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
Hele weekend last van mijn darmen gehad en winderigheid. Lijkt nu iets beter te gaan
Wat flauwquote:Op maandag 26 juli 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
GoeindaagAlweer aan het werk, maar eerst een mooie wwandeling gedaan over de IJssel. Door het centrum heen en over de spoorbrug weer terug
Al bijna 7000 steps nu
![]()
Wel weer 2:56 minder zon vandaag.
In Frankrijk is het verboden een varken "Napoleon" te noemen..
Vooral paracetamol.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij heeft iedereen heel veel sterkte nodig, deze maandag
Waarschijnlijk valt er 1 druppel ofzo.quote:Het KNMI waarschuwt maandag voor mogelijk noodweer in het hele land. In de middag en avond kunnen overal stevige regen- en onweersbuien ontstaan. Het meteorologisch instituut heeft daarom voor het hele land code geel afgekondigd.
Toch maar een nieuwe kopen danquote:Op maandag 26 juli 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Het droogt ook niet op ofzo. Leuk, bloesje toch tien seconden aan gehad zonder vlekken, hopen dat het er in de was uit gaat.
Nee joh, internet staat vol met oma weet raad tips voor dit soort dingen.quote:
ja, maar nieuwe dingen kopenquote:Op maandag 26 juli 2021 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh, internet staat vol met oma weet raad tips voor dit soort dingen.
Azijn is hier echt een wondermiddel en spotgoedkoop.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef Ama het volgende:
Ah ja toch azijn, zoiets stond mij ook nog bij maar wist niet zeker.
Gooi het eigenlijk vooral over de tegels.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Azijn is hier echt een wondermiddel en spotgoedkoop.
Ik gebruik het voor nieuwe dingen om de kleur te fixeren in de wasmachine.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Gooi het eigenlijk vooral over de tegels.
Ik ben een slechte huisvrouw wat dat betreft, ik pleur altijd alle kleuren bij elkaar enz en tot nu toe gaat het nog goed ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor nieuwe dingen om de kleur te fixeren in de wasmachine.
En nee, je ruikt dat niet.
Maakt blijkbaar niet uit, kan je ook gebruiken. Al dacht ik dat het wat te agressief zou zijn.quote:
Het gaat alsnog in de wasmachine he.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Ruikt je mooie nieuwe bloesje naar azijn, zou een balpen in mijn oor steken.
Ook nieuwe spullen?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een slechte huisvrouw wat dat betreft, ik pleur altijd alle kleuren bij elkaar enz en tot nu toe gaat het nog goed ook.
Maar je gaat toch niet naar buiten, dan kun je het toch best aan?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag dingen graag een keertje voor ik ze weer weggooi.
kleur fixeren?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor nieuwe dingen om de kleur te fixeren in de wasmachine.
En nee, je ruikt dat niet.
Lucky youquote:
Boks. Alleen nieuwe jeans en heftige kleuren gooi ik niet bij m'n lichte spul.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een slechte huisvrouw wat dat betreft, ik pleur altijd alle kleuren bij elkaar enz en tot nu toe gaat het nog goed ook.
Als je nieuw spul hebt zoals dekbedden of een nieuwe donkere jeans dan kan het weleens kleur afgeven.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleur fixeren?
Ik ben hier niet huisvrouw genoeg voor..
Ja maar dan is het die nieuwgeur kwijt dus.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat alsnog in de wasmachine he.
Niet dat je het ruikt als je met azijn wast, just saying.
nooit geweten.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nieuw spul hebt zoals dekbedden of een nieuwe donkere jeans dan kan het weleens kleur afgeven.
Azijn voorkomt dat.
Sowieso wassen voor je het aantrekt ivm chemicaliën?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan is het die nieuwgeur kwijt dus.
Oh dat doe ik nooitquote:Op maandag 26 juli 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso wassen voor je het aantrekt ivm chemicaliën?
Ik vind azijn in de wasmachine goed werken.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweten.
Bij de 60 graden was doe ik bijna altijd azijn ipv wasverzachter.
Ik ook niet... dekbed gaat hier vanuit de verpakking op het bed.quote:
Het verschilt wel een beetje hoor, net hoe overweldigend het ruikt qua "nieuwgeur".quote:
Het gaat om het idee dat ik een nieuw, schoon bloesje aantrek en er nu al een donkere vlek in zit.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar buiten, dan kun je het toch best aan?
Ja, da's gewoon irritant.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat ik een nieuw, schoon bloesje aantrek en er nu al een donkere vlek in zit.
Voortaan dus geen lichte bloesjes kopen zodat je dat niet hebtquote:Op maandag 26 juli 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat ik een nieuw, schoon bloesje aantrek en er nu al een donkere vlek in zit.
En werd verkracht in haar slaapquote:Op maandag 26 juli 2021 08:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doornroosje mocht 100 jaar slapen
Of gewoon niet zoveel zweten, hoef je ook geen deo op en komen er ook geen vlekken in.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook een van de weinigequote:Op maandag 26 juli 2021 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan dus geen lichte bloesjes kopen zodat je dat niet hebt
Ik heb ooit 1x een dekbed bij de action gekocht, maar dat rook wel zo sterk naar vergif dat ik het gewassen heb.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet... dekbed gaat hier vanuit de verpakking op het bed.
Tnx, zal het even doorgeven.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon niet zoveel zweten, hoef je ook geen deo op en komen er ook geen vlekken in.
Dat koop ik ook nooit meer bij de Action.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1x een dekbed bij de action gekocht, maar dat rook wel zo sterk naar vergif dat ik het gewassen heb.
en naderhand ook alleen nog gebruikt om de vloer af te dekken bij het verven want wat een rukkwaliteit was dat zeg
Hemaquote:Op maandag 26 juli 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat koop ik ook nooit meer bij de Action.
Hadden we anders verwacht?quote:
Eerst maar een kwartier met je armen omhoog zitten na het deo'en voor je je blouseje aantrekt.quote:
Weet je nog wat voor soort stof dat was?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1x een dekbed bij de action gekocht, maar dat rook wel zo sterk naar vergif dat ik het gewassen heb.
en naderhand ook alleen nog gebruikt om de vloer af te dekken bij het verven want wat een rukkwaliteit was dat zeg
En even deppenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst maar een kwartier met je armen omhoog zitten na het deo'en voor je je blouseje aantrekt.
Oh ja, die zijn in de aanbieding deze week. Even shoppen bij de Lidl Shop.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden over dekbedovertrekken van de Lidl.
Heb ik ook hoor, heb vrij weinig lichte shirts maar als ik die aan heb dan lukt het me altijd om er op te knoeien of dat ik een eitje bak dat niet iets teveel spettert dat er allemaal olievlekken opzittenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook een van de weinigeMeteen afgestraft.
Oh, dat snap ik wel, daar zou ik ook niet zo snel onder gaan liggen, maar meer vanwege het idee.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nog een toffe van de Kruidvat maar durf hem niet te meer gebruiken.Want laatste wat ik van mijn moeder heb gekregen en niet veel later was ze overleden. Ben nu steeds bang dat dat ding ongeluk brengt.
![]()
![]()
Of gewoon dry deo nemenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst maar een kwartier met je armen omhoog zitten na het deo'en voor je je blouseje aantrekt.
Zes jaar, dan liggen jullie vooral veel stil te niksen.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu ongeveer 6 jaar gedaan met mijn dekbedden, maar die was ik wel elke week op minimaal 60 of zelfs 90 graden. Sterf huisstofmijt, sterf...
Ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes jaar, dan liggen jullie vooral veel stil te niksen.
Ja en in die tijd ging ongeveer alles mis in mijn leven wat er mis kon gaan dus ik heb dat ding beetje vervloekt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel, daar zou ik ook niet zo snel onder gaan liggen, maar meer vanwege het idee.
Elke weekquote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu ongeveer 6 jaar gedaan met mijn dekbedden, maar die was ik wel elke week op minimaal 60 of zelfs 90 graden. Sterf huisstofmijt, sterf...
Nee joh, gewoon dekbed aan de kant. Heb je heul niet nodig, warm zat met een beetje activiteit.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes jaar, dan liggen jullie vooral veel stil te niksen.
Ja, elke week, vooral in de zomer. Is dat nou weer zo raar ? Niveau broccoli-gehakt- raar?quote:
Komen er toch af en toe klodders bedpret op lijkt me zo.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon dekbed aan de kant. Heb je heul niet nodig, warm zat met een beetje activiteit.
ik weet het niet meer, er zat iets synthetisch tussen. Rotzooi in ieder geval.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je nog wat voor soort stof dat was?
Ik vind katoen wel het fijnste.
Als het dekbed aan de kant ligt?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen er toch af en toe klodders bedpret op lijkt me zo.
wat is er mis met broccoli en gehakt?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, elke week, vooral in de zomer. Is dat nou weer zo raar ? Niveau broccoli-gehakt- raar?
Hema heeft wel fijn spul idd!quote:Op maandag 26 juli 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet meer, er zat iets synthetisch tussen. Rotzooi in ieder geval.
Gewoon weer alles bij de hema kopen
Vind het vrij veel, duurt al een week voordat een dekbed gedroogd is normaal na het wassenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, elke week, vooral in de zomer. Is dat nou weer zo raar ? Niveau broccoli-gehakt- raar?
Dat blijkt echt heel raar te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met broccoli en gehakt?
Ja preciesquote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, heb vrij weinig lichte shirts maar als ik die aan heb dan lukt het me altijd om er op te knoeien of dat ik een eitje bak dat niet iets teveel spettert dat er allemaal olievlekken opzitten
hmm, oke.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt echt heel raar te zijn.
Ik vind het wel lekker hoor, een vers bedjequote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het vrij veel, duurt al een week voordat een dekbed gedroogd is normaal na het wassen
Ja, ik weet het ook niet.quote:
Maar met deze temperaturen ligt mijn dekbed een beetje voor de sier aan de rand van het bed.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor, een vers bedje![]()
Met deze temperaturen én een zonnetje is het binnen een halve dag droog, buiten.
Dan heb je nog je dekbedovertrek.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar met deze temperaturen ligt mijn dekbed een beetje voor de sier aan de rand van het bed.
Hooikoorts is een bitch.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor, een vers bedje![]()
Met deze temperaturen én een zonnetje is het binnen een halve dag droog, buiten.
met het huidige weer wordtie extra gewassenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar met deze temperaturen ligt mijn dekbed een beetje voor de sier aan de rand van het bed.
Beetje overkill lijkt me, dacht dat ik mijn hoeslakens/overtrek vaak uitwaste maar compleet dekbed iedere week lijkt me weinig nut te hebben.quote:
Die zit ook gewoon voor de sier om datzelfde dekbedquote:Op maandag 26 juli 2021 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je nog je dekbedovertrek.
Is het ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Laatst waren er ook een aantal vrouwen hier die die geen seks wilden in een pas verschoond bed want dat was zonde van het nieuwe verse bedje.
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Laatst waren er ook een aantal vrouwen hier die die geen seks wilden in een pas verschoond bed want dat was zonde van het nieuwe verse bedje.
hoeveel nachten moet je er dan eerst in geslapen hebben?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Hm, en je hoeslaken dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit ook gewoon voor de sier om datzelfde dekbed
Ja dat je zo'n heel schema moet maken of zo?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
hoeveel nachten moet je er dan eerst in geslapen hebben?
Oh, na één nacht is het echte verse er toch weer vanaf.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
hoeveel nachten moet je er dan eerst in geslapen hebben?
Om deze reden heb ik geen matchende hoeslakens bij m'n overtrekken. Alleen levert dat soms rare combinaties met kussens op.quote:
Ik heb gewoon een hoeslaken in een neutrale kleur die bij de rest van de overtrekken passen, het leven is te kort om na te denken over dat soort dingenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om deze reden heb ik geen matchende hoeslakens bij m'n overtrekken. Alleen levert dat soms rare combinaties met kussens op.
Ik heb chiapudding met mango en ricotta hotcakes met aardbeienjamquote:Op maandag 26 juli 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
Heb trek.![]()
Geen eten nog in de zwembad kantine
Ik heb alleen maar zwarte hoeslakens, matcht overal bijquote:Op maandag 26 juli 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om deze reden heb ik geen matchende hoeslakens bij m'n overtrekken. Alleen levert dat soms rare combinaties met kussens op.
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 26 juli 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb chiapudding met mango en ricotta hotcakes met aardbeienjam
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Mental image van een gehaktkleurig dekbed met een broccolikleurig hoeslaken.
Sowieso waarom moet er wat matchen dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zwarte hoeslakens, matcht overal bij
Is het gelukkig ookquote:
Dat je date vol walging en huilend wegrent omdat je dekbed en hoeslaken vloeken, dat moet je zien te voorkomen, altijd.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso waarom moet er wat matchen dan?Als je daar bent heb je toch je ogen dicht.
Ja, dat dus. Gewoon een zooitje in dezelfde kleur, geen gezeik.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hoeslaken in een neutrale kleur die bij de rest van de overtrekken passen, het leven is te kort om na te denken over dat soort dingen![]()
Ik hoorde laatst ook (hier??) iemand die zijn kussenslopen ging strijken.
Ja, sorry hoor, maar nee.
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er mag ook wel een beetje azijn in de kantoor- waterkoker![]()
Ik werkte ooit ergens en daar kwamen de vlokken aanslag je tegemoet, dat daar niet ooit iemand ziek van is geworden is mij een raadsel.
Ik raakte dat vieze ding niet aan, dat snap je wel.quote:
Het moet ook weer geen pijn doen aan m'n ogen.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso waarom moet er wat matchen dan?Als je daar bent heb je toch je ogen dicht.
Veluwe FTWquote:Op maandag 26 juli 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er mag ook wel een beetje azijn in de kantoor- waterkoker![]()
Ik werkte ooit ergens en daar kwamen de vlokken aanslag je tegemoet, dat daar niet ooit iemand ziek van is geworden is mij een raadsel.
Is als vrouw misschien toch wel goed om die vlokken op te eten i.v.m. kalk?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik raakte dat vieze ding niet aan, dat snap je wel.
Wat wij vrouwen hebben extra kalk nodig voor het produceren van eieren?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is als vrouw misschien toch wel goed om die vlokken op te eten i.v.m. kalk?
Broccolisoep met broccoligehakt?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gisteren broccolisoep met spekjes![]()
Een ware traktatie voor je smaakpapillen
Ze voeren kippen niet voor niets kalk bijquote:Op maandag 26 juli 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wij vrouwen hebben extra kalk nodig voor het produceren van eieren?
OMG, volgende keer stop ik er gehaktballetjes inquote:
Tooooooktoktoktokkkquote:Op maandag 26 juli 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze voeren kippen niet voor niets kalk bij
Smijtquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies mis is aan broccoli met gehakt
Af en toe een pier toewerpen of spugen op de grond, vinden ze ook lekker.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien kan je vrouwen dan ook wel wat schelpengruis voeren voor in de krop...
Alleen broccoli en alleen gehakt klinkt vooral wat karig.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies mis is aan broccoli met gehakt
Of een torretje.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een pier toewerpen of spugen op de grond, vinden ze ook lekker.
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een torretje.
Misschien lusten wij ook wel wat springstaartjes.
Zo als romantisch ontbijtje op bed, hapje kalk, springstaartjes en torretjes op een bordje en een glaasje slijm erbij.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een torretje.
Misschien lusten wij ook wel wat springstaartjes.
Dat was een mooie duik ja.quote:
Was wel een beetje te verwachtenquote:
Klinkt als een onvergetelijke ervaringquote:Op maandag 26 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo als romantisch ontbijtje op bed, hapje kalk, springstaartjes en torretjes op een bordje en een glaasje slijm erbij.
"De liefde van de vrouw gaat door de kippenmaag"quote:Op maandag 26 juli 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een onvergetelijke ervaring
Ja, hij had niet echt veel voorbereidingstijd genomen las ik?quote:
Nou de val op zich natuurlijk niet, maar Nederland is er wel altijd goed is om vooraf heel hard te roepen dat goud zeker is en het dan best hard faalt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh? Ik kijk normaal alleen gewoon wielrennen dus geen idee
Een tour de france rijden is als voorbereiding voor een MTB race wel apart, maar zo is vd Poel altijd wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij had niet echt veel voorbereidingstijd genomen las ik?
Dat is wel zo ja, die gisteren was ook eentje om snel te vergetenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou de val op zich natuurlijk niet, maar Nederland is er wel altijd goed is om vooraf heel hard te roepen dat goud zeker is en het dan best hard faalt.
(zie ook de dames wegrace van gisteren.)
Eigenlijk vind ik het wel wonderlijk dat 'ie alleen MTB doet hier.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een tour de france rijden is als voorbereiding voor een MTB race wel apart, maar zo is vd Poel altijd wel.
Hij is inderdaad wel heel laat pas naar Tokio gevlogen, dat hielp misschien niet mee.
De val was gewoon pech.
Al had ik zonder die val ook nog wel eens willen zien of hij Pidcock had kunnen bijhouden.
Benieuwd wat de tijdritten gaan worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, die gisteren was ook eentje om snel te vergeten
Achteraf gezien had hij misschien wel de wegrit zaterdag moeten proberen ja. Maar allebei zou wel een beetje hoog gegrepen zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel wonderlijk dat 'ie alleen MTB doet hier.
oh, er zijn nog genoeg andere nederlandse medaillekansen.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:56 schreef Karzai het volgende:
Vd poel gefaald, nu alleen de hockeydames nog
tennisers geven maar gewoon opquote:Op maandag 26 juli 2021 09:56 schreef Karzai het volgende:
Vd poel gefaald, nu alleen de hockeydames nog
Ook op goud?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, er zijn nog genoeg andere nederlandse medaillekansen.
Voetbalvrouwenquote:
Ojee spaarvarken weer leeggooien?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:01 schreef Flory het volgende:
Mijn autootje naar de keuring vanmiddag en ik weet eigenlijk nu al dat hij er niet doorkomt
Ligt eraan wat het allemaal is...quote:
wat is het voor 1 en hoe oud is hij/zij/het?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het allemaal is...
Daarom eerst keuring en dan beslissen of het de reparatie nog waard is. Al hoop ik natuurlijk dat het meevalt en hij nog een jaartje meekan.
Oud best welquote:Op maandag 26 juli 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is het voor 1 en hoe oud is hij/zij/het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Vervelende dagen zijn dat, da's wel waarom ik m'n autootje verkocht heb voor 'ie weer te keuren moest.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het allemaal is...
Daarom eerst keuring en dan beslissen of het de reparatie nog waard is. Al hoop ik natuurlijk dat het meevalt en hij nog een jaartje meekan.
Gewoon over op BARF.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Lees net dat hondenvoer de grootste bedreiging van de mensheid ooit gaat worden omdat het in dat slachtafval stikt van de antibioticaresistente bacteriën, dan weten jullie dat, honden gaan afgeschaft worden binnen nu en 5 jaar.
Ja ik wil eigenlijk geen andere, gebruik hem alleen voor wekelijkse boodschappen en af en toe ritje naar NL.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vervelende dagen zijn dat, da's wel waarom ik m'n autootje verkocht heb voor 'ie weer te keuren moest.
Ja, ik zou prima zonder kúnnen, maar het is zo makkelijk met.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk geen andere, gebruik hem alleen voor wekelijkse boodschappen en af en toe ritje naar NL.
Maar zonder is vast ook niks.
Dan is leasen misschien wel een goed idee ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zou prima zonder kúnnen, maar het is zo makkelijk met.Al heb ik er vooral een nodig voor het werk, daarom waarschijnlijk leasen.
quote:Op maandag 26 juli 2021 10:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Oud best wel
Hmm, ja, dat is wel al op leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch zonde
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja tis zo handig, zou erg tegenvallen zonder. Dus wat kosten wil ik er nog wel voor betalen, maar geen mega grote dingen meer.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel al op leeftijd.
Maar toch zonde
GA EENS WERKEN!quote:Op maandag 26 juli 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Being mammals, koalas raise their joeys on milk (admittedly, one of the lowest milk yields to body ratio... There's a trend here). When the young joey needs to transition from rich, nourishing substances like milk, to eucalyptus (a plant that seems to be making it abundantly clear that it doesn't want to be eaten), it finds it does not have the necessary gut flora to digest the leaves.
To remedy this, the young joey begins nuzzling its mother's anus until she leaks a little diarrhoea (actually fecal pap, slightly less digested), which he then proceeds to slurp on. This partially digested plant matter gives him just what he needs to start developing his digestive system. Of course, he may not even have needed to bother nuzzling his mother. She may have been suffering from incontinence. Why? Because koalas are riddled with chlamydia. In some areas the infection rate is 80% or higher.
quote:Op maandag 26 juli 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Being mammals, koalas raise their joeys on milk (admittedly, one of the lowest milk yields to body ratio... There's a trend here). When the young joey needs to transition from rich, nourishing substances like milk, to eucalyptus (a plant that seems to be making it abundantly clear that it doesn't want to be eaten), it finds it does not have the necessary gut flora to digest the leaves.
To remedy this, the young joey begins nuzzling its mother's anus until she leaks a little diarrhoea (actually fecal pap, slightly less digested), which he then proceeds to slurp on. This partially digested plant matter gives him just what he needs to start developing his digestive system. Of course, he may not even have needed to bother nuzzling his mother. She may have been suffering from incontinence. Why? Because koalas are riddled with chlamydia. In some areas the infection rate is 80% or higher.
Incontinente koala als huisdier.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan er toch 1 nemen die dit al heeft gedaan?
Ik begon al zonder zinquote:
iedereen is heel hard aan het werkquote:
Die wil ik wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel zon combi-pack
een stokstaartje en koala
[ afbeelding ]
Istie kapotquote:
Die begon zeker meteen met eitjes leggen?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
gister avodn een raam open en gelijk spin binnen
Dat is niet leuk wat je nu zegtquote:Op maandag 26 juli 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die begon zeker meteen met eitjes leggen?
Zonder dat je het weet is er altijd wel ergens een spin binnenquote:Op maandag 26 juli 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
gister avodn een raam open en gelijk spin binnen
Als ze er maar geen al te grote bende van maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zonder dat je het weet is er altijd wel ergens een spin binnen
Heb het geprobeerd met 3 dagen weekend, maar zelfs dat voelt te kortquote:
benieuwd hoe ze aan die conclusie komtquote:Op maandag 26 juli 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante had gisteren wat aarde weg gegooid uit huis den haag.
Appt ze:
Ja nog niet geschilderd. *naam plafondman* heeft vast problemen met mensen.
Maar die jongen heefty nu gewoon andere klussen dus kan pas 16 augustus bij mij beginnen. Dat zelf van die achterlijke kutconculsies trekken over mensen trek ik zo slecht
Zoals de waard is?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante had gisteren wat aarde weg gegooid uit huis den haag.
Appt ze:
Ja nog niet geschilderd. *naam plafondman* heeft vast problemen met mensen.
Maar die jongen heefty nu gewoon andere klussen dus kan pas 16 augustus bij mij beginnen. Dat zelf van die achterlijke kutconculsies trekken over mensen trek ik zo slecht
Ik wacht nog heel even, anders heb ik om drie uur weer gierende honger.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
hmm ik ga eerst even ontbijten danquote:Op maandag 26 juli 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Zelfde planeet als stiefmonster?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
heb haar gebeld, ja ze bedoelde het niet zo blablablala
die komt ook van een andere planeet
Ewl.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zonder dat je het weet is er altijd wel ergens een spin binnen
Proberen ze nu dat lieve fantje te begraven?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
https://9gag.com/gag/a9E4WL6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |