Ah ja my 600 lbs life of zoiets. Walgelijk programmaquote:Op zondag 25 juli 2021 13:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
Laatst nog iets gezien van iets met 600 lbs, kon er niet naar kijkenDeed me denken aan die aflevering van South Park waar Cartman in zo'n scootmobiel komt te zitten.
Mensen met morbide obesitas zijn juist goedkoper qua zorgkosten omdat ze minder oud worden.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:20 schreef TDS0198 het volgende:
Waarom doen die fatsige vetnekken dat zichzelf aan?
Hopen ze daarmee op te vallen ofzo? Of proberen ze medelijden te wekken van kijk mij eens moddervet zijn en lichamelijke klachten hebben.
En dan dat overdreven gepiep en gehijg als ze lopen. Soms wil ik bijna 112 bellen als ik zo'n smerige vethomp hoor doen of hij bijna doodgaat.
En dan niet te vergeten dat geld dat zulke vetkleppen de staat kosten. Ziekenhuizen stromen er vol mee. Hartaanvallen, hart en vaatziekten, diabetes etc.
Ben er echt klaar mee. Er moet wat gebeuren om dit te stoppen.
Zorgpremie naar gewicht zou een goede oplossing zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Dikke mensen die fatsig viesdik zijn.
Ik had die naam al een paar keer gehoord, maar ken hem verder niet.quote:
Het zit je wel heel erg dwars he, met die berg aan topics van je over dikke mensen.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:20 schreef TDS0198 het volgende:
Hopen ze daarmee op te vallen ofzo? Of proberen ze medelijden te wekken van kijk mij eens moddervet zijn en lichamelijke klachten hebben.
En dan dat overdreven gepiep en gehijg als ze lopen. Soms wil ik bijna 112 bellen als ik zo'n smerige vethomp hoor doen of hij bijna doodgaat.
En dan niet te vergeten dat geld dat zulke vetkleppen de staat kosten. Ziekenhuizen stromen er vol mee. Hartaanvallen, hart en vaatziekten, diabetes etc.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft echt niemand iets om.quote:
dikkerd gespotquote:Op zondag 25 juli 2021 15:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Jullie zijn nog jong. Het is normaal dat je tot je dertigste mager blijft. Daarna begint het als je dezelfde levensstijl blijft doorzetten.
Mijn ervaring is dat je tot je dertigste straffeloos naar de kroeg kunt gaan, de snackbar en de shoarmatent.
Na je dertigste gaat zich dat wreken. Dat is het moment dat je je levensstijl moet aanpassen.
Het is lekker makkelijk om als je jong bent dikke mensen belachelijk te maken. Maar ik wil jullie wel eens zien met jullie kapsalons als jullie 50 zijn.
Er zijn genoeg mensen die ouder dan dertig én niet dik zijn. En er zijn ook genoeg mensen onder de dertig die wel dik zijn. Dus wat is nu precies je punt?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Jullie zijn nog jong. Het is normaal dat je tot je dertigste mager blijft. Daarna begint het als je dezelfde levensstijl blijft doorzetten.
Mijn ervaring is dat je tot je dertigste straffeloos naar de kroeg kunt gaan, de snackbar en de shoarmatent.
Na je dertigste gaat zich dat wreken. Dat is het moment dat je je levensstijl moet aanpassen.
Het is lekker makkelijk om als je jong bent dikke mensen belachelijk te maken. Maar ik wil jullie wel eens zien met jullie kapsalons als jullie 50 zijn.
En gemiddeld laagopgeleid.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:58 schreef airconditioning het volgende:
Dikke mensen zijn hetzelfde als anti-vaxxers; Dom en een gevaar voor de volksgezondheid.
Ze vragen er zelf om om belachelijk gemaakt en uitgelachen te worden. Moeten ze hun levensstijl maar aanpassen en dat doen ze vaak niet.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Mijn punt is dat iedereen er tot zijn dertigste er knap en slank uitziet, ongeacht het vele gezuip en gevreet en dat dat na je dertigste dit gaat wreken.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:19 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die ouder dan dertig én niet dik zijn. En er zijn ook genoeg mensen onder de dertig die wel dik zijn. Dus wat is nu precies je punt?
Je hebt letterlijk al meer dan tien topics geopend over dit onderwerp. Dat noemt men obsessief, meestal is er dan meer aan de hand. Ik dacht misschien heb je bijvoorbeeld een heel moeilijke band met je vader, en is hij dik ofzo. En dat je dat dan projecteert.quote:
Ga jij nou maar weer wat cement verbouwen het is morgen weer werktime voor jou mannetje.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:56 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
dikkerd gespot
gewoon minder eten dikkie
Pssst het is KLB hier geen R&P.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk al meer dan tien topics geopend over dit onderwerp. Dat noemt men obsessief, meestal is er dan meer aan de hand. Ik dacht misschien heb je bijvoorbeeld een heel moeilijke band met je vader, en is hij dik ofzo. En dat je dat dan projecteert.
Ik snap je klacht namelijk weer. Maar indien je er meer dan 10 topics aan wijdt is er meer gaande natuurlijk.
Waar het hier om gaat is het uitlachen van mensen. Dat doe je alleen als je zelf niet succesvol bent. Dat is TS. Nee, ik ben niet dik.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk al meer dan tien topics geopend over dit onderwerp. Dat noemt men obsessief, meestal is er dan meer aan de hand. Ik dacht misschien heb je bijvoorbeeld een heel moeilijke band met je vader, en is hij dik ofzo. En dat je dat dan projecteert.
Ik snap je klacht namelijk wel. Maar indien je er meer dan 10 topics aan wijdt is er meer gaande natuurlijk.
Vraag het aan je ma.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:20 schreef TDS0198 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |