Ach, als het goed klikt als vrienden kan het altijd nog. 2/3 van alle romantische partners komt voort uit een vriendschap: https://www.eurekalert.or(...)7/sfpa-tor070721.php Geldt ook voor mij en m'n ex-vriendin.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:02 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Het is ook meer een reactie uit frustratie, dat is morgen wel weer weg
Gewoon even rust nemen en later weer verder kijken. Een pauze is helemaal niet gekquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ik voel er even helemaal niets meer voor om te daten. Geen enkele vrouw kan mij boeien de laatste tijd. Toch vreemd dat je soms wel die behoefte ineens hebt en soms totaal niet. Nou ja, ik laat het maar gewoon afhangen van iemand 'gewoon' tegenkomen. Wie weet slinger ik Tinder of Bumble nog eens aan.
Oh wauw, leuk! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Grublit het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd eea gepost over mijn dating ervaringen; nu wil ik graag een update geven...
Ik kan het geen daten meer noemen. Oftewel: het is 'aan'!
Behoorlijke stroomversnelling allemaal. Maar deze vakantieperiode zijn er een aantal weken waarin we beide de kinderen hebben. Ik vond het eigenlijk wel erg jammer dat ik haar daardoor wekenlang niet kan zien en heb geinitieerd om haar aan mijn kinderen voor te stellen. En omdat die zo er zo op gebrand zijn wanneer ik een nieuwe relatie heb, kan ik niet aankomen met: 'dit is zomaar een persoon om een dagje mee naar pretpark/dierentuin/zwembad te gaan.'
Dus ik moest haar wel voorstellen als mijn nieuwe vriendin. En die duidelijkheid moest ik dus ook naar haar uitspreken. Was ze volgens mij wel beetje overdonderd van, maar ik zei: hoe wil je dit dan noemen? We zien elkaar zo vaak mogelijk, zijn exclusief, hebben seks, gaan er beide vanuit dat we dit verder uitbouwen, etc. Klinkt toch als een relatie? Dus tja... het mag nu gezegd worden. Zelf FB official sinds deze week![]()
Wat behandel jij vrouwen als (lust) object zeg. Fucking zielig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:47 schreef Academicus het volgende:
Ik date alleen als de wijven naar mij toe komen want ik heb niet zoveel zin om voor dates te moeten gaan reizen tenzij een wipje is gegarandeerd. Ik date nu een wijf dat ik wel voor langere termijn wil aangezien ze niet zoveel aandacht vraagt (nog niet). Punt is wel dat ze een zeester in bed is, maar daardoor kan ik wel doen waar ik zin in heb en bovendien is ze mentaal stabiel. Ik heb ook ooit een Russische gehad voor langere tijd, maar dat wijf was niet helemaal goed in de bovenkamer, wel een beest in bed
PS. Bumble is voor mij echt een goudmijn, wijven met een beetje klasse en (nog) niet zoveel irritante wijven uit A'dam met hun zogenaamde cosmopoliete vegan life style
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat behandel jij vrouwen als (lust) object zeg. Fucking zielig.
Kijk hoe je over ze praat man. Of is dat gewoon 'voor de grap'?quote:
Jouw wijf leest mee volgens mij want een vent zou niet zo overspannen reagerenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kijk hoe je over ze praat man. Of is dat gewoon 'voor de grap'?
Topper! Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Grublit het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd eea gepost over mijn dating ervaringen; nu wil ik graag een update geven...
Behoorlijke stroomversnelling allemaal. Maar deze vakantieperiode zijn er een aantal weken waarin we beide de kinderen hebben. Ik vond het eigenlijk wel erg jammer dat ik haar daardoor wekenlang niet kan zien en heb geinitieerd om haar aan mijn kinderen voor te stellen. En omdat die zo er zo op gebrand zijn wanneer ik een nieuwe relatie heb, kan ik niet aankomen met: 'dit is zomaar een persoon om een dagje mee naar pretpark/dierentuin/zwembad te gaan.'
Dus ik moest haar wel voorstellen als mijn nieuwe vriendin. En die duidelijkheid moest ik dus ook naar haar uitspreken. Was ze volgens mij wel beetje overdonderd van, maar ik zei: hoe wil je dit dan noemen? We zien elkaar zo vaak mogelijk, zijn exclusief, hebben seks, gaan er beide vanuit dat we dit verder uitbouwen, etc. Klinkt toch als een relatie? Dus tja... het mag nu gezegd worden. Zelf FB official sinds deze week![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Jouw wijf leest mee volgens mij want een vent zou niet zo overspannen reageren
Nee joh. Ik ben 10 jaar ouder en feest ook nog graag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:
Guys, vinden jullie een man die op zijn 28e nog feest een red flag?
Met alcohol enzo? Ik denk dan toch dat je meer met het andere geslacht bezig bent met zo’n feesr. Maar joeft niet perse dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben 10 jaar ouder en feest ook nog graag.
Nee, totaal niet? Ik denk wel dat ik m'n hele leven blijf feesten (ben nu 25). Ik hou daar echt ontzettend van en kan niet zonder. Waarom zou daar iets mis mee zijn eigenlijk? Het is eigenlijk mijn enigste uitlaatklep die wél goed werkt. En het is toch leuk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:
Nee joh, totaal niet. Die ervaring heb ik zelf echt niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Met alcohol enzo? Ik denk dan toch dat je meer met het andere geslacht bezig bent met zo’n feesr. Maar joeft niet perse dus
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Jouw wijf leest mee volgens mij want een vent zou niet zo overspannen reageren
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:
Zelfs FB Official?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Grublit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |