Is dat niet gewoon iets wat je jezelf nu aanpraten, omdat je enerzijds baalt dat het zo is gelopen en anderzijds moeite hebt om jouw aandeel daarin te erkennen? Ooit was je toch ook verliefd op haar, of het moet zo'n bedrieger zijn die alles een noodoplossing vindt...quote:
Liefde maakt blind, maatquote:Op zondag 25 juli 2021 15:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iets wat je jezelf nu aanpraten, omdat je enerzijds baalt dat het zo is gelopen en anderzijds moeite hebt om jouw aandeel daarin te erkennen? Ooit was je toch ook verliefd op haar, of het moet zo'n bedrieger zijn die alles een noodoplossing vindt...
Klopt, dat is dan weer de andere kant van het spectrum. Toch werd je door iets aangetrokken en dat is niet hetzelfde als wat je nu afstoot.quote:
Toen kon ik nog wat van mezelf in haar stoppen, nu niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:43 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan weer de andere kant van het spectrum. Toch werd je door iets aangetrokken en dat is niet hetzelfde als wat je nu afstoot.
SJAAAAAAK! ALS HET EERST GEEN WALGELIJK SCHEPSEL WAS EN NU WEL EN HET ENIGE WAT ER IS VERANDERD BOVENSTAANDE IS, DAN BEN JE NET ALS DIE MENSEN DIE HOER SCHREEUWEN ALS ZE GEEN REACTIE KRIJGENquote:Op zondag 25 juli 2021 15:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toen kon ik nog wat van mezelf in haar stoppen, nu niet meer.
Nou ja, dat en dat het een leugenaresse is.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
SJAAAAAAK! ALS HET EERST GEEN WALGELIJK SCHEPSEL WAS EN NU WEL EN HET ENIGE WAT ER IS VERANDERD BOVENSTAANDE IS, DAN BEN JE NET ALS DIE MENSEN DIE HOER SCHREEUWEN ALS ZE GEEN REACTIE KRIJGEN
AAAAAAAAAAH
Ben jij wel helemaal 100% eerlijk geweest? Mijn ex was ook niet te vertrouwen, maar de wijze les was juist dat ik dat ook niet helemaal was.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou ja, dat en dat het een leugenaresse is.
Nee zie ik niet.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:15 schreef Rickocum het volgende:
Zie je die verzuurde pulserende anus van TS al voor je, inclusief vieze anusharen?
Je moeder voelde afgelopen nacht ook genot door mij omdat ik haar van achter nam en met haar tepels speelden.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Is er eigenlijk een centraal Braadslee topique nu?
Hij streamt namelijk weer dagelijks zowat en dat is natuurlijk genot voor de fans
Nee maar ik heb er wel een hele voetbal in gestopt. Nu ruft hij niet meer.quote:
Je hoort er in elk geval niks van.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee maar ik heb er wel een hele voetbal in gestopt. Nu ruft hij niet meer.
Ja, maar als die door de druk van zijn gore vreterij eruit is geschoten, dán hoor je..... jezus dat ik hier mijn tijd aan spendeer.quote:
Jezus heeft hier niks mee te maken hoor.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:02 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ja, maar als die door de druk van zijn gore vreterij eruit is geschoten, dán hoor je..... jezus dat ik hier mijn tijd aan spendeer.
Wat jij en @JeMoeder uitvreten interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:32 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je moeder voelde afgelopen nacht ook genot door mij omdat ik haar van achter nam en met haar tepels speelden.
Ik had het niet over @JeMoederquote:Op zondag 25 juli 2021 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat jij en @:jemoeder uitvreten interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd.
Dat interesseert me ook vrij weinig, zolang je maar betaalt.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:20 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik had het niet over @:JeMoeder
Nee ik had het over jouw moeder
Pardon?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat interesseert me ook vrij weinig, zolang je maar betaalt.
Ik heb hier een keer een note voor gekregenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat jij en @:jemoeder uitvreten interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd.
Ha je hebt gelijk, even gecheckt en ik er idd ook 3 gekregen daarvoorquote:Op zondag 25 juli 2021 17:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer een note voor gekregen
Dat is nog maar een procent van het braadslee dieet.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:55 schreef Rozevla het volgende:
Vrijdag een sloot met bier op en een Chinese rijsttafel
Zaterdag overdag FEBO vreten en bier en tussen door kaasbroodjes en savonds bij de Turk een Turkse pizza en snachts nog een keer bittergarnituur bij het zuipen gemaakt.
Nu ruften als een buffel en al meerdere malen naar de plee gemoeten omdat ik alles uit moet poepen.
Ik ben niet gemaakt voor een braadslee dieet
"kk wijf ik heb nooit van haar gehouwe!!!"quote:Op zondag 25 juli 2021 15:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou ja, dat en dat het een leugenaresse is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |