SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Marco Borsato gejengelquote:Op zondag 25 juli 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongoliëquote:Op zondag 25 juli 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik hem niet sloot. Dan was het NSBallie geworden als TT.
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik hem niet sloot. Dan was het NSBallie geworden als TT.
Daar zijn we geweest tijdens examenreis.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.
rassenleerquote:Op zondag 25 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongolië
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongolië
Wij ook, indrukwekkende rondleiding was dat.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn we geweest tijdens examenreis.
Ja die documentaire ken ik ja, toen de camera's stopten kregen ze het pas echt zwaar daar.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.
Is echt zoquote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Waar haal je het vandaan, je zou boeken moeten schrijven
Mooie washokken met kranen waarbij er slechts 1 aangesloten was aan een waterleiding en de rest nep was. Dat staat me nog bij. En de verblijven waar dan x joden inzaten. Daar stond je dan met x/2 mensen en dan was het al krap aan.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die documentaire ken ik ja, toen de camera's stopten kregen ze het pas echt zwaar daar.
"Na de opnamen werden zowel de acteurs als regisseur Kurt Gerron naar Auschwitz gestuurd en daar vergast."quote:Op zondag 25 juli 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie washokken met kranen waarbij er slechts 1 aangesloten was aan een waterleiding en de rest nep was. Dat staat me nog bij. En de verblijven waar dan x joden inzaten. Daar stond je dan met x/2 mensen en dan was het al krap aan.
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week krijgen we de Tinder login van bitterbal, dan kunnen we aan de slag.
[ afbeelding ]
sjappies zoeken kan ik zelf alquote:Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?
waarom geen voetballers?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.
Volkszangersquote:Op zondag 25 juli 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.
zie je gelijk wat mijn type niet isquote:Op zondag 25 juli 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sibbe Jan gaan we je niet aanbevelen https://sibbejan.nl veel BN'ers wel, maar dat is geen zuivere koffie.
Sibbe Jan ziet er een beetje uit als het debiele broertje van Robbie Williams.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sibbe Jan gaan we je niet aanbevelen https://sibbejan.nl veel BN'ers wel, maar dat is geen zuivere koffie.
Ik vond hem een beetje op een kruising van Robert Doornbos en Pieter Omtzigt lijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sibbe Jan ziet er een beetje uit als het debiele broertje van Robbie Williams.
Blijkbaar een gast die een ton uitgetrokken heeft om zichzelf te promoten en allerlei BN'ers gevraagd heeft om een goed woordje voor hem te doen.quote:
Die Doornbos kan ik ook niet aankijken, lijkt wel of die zuurstoftekort bij de bevalling heeft gehad of zo.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje op een kruising van Robert Doornbos en Pieter Omtzigt lijken.
is het geen marketing ding voor iets?quote:Op maandag 26 juli 2021 00:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar een gast die een ton uitgetrokken heeft om zichzelf te promoten en allerlei BN'ers gevraagd heeft om een goed woordje voor hem te doen.
"Naast jou wil ik wakker worden en dan zal ik je aankijken en minimaal één keer per week huilen van geluk, die andere dagen zal ik lachen van geluk"quote:
Zo !quote:Op maandag 26 juli 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Doornbos kan ik ook niet aankijken, lijkt wel of die zuurstoftekort bij de bevalling heeft gehad of zo.
Rijke vader. Die heeft zich overal ingekocht.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Doornbos kan ik ook niet aankijken, lijkt wel of die zuurstoftekort bij de bevalling heeft gehad of zo.
Het ziet er ook niet uit nee, doet me denken aan wat Theo Maassen ooit zei over spasten, of dat als die klaarkomen ze dan een paar seconden een normale kop hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heeft iets irritants en dat is een zenuwachtige man.
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit nee, doet me denken aan wat Theo Maassen ooit zei over spasten, of dat als die klaarkomen ze dan een paar seconden een normale kop hebben
Was al wakker hoor, was de skate finale aan het kijkenquote:
dat wordtquote:Op maandag 26 juli 2021 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Viel pas na 2 in slaap en werd om half 5 weer wakker
Daar moet een verse croissant in!quote:
Hier ookquote:Op maandag 26 juli 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
Hele weekend last van mijn darmen gehad en winderigheid. Lijkt nu iets beter te gaan
Wat flauwquote:Op maandag 26 juli 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
GoeindaagAlweer aan het werk, maar eerst een mooie wwandeling gedaan over de IJssel. Door het centrum heen en over de spoorbrug weer terug
Al bijna 7000 steps nu
![]()
Wel weer 2:56 minder zon vandaag.
In Frankrijk is het verboden een varken "Napoleon" te noemen..
Vooral paracetamol.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij heeft iedereen heel veel sterkte nodig, deze maandag
Waarschijnlijk valt er 1 druppel ofzo.quote:Het KNMI waarschuwt maandag voor mogelijk noodweer in het hele land. In de middag en avond kunnen overal stevige regen- en onweersbuien ontstaan. Het meteorologisch instituut heeft daarom voor het hele land code geel afgekondigd.
Toch maar een nieuwe kopen danquote:Op maandag 26 juli 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Het droogt ook niet op ofzo. Leuk, bloesje toch tien seconden aan gehad zonder vlekken, hopen dat het er in de was uit gaat.
Nee joh, internet staat vol met oma weet raad tips voor dit soort dingen.quote:
ja, maar nieuwe dingen kopenquote:Op maandag 26 juli 2021 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh, internet staat vol met oma weet raad tips voor dit soort dingen.
Azijn is hier echt een wondermiddel en spotgoedkoop.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef Ama het volgende:
Ah ja toch azijn, zoiets stond mij ook nog bij maar wist niet zeker.
Gooi het eigenlijk vooral over de tegels.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Azijn is hier echt een wondermiddel en spotgoedkoop.
Ik gebruik het voor nieuwe dingen om de kleur te fixeren in de wasmachine.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Gooi het eigenlijk vooral over de tegels.
Ik ben een slechte huisvrouw wat dat betreft, ik pleur altijd alle kleuren bij elkaar enz en tot nu toe gaat het nog goed ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor nieuwe dingen om de kleur te fixeren in de wasmachine.
En nee, je ruikt dat niet.
Maakt blijkbaar niet uit, kan je ook gebruiken. Al dacht ik dat het wat te agressief zou zijn.quote:
Het gaat alsnog in de wasmachine he.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Ruikt je mooie nieuwe bloesje naar azijn, zou een balpen in mijn oor steken.
Ook nieuwe spullen?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een slechte huisvrouw wat dat betreft, ik pleur altijd alle kleuren bij elkaar enz en tot nu toe gaat het nog goed ook.
Maar je gaat toch niet naar buiten, dan kun je het toch best aan?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag dingen graag een keertje voor ik ze weer weggooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |