abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200538250
Waarom doen die fatsige vetnekken dat zichzelf aan?

Hopen ze daarmee op te vallen ofzo? Of proberen ze medelijden te wekken van kijk mij eens moddervet zijn en lichamelijke klachten hebben.

En dan dat overdreven gepiep en gehijg als ze lopen. Soms wil ik bijna 112 bellen als ik zo'n smerige vethomp hoor doen of hij bijna doodgaat.

En dan niet te vergeten dat geld dat zulke vetkleppen de staat kosten. Ziekenhuizen stromen er vol mee. Hartaanvallen, hart en vaatziekten, diabetes etc.

Ben er echt klaar mee. Er moet wat gebeuren om dit te stoppen.

Zorgpremie naar gewicht zou een goede oplossing zijn.

:r :r :r :r

Klacht: Dikke mensen die fatsig viesdik zijn.
pi_200538285
Fatsig :')
pi_200538309
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fatsig :')
Oke vadsig dan. Betweter :')
pi_200538311
Wees eerst eens tevreden met jezelf, je zult dan zien dat je je ook niet meer druk gaat maken om anderen. Succes TS!
  zondag 25 juli 2021 @ 13:30:05 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200538390
Laatst nog iets gezien van iets met 600 lbs, kon er niet naar kijken :') Deed me denken aan die aflevering van South Park waar Cartman in zo'n scootmobiel komt te zitten.
pi_200538860
quote:
99s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
Laatst nog iets gezien van iets met 600 lbs, kon er niet naar kijken :') Deed me denken aan die aflevering van South Park waar Cartman in zo'n scootmobiel komt te zitten.
Ah ja my 600 lbs life of zoiets. Walgelijk programma :r. Snap niet dat mensen daar vrijwillig naar kijken. South Park daarintegen is soms wel geinig. Die ene aflevering ken ik ook :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TDS0198 op 25-07-2021 14:34:12 ]
pi_200539382
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:20 schreef TDS0198 het volgende:

Hopen ze daarmee op te vallen ofzo? Of proberen ze medelijden te wekken van kijk mij eens moddervet zijn en lichamelijke klachten hebben.

En dan dat overdreven gepiep en gehijg als ze lopen. Soms wil ik bijna 112 bellen als ik zo'n smerige vethomp hoor doen of hij bijna doodgaat.

En dan niet te vergeten dat geld dat zulke vetkleppen de staat kosten. Ziekenhuizen stromen er vol mee. Hartaanvallen, hart en vaatziekten, diabetes etc.

Mensen met morbide obesitas zijn juist goedkoper qua zorgkosten omdat ze minder oud worden.

quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:30 schreef RedFever007 het volgende:
Braddie vindt dit geen leuk topic :N
Ik had die naam al een paar keer gehoord, maar ken hem verder niet.
Deze ochtend toevallig een paar filmpjes op YouTube gezien.
Best prima reviewer eigenlijk. :d
pi_200539466
quote:

Het zit je wel heel erg dwars he, met die berg aan topics van je over dikke mensen.
  zondag 25 juli 2021 @ 14:53:10 #10
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_200539655
195cm
10% BF
100kg

momenteel mijn stats
  zondag 25 juli 2021 @ 14:58:35 #11
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200539749
Dikke mensen zijn hetzelfde als anti-vaxxers; Dom en een gevaar voor de volksgezondheid.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  zondag 25 juli 2021 @ 15:09:43 #12
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200539916
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:53 schreef Jahr00n het volgende:
195cm
10% BF
100kg

momenteel mijn stats
Geeft echt niemand iets om.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200540701
Jullie zijn nog jong. Het is normaal dat je tot je dertigste mager blijft. Daarna begint het als je dezelfde levensstijl blijft doorzetten.
Mijn ervaring is dat je tot je dertigste straffeloos naar de kroeg kunt gaan, de snackbar en de shoarmatent.
Na je dertigste gaat zich dat wreken. Dat is het moment dat je je levensstijl moet aanpassen.

Het is lekker makkelijk om als je jong bent dikke mensen belachelijk te maken. Maar ik wil jullie wel eens zien met jullie kapsalons als jullie 50 zijn.
pi_200540777
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Jullie zijn nog jong. Het is normaal dat je tot je dertigste mager blijft. Daarna begint het als je dezelfde levensstijl blijft doorzetten.
Mijn ervaring is dat je tot je dertigste straffeloos naar de kroeg kunt gaan, de snackbar en de shoarmatent.
Na je dertigste gaat zich dat wreken. Dat is het moment dat je je levensstijl moet aanpassen.

Het is lekker makkelijk om als je jong bent dikke mensen belachelijk te maken. Maar ik wil jullie wel eens zien met jullie kapsalons als jullie 50 zijn.
dikkerd gespot

gewoon minder eten dikkie
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200541073
quote:

Er zijn genoeg mensen die ouder dan dertig én niet dik zijn. En er zijn ook genoeg mensen onder de dertig die wel dik zijn. Dus wat is nu precies je punt?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_200541085
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:58 schreef airconditioning het volgende:
Dikke mensen zijn hetzelfde als anti-vaxxers; Dom en een gevaar voor de volksgezondheid.
En gemiddeld laagopgeleid.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_200541090
quote:

Ze vragen er zelf om om belachelijk gemaakt en uitgelachen te worden. Moeten ze hun levensstijl maar aanpassen en dat doen ze vaak niet.

Tja dan moeten ze er maar de gevolgen van dragen. Ze weten zelf denk ik ook dondersgoed dat er met afschuw naar ze wordt gekeken. Het is aan hun om er iets mee te doen en blijkbaar accepteren ze het dat ze moddervet zijn.

Zo moddervet erbij lopen hoort gewoon niet in deze samenleving. De mens is niet gemaakt om er zo uit te zien en ze zijn de zorg vaak alleen maar tot last.
pi_200541095
TS, is je moeder of vader dik?
pi_200541112
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:21 schreef Hamzoef het volgende:
TS, is je moeder of vader dik?
Nee. Hoezo?
pi_200541121
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:19 schreef knoopie het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die ouder dan dertig én niet dik zijn. En er zijn ook genoeg mensen onder de dertig die wel dik zijn. Dus wat is nu precies je punt?
Mijn punt is dat iedereen er tot zijn dertigste er knap en slank uitziet, ongeacht het vele gezuip en gevreet en dat dat na je dertigste dit gaat wreken.
Dus het is makkelijk kletsen als jongere. De zoveelste patat met in de week, daar merk je niks van, maar wel na je dertigste. Degenen die mager blijven hebben waarschijnlijk nooit die wellustige levensstijl gehad. Maar wat ik op fok hier allemaal lees onder jongeren gaat het vaak over veel drinken, drugsgebruik, en vooral heel veel vreten. Dat kun je doen tot je 30ste, maar daarna is het gewoon afgelopen. Dat is mijn punt.
pi_200541142
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:22 schreef TDS0198 het volgende:

[..]

Nee. Hoezo?
Je hebt letterlijk al meer dan tien topics geopend over dit onderwerp. Dat noemt men obsessief, meestal is er dan meer aan de hand. Ik dacht misschien heb je bijvoorbeeld een heel moeilijke band met je vader, en is hij dik ofzo. En dat je dat dan projecteert.

Ik snap je klacht namelijk wel. Maar indien je er meer dan 10 topics aan wijdt is er meer gaande natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2021 16:26:43 ]
  zondag 25 juli 2021 @ 16:26:02 #22
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200541153
quote:
10s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:56 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

dikkerd gespot

gewoon minder eten dikkie
Ga jij nou maar weer wat cement verbouwen het is morgen weer werktime voor jou mannetje. :')
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  zondag 25 juli 2021 @ 16:26:56 #23
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200541158
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk al meer dan tien topics geopend over dit onderwerp. Dat noemt men obsessief, meestal is er dan meer aan de hand. Ik dacht misschien heb je bijvoorbeeld een heel moeilijke band met je vader, en is hij dik ofzo. En dat je dat dan projecteert.

Ik snap je klacht namelijk weer. Maar indien je er meer dan 10 topics aan wijdt is er meer gaande natuurlijk.
Pssst het is KLB hier geen R&P.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_200541317
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik snap je klacht namelijk wel. Maar indien je er meer dan 10 topics aan wijdt is er meer gaande natuurlijk.
Waar het hier om gaat is het uitlachen van mensen. Dat doe je alleen als je zelf niet succesvol bent. Dat is TS. Nee, ik ben niet dik.

Ieder persoon heeft zijn eigen verhaal. Dik of dun. Mensen daarop aanvallen is onder de maat.
pi_200541466
quote:

Vraag het aan je ma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')