abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2021 @ 21:19:10 #1
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200544995

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200545064
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef Berjan3 het volgende:
Omdat jullie challengen gewoon hypocriet is. Wel vragen stellen bij alles dat zogenaamd MSM is, maar niet bij Willem Engel en consorten..
Dat is een hele vreemde aanname.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom wil je dat weten? Mogen alleen volleerde experts ergens iets over zeggen? Zou ik wel waarderen overigens.. Maar dan valt 99,9% van wappiesland al af.
Iedereen die een zinnige overtuiging heeft en die goed kan delen is van toegevoegde waarde voor een wetenschappelijk debat.

Niemand is een expert overigens in alle vakgebieden die corona beleid raken, deze filosofie zou dus het land onbestuurbaar maken, het is verder ook gewoon een dikke middelvinger naar de ratio en het gezonde verstand dat alleen iemand met een titel zinnige dingen te zeggen heeft.

Het is hoogstens een hele goede indicatie dat iemand ergens bovengemiddeld verstand van heeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 25 juli 2021 @ 21:24:26 #3
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200545102
slechte TT :(
pi_200545114

6800 views, Devlin is vaste kijker, is Devlin Harry Hol?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200545132
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:24 schreef THEFXR het volgende:
slechte TT :(
Nogal inspiratieloos idd
  zondag 25 juli 2021 @ 21:26:55 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200545137
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kap hier gewoon mee?
Waarmee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200545142
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarmee?
Uiterst selectief tekst interpreteren.
pi_200545151
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kap hier gewoon mee?
Waarom? Summers beweerde dat het vreemd was dat "je bent ziek maar je voelt het niet"... Terwijl zij dan met bepaalde ziekten om de oren geslagen wordt die je inderdaad niet voelt maar je bent wel ziek, en dan zegt ze "boring"... Dan wil je het gewoon niet weten lijkt me. Met precies dezelfde argumenten is ze drie weken geleden ook om de oren geslagen maar het is nog niet ingedaald.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is een hele vreemde aanname.
Dat is wat ik merk van discussies met mensen die wappie zijn maar zichzelf alleen maar kritisch vinden.
Ook steeds dezelfde vragen stellen die al maanden geleden beantwoord zijn. Doe dan gewoon eens gedegen onderzoek, in plaats van de wappievragen te blijven stellen.

quote:
Iedereen die een zinnige overtuiging heeft en die goed kan delen is van toegevoegde waarde voor een wetenschappelijk debat.

Niemand is een expert overigens in alle vakgebieden die corona beleid raken, deze filosofie zou dus het land onbestuurbaar maken, het is verder ook gewoon een dikke middelvinger naar de ratio en het gezonde verstand dat alleen iemand met een titel zinnige dingen te zeggen heeft.

Het is hoogstens een hele goede indicatie dat iemand ergens bovengemiddeld verstand van heeft.
Daarom zitten er in de besturen die Nederland nu besturen ook mensen van allerlei vakgebieden..
pi_200545164
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom? Summers beweerde dat het vreemd was dat "je bent ziek maar je voelt het niet"... Terwijl zij dan met bepaalde ziekten om de oren geslagen wordt die je inderdaad niet voelt maar je bent wel ziek, en dan zegt ze "boring"... Dan wil je het gewoon niet weten lijkt me. Met precies dezelfde argumenten is ze drie weken geleden ook om de oren geslagen maar het is nog niet ingedaald.
Ga anders Covid-19 met HIV vergelijken.
pi_200545166
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet boeiend :O
Last van cognitieve dissonantie?

Nogal hè
pi_200545197
"Willem Engel is een dansleraar, punt"

Lol.
Wie is Harry Hol? Devlin? Wie ben jij?
pi_200545220
quote:
14s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ga anders Covid-19 met HIV vergelijken.
Nogmaals, en dit heb ik ook geschreven: Het gaat niet om het vergelijken van de ziektes aangezien covid vele malen erger is.

Het gaat erom dat zij nu al tig keer beweerd dat "je bent ziek maar je merkt het niet" iets raars is. EN daar komt nog bij, wel goed lezen dus, dat de symptomen van covid ook gelden bij mindere aandoeningen als hooikoorts en dergelijke. Zo had ik een collega die enorm verkouden was na de vaccinatie en nu nog steeds beweert dat het zijn hooikoorts was dat opspeelde...
Maar het had ook covid kunnen zijn in mildere vorm...
pi_200545247
"Virus niet door mensen gemaakt"

Maar dat het ontsnapt is uit een lab is nu toch een behoorlijke optie schijnt, ik weet het niet meer hoor. _O- Sterk overtuigt deze gast van alles wat hem gevoerd wordt.
pi_200545283
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:31 schreef Berjan3 het volgende:
Het gaat erom dat zij nu al tig keer beweerd dat "je bent ziek maar je merkt het niet" iets raars is.
Het klopt dat de risico's wat heter opgediend worden dan ze werkelijk zijn.
  zondag 25 juli 2021 @ 21:34:57 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200545308
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiterst selectief tekst interpreteren.
Weinig selectiefs aan, gezien de onzinnige bewering die gedaan werd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200545334
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef ludovico het volgende:

Maar dat het ontsnapt is uit een lab is nu toch een behoorlijke optie schijnt, ik weet het niet meer hoor. _O- Sterk overtuigt deze gast van alles wat hem gevoerd wordt.
Ook dat is een leugen...

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het klopt dat de risico's wat heter opgediend worden dan ze werkelijk zijn.
Nogmaals, je kan ziek zijn zonder dat je het weet. En als je dit ontkent heb je weinig verstand van zaken. Dit is wat Summers deed en gewoon door verschillende mensen gedebunked is....

Jij komt nu alleen voor Summers op omdat zij/hij hetzelfde denkt over 1 bepaalde onderwerp als jij..
pi_200545340
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:36 schreef Berjan3 het volgende:
Ook dat is een leugen...
Wat? Dat het als optie beschouwd wordt dat het ontsnapt is uit het lab

https://www.rollingstone.(...)gins-theory-1198832/

Paar weken terug echt weer volledig omarmt als mogelijkheid, door "experts" die wel door de media worden geciteerd.
  zondag 25 juli 2021 @ 21:43:10 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200545471
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Last van cognitieve dissonantie?

Nogal hè
Eens kijken wat de experts daarover zeggen

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200545640
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef ludovico het volgende:

Het gaat niet om onze gezondheid. Is ook gezegd.
Het gaat om eugenetica. Is ook gezegd.
Spannend allemaal hoor. Die 21ste eeuw
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200545697
quote:
Antivaxxers zien in de beelden – ten onrechte – een bewijs dat vaccins onveilig zouden zijn: trillend en met zwikkende benen strompelt een vrouw door haar huis. Maar het lijkt erop dat zij is getroffen door een zeldzame aandoening die na medische ingrepen, ook na vaccinatie, kan optreden.
https://www.volkskrant.nl(...)dJBzpj6MnOk-etZ9OJ7A

Je moet wel journalist zijn dat een bepaald narratief moet uitstralen anders zou je niet zo selectief domme onzin kunnen opschrijven toch?

1+1 = 5, zegt de journalist.
pi_200545743
quote:
De experts van Volvo vertellen het eerlijke verhaal.
https://www.nu.nl/adverto(...)echt.html?redirect=1

Manmanman deze mensen die deze teksten schrijven.

Leuk ook, die click bait titel wordt helemaal niet beantwoord in de tekst.
pi_200545820
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)dJBzpj6MnOk-etZ9OJ7A

Je moet wel journalist zijn dat een bepaald narratief moet uitstralen anders zou je niet zo selectief domme onzin kunnen opschrijven toch?

1+1 = 5, zegt de journalist.
Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.
Je kan niet meer terug met je mening. Ze worden steeds bozer of zoiets.
Een soort van onzekerheid toch hoor. Ze gunnen jou die spuit ook zo graag mocht het fout gaan
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200545903
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Eens kijken wat de experts daarover zeggen

9/11... Maar natuurlijk
Maar kun je nou gewoon toegeven dat je HIV kunt hebben zonder het te merken?

Of krijg ik nu weer een onzin YouTube video
pi_200545997
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:58 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.
Je kan niet meer terug met je mening. Ze worden steeds bozer of zoiets.
Een soort van onzekerheid toch hoor. Ze gunnen jou die spuit ook zo graag mocht het fout gaan
Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?

Dacht het niet

Alweer een dag voorbij zonder dat ik dood ben gegaan of ziek ben geworden van mijn vaccinatie....

Schiet niet op met die spike eiwitten.
Ook niet zo raar trouwens omdat mijn lijf er prima mee om kan gaan met die eiwitten.
Anders waren mensen allang allemaal al dood gegaan aan de verkoudheid
pi_200546126
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?

Dacht het niet

Alweer een dag voorbij zonder dat ik dood ben gegaan of ziek ben geworden van mijn vaccinatie....

Schiet niet op met die spike eiwitten.
Ook niet zo raar trouwens omdat mijn lijf er prima mee om kan gaan met die eiwitten.
Anders waren mensen allang allemaal al dood gegaan aan de verkoudheid
Ga dat verhaal ophangen aan iemand die je goed kent met dezelfde instelling als ik en ga dit gewoon maar eens kijken. Lekker objectief. Drankje erbij.

Wie dit niet kan volgen tot het eind en alles goed beluisterd en niets mee doet is niet meer te helpen.

https://www.bitchute.com/video/NyfSHvCploB8/

Dus wat zou ik dan nog moeite doen met een paar zinnen zoals deze. Je moet het allemaal alleen doen gap. Helemaal alleen bedenken wat het beste is voor jou. Net als ik
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')