Dat is een hele vreemde aanname.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef Berjan3 het volgende:
Omdat jullie challengen gewoon hypocriet is. Wel vragen stellen bij alles dat zogenaamd MSM is, maar niet bij Willem Engel en consorten..
Iedereen die een zinnige overtuiging heeft en die goed kan delen is van toegevoegde waarde voor een wetenschappelijk debat.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom wil je dat weten? Mogen alleen volleerde experts ergens iets over zeggen? Zou ik wel waarderen overigens.. Maar dan valt 99,9% van wappiesland al af.
Uiterst selectief tekst interpreteren.quote:
Waarom? Summers beweerde dat het vreemd was dat "je bent ziek maar je voelt het niet"... Terwijl zij dan met bepaalde ziekten om de oren geslagen wordt die je inderdaad niet voelt maar je bent wel ziek, en dan zegt ze "boring"... Dan wil je het gewoon niet weten lijkt me. Met precies dezelfde argumenten is ze drie weken geleden ook om de oren geslagen maar het is nog niet ingedaald.quote:
Dat is wat ik merk van discussies met mensen die wappie zijn maar zichzelf alleen maar kritisch vinden.quote:
Daarom zitten er in de besturen die Nederland nu besturen ook mensen van allerlei vakgebieden..quote:Iedereen die een zinnige overtuiging heeft en die goed kan delen is van toegevoegde waarde voor een wetenschappelijk debat.
Niemand is een expert overigens in alle vakgebieden die corona beleid raken, deze filosofie zou dus het land onbestuurbaar maken, het is verder ook gewoon een dikke middelvinger naar de ratio en het gezonde verstand dat alleen iemand met een titel zinnige dingen te zeggen heeft.
Het is hoogstens een hele goede indicatie dat iemand ergens bovengemiddeld verstand van heeft.
Ga anders Covid-19 met HIV vergelijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom? Summers beweerde dat het vreemd was dat "je bent ziek maar je voelt het niet"... Terwijl zij dan met bepaalde ziekten om de oren geslagen wordt die je inderdaad niet voelt maar je bent wel ziek, en dan zegt ze "boring"... Dan wil je het gewoon niet weten lijkt me. Met precies dezelfde argumenten is ze drie weken geleden ook om de oren geslagen maar het is nog niet ingedaald.
Nogmaals, en dit heb ik ook geschreven: Het gaat niet om het vergelijken van de ziektes aangezien covid vele malen erger is.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ga anders Covid-19 met HIV vergelijken.
Het klopt dat de risico's wat heter opgediend worden dan ze werkelijk zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:31 schreef Berjan3 het volgende:
Het gaat erom dat zij nu al tig keer beweerd dat "je bent ziek maar je merkt het niet" iets raars is.
Weinig selectiefs aan, gezien de onzinnige bewering die gedaan werd.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiterst selectief tekst interpreteren.
Ook dat is een leugen...quote:Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef ludovico het volgende:
"Virus niet door mensen gemaakt"
Maar dat het ontsnapt is uit een lab is nu toch een behoorlijke optie schijnt, ik weet het niet meer hoor.Sterk overtuigt deze gast van alles wat hem gevoerd wordt.
Nogmaals, je kan ziek zijn zonder dat je het weet. En als je dit ontkent heb je weinig verstand van zaken. Dit is wat Summers deed en gewoon door verschillende mensen gedebunked is....quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klopt dat de risico's wat heter opgediend worden dan ze werkelijk zijn.
Wat? Dat het als optie beschouwd wordt dat het ontsnapt is uit het labquote:
Eens kijken wat de experts daarover zeggenquote:Op zondag 25 juli 2021 21:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Last van cognitieve dissonantie?
Nogal hè
Het gaat niet om onze gezondheid. Is ook gezegd.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef ludovico het volgende:
"Virus niet door mensen gemaakt"
Maar dat het ontsnapt is uit een lab is nu toch een behoorlijke optie schijnt, ik weet het niet meer hoor.Sterk overtuigt deze gast van alles wat hem gevoerd wordt.
https://www.volkskrant.nl(...)dJBzpj6MnOk-etZ9OJ7Aquote:Antivaxxers zien in de beelden – ten onrechte – een bewijs dat vaccins onveilig zouden zijn: trillend en met zwikkende benen strompelt een vrouw door haar huis. Maar het lijkt erop dat zij is getroffen door een zeldzame aandoening die na medische ingrepen, ook na vaccinatie, kan optreden.
https://www.nu.nl/adverto(...)echt.html?redirect=1quote:De experts van Volvo vertellen het eerlijke verhaal.
Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)dJBzpj6MnOk-etZ9OJ7A
Je moet wel journalist zijn dat een bepaald narratief moet uitstralen anders zou je niet zo selectief domme onzin kunnen opschrijven toch?
1+1 = 5, zegt de journalist.
9/11... Maar natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2021 21:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Eens kijken wat de experts daarover zeggen
Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.
Je kan niet meer terug met je mening. Ze worden steeds bozer of zoiets.
Een soort van onzekerheid toch hoor. Ze gunnen jou die spuit ook zo graag mocht het fout gaan
Ga dat verhaal ophangen aan iemand die je goed kent met dezelfde instelling als ik en ga dit gewoon maar eens kijken. Lekker objectief. Drankje erbij.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?
Dacht het niet
Alweer een dag voorbij zonder dat ik dood ben gegaan of ziek ben geworden van mijn vaccinatie....
Schiet niet op met die spike eiwitten.
Ook niet zo raar trouwens omdat mijn lijf er prima mee om kan gaan met die eiwitten.
Anders waren mensen allang allemaal al dood gegaan aan de verkoudheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |