SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe laat begint het macaroni eten?quote:Op zondag 25 juli 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles wat Haags ook doet. Vroeg opstaan, hard werken, macaroni eten.
Vroeg opstaan doe ik nauwelijks meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh dan ga ik zeker een kaartje kopenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan de hele dag doorNet als boterhammen met kipfilet eten.
en wanneer heb je voor 't laatst gekoekoekt?quote:Op zondag 25 juli 2021 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroeg opstaan doe ik nauwelijks meer.
Hard werken - mwah
Macaroni eten - juni voor het laatst
misschien is het haags from the past dan?quote:Op zondag 25 juli 2021 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard werken - mwah
gisteravond.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en wanneer heb je voor 't laatst gekoekoekt?
O jee, we zijn net open en we moeten het thema van het park al bijstellen.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard werken - mwah
quote:Op zondag 25 juli 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het haags from the past dan?
Ik sta voor hetzelfde dilemma.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil mijn beddengoed wassen. Maar dan moet ik mijn bed uit
boksquote:Op zondag 25 juli 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil mijn beddengoed wassen. Maar dan moet ik mijn bed uitwerk aan de kant leggen
en dingen nice vindenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan moet ik m'n bed ook weer opmakenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil mijn beddengoed wassen. Maar dan moet ik mijn bed uit
Voor dat werk sta ik ieder weekend.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan moet ik m'n bed ook weer opmaken
quote:Op zondag 25 juli 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan moet ik m'n bed ook weer opmaken
Dat laatste klinkt als werk. Op zondag.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ontbijten. En dan maar eens die presentatie afmaken voor donderdag.
Buda het is maandagquote:Op zondag 25 juli 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als werk. Op zondag.
Als ik er nou voor betaald kreeg......quote:Op zondag 25 juli 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als werk. Op zondag.
Die heeft die dus gemistquote:Op zondag 25 juli 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had we gedacht dat Buda in een meeting zou zitten nu.
Biljetjes?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik er nou voor betaald kreeg......
quote:Op zondag 25 juli 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voelde een milliseconde lichte paniek
Heb je die zoute stengels al op? Raar mensquote:
niet in huisquote:Op zondag 25 juli 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die zoute stengels al op? Raar mens
De kwelling en pijn van anderen, de bitterbarbaarquote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kwelling en pijn van anderen, de bitterbarbaar
Hoef nog maar 2 slides eigenlijk, de Arktikugol 1961 issue en de 1979 issue. En daar is niet zo spannend veel over te melden behalve dat ik van de 100 Roebel 1979 (voor zo ver bekend) het hoogste nog bestaande serienummer ter wereld in bezit hebquote:
Gisteren.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:42 schreef Haags het volgende:
Ja ander onderwerp.
heeft @:dud0r al op de weegschaal gestaan vanmorgen?
quote:
Dat eerste ook, maar de badkamer heb ik gisteravond al gedaanquote:Op zondag 25 juli 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo stofzuigen en de douche schoonmaken
Ik heb altijd heel weinig eten in huisquote:Op zondag 25 juli 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]er bestaat eten en jij hebt het niet in huis??
Zaterdagavond poetsgenotquote:Op zondag 25 juli 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste ook, maar de badkamer heb ik gisteravond al gedaan [ afbeelding ]
Zelfbeschermingquote:Op zondag 25 juli 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel weinig eten in huis
Ik heb altijd voor een heel weeshuisquote:Op zondag 25 juli 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik dus op tijd bij jou zien te komen in het geval vn een ramp
Ik heb ook gewoon nog bakken met zooi staan die ik zelden eet, noodles en rijst enzoquote:
Dat is dan ook weer niet zo raarquote:Op zondag 25 juli 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vriezer in de berging klinkt meer als een plek waar je de lijken opslaatquote:Op zondag 25 juli 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Als ik maar bij de vriezer in de berging kan, daar ligt altijd wel wat. Al is het misschien een jaar oud.
Lekker voorraadje vlees.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vriezer in de berging klinkt meer als een plek waar je de lijken opslaat
Voor de badkamer kun je Buda inhuren.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo stofzuigen en de douche schoonmaken
Omdat ze niet doorhadden dat er nog iemand voor reedquote:Op zondag 25 juli 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, Zilver nog voor van Vleuten. Tiswat.
Ja, je moet wel prioriteiten stellen natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zaterdagavond uiteten: “nee, laat het toetje maar zitten. Ik moet echt naar huis toe zo”
Ik ga zo maar eens beginnen met mijn wasjes hier.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet wel prioriteiten stellen natuurlijk
Ja, maar ik heb pas over 2 weken vakantie dus tegen de tijd dat ik het laat weten is de schoolvakantie ook al bijna ten einde.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
Maar @:haags laat maar weten hoe LEGO Scheveningen is. Dan ga ik misschien in m'n vakantie met die kleine een dagje
@GGMM @onlogischquote:Op zondag 25 juli 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
Is er hier een grammar nazi die ff een tekstje voor me zou willen nalopen?
Ik heb over anderhalve week vakantiequote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb pas over 2 weken vakantie dus tegen de tijd dat ik het laat weten is de schoolvakantie ook al bijna ten einde.
@mailyquote:Op zondag 25 juli 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
Nee. Gewoon wat dagjes wat leuks doen.eer niet. Heb een abonnement op de Efteling gekocht gisterenquote:
ja hoorquote:Op zondag 25 juli 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
Niemand. Dit worden de slechtste OS ooit voor Nederlandquote:
En we zouden zoveel medailles gaan halen dat we alle records zouden breken en zoveel dat we niet meer zouden kunnen onthouden wie ze allemaal heeft gehaald.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Dit worden de slechtste OS ooit voor Nederland
Dat is toch ook gewoon lachen man, gewoon wanneer je wilt en dichtbij de deur.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Gewoon wat dagjes wat leuks doen.eer niet. Heb een abonnement op de Efteling gekocht gisteren![]()
Als ik dan toch niet op vakantie ga kan ik dat geld wel daarvoor gebruiken
dat is wel leuk toch. Of anders dierentuin.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Gewoon wat dagjes wat leuks doen.eer niet. Heb een abonnement op de Efteling gekocht gisteren![]()
Als ik dan toch niet op vakantie ga kan ik dat geld wel daarvoor gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |