abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2021 @ 14:09:49 #201
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200538918
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:38 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Daarin geef ik je gelijk. Het is grotendeels mijn intuitie die zegt: Ho! En ik zei al: Ik ben geen viroloog! Dus feiten kan ik, en jij nooit zeker duiden. Je gokt. We gokken.
Niet vaxen zie ik niet als gok , wel vaxen zie ik alleen als gok
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200538948
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:08 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Sorry? Verwarring zaaien? Dat is geenszins het geval.
:Y
pi_200538960
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet vaxen zie ik niet als gok , wel vaxen zie ik alleen als gok
Ik heb ook mijn amandelen nog ^O^
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200538979
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:12 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

:Y
Nietus :)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200538995
quote:
Noorwegen voert quarantaineplicht in voor niet volledig ingeënte Nederlanders
In Noorwegen gelden vanaf morgen strengere regels voor Nederlanders die het land in willen. Reizigers die niet volledig zijn gevaccineerd, moeten bij aankomst in het land tien dagen in quarantaine. De eerste drie dagen moeten ze doorbrengen in een door de Noorse overheid toegewezen 'quarantainehotel'. Wie op de vierde dag negatief test op corona (met een PCR-test) kan zijn quarantaine op een andere locatie afmaken.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-vijf-regio-s-omlaag
quote:
Duitsland oppert beperkingen voor ongevaccineerden
Ongevaccineerde Duitsers krijgen in de herfst mogelijk te maken met beperkingen. "In het geval van een hoge besmettingsgraad ondanks het testen, zullen ongevaccineerde mensen hun contacten moeten beperken", zegt Helge Braun, de stafchef van bondskanselier Merkel, in een interview met de Duitse krant Bild am Sonntag.

"Dat kan ook betekenen dat bepaalde dingen, zoals het bezoeken van restaurants, de bioscoop en stadions niet langer mogelijk zijn. Zelfs niet voor ongevaccineerde mensen die getest zijn, omdat het risico te groot is. Gevaccineerden zullen zeker meer vrijheden hebben dan mensen die niet gevaccineerd zijn."
https://nos.nl/liveblog/2(...)-vijf-regio-s-omlaag
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200539018
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hopelijk is er een snackbar in de buurt :P
pi_200539035
twitter

Great reset is een complot !1!!!!
pi_200539037
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hopelijk is er een snackbar in de buurt :P
In Duitsland is altijd een snackbar in de buurt
pi_200539069
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Duitsland is altijd een snackbar in de buurt
Ik had de quote toen je alleen iets over Noorwegen postte.
pi_200539089
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik had de quote toen je alleen iets over Noorwegen postte.
Oh, geen idee dan. Maar als gevaccineerde Nederlander ben je daar nog wel welkom.
  zondag 25 juli 2021 @ 14:27:56 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200539158
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Great reset is een complot !1!!!!
Ik had ooit een docu gezien over het social credit system dat moet je echt niet willen . Iemand kreeg minpunten omdat ze 2 flessen wijn had gekocht in de supermarkt omdat ze betere keuzes had kunnen maken met haar aankopen 8)7
  zondag 25 juli 2021 @ 14:36:40 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200539285
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:34 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij je zin
[..]

Jij ook je zin, non-conformist hij heeft weer een nieuw woord geleerd

Allebei jullie zin.
Als jullie Covid krijgen en ernstig ziek worden moeten jullie niet janken. Dan is het jullie eigen schuld. Vervelend wel alleen voor degeben wie jullie ziek maken, zeker in een ziekenhuis notabene. Puur egoïsme, pure kwaadaardigheid.
Ik neem geen prikje omdat ik een mutatiefabriek wil zijn voor corona.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 25 juli 2021 @ 14:37:22 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200539296
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nog 1 keer die vergissing en je mag 2 jaar niet op vakantie!, de overheid gaat straks alles bepalen lijkt het
[..]

De kudde :N
Ben blij als je daardoor niet serieus genomen wordt
Zo werkt dat dus als je voortaan bezoek krijgt EN je wilt op vakantie dan kan je ze beter bronwater aanbieden ofzo en haal het niet in je hoofd om met een krat bier de supermarkt te verlaten _O-
pi_200539393
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo werkt dat dus als je voortaan bezoek krijgt EN je wilt op vakantie dan kan je ze beter bronwater aanbieden ofzo en haal het niet in je hoofd om met een krat bier de supermarkt te verlaten _O-
Haha wat een gekke joh..

Kijk dit , wat wij wappies altijd hebben geroepen geven het Amerikaanse rivm nu toen

CDC: 'Maak dubbeltest op Corona en Influenza die meteen verschil kan onderscheiden'

Het Amerikaanse centrum voor ziektecontrole en preventie (CDC) wil dat labs haast maken met het ontwikkelen van een coronatest die zowel op Covid als Influeza kan testen en daarbij onderscheid kan maken met het influenzavirus, het virus dat de gewone griep kan veroorzaken.

Het toonaangevende CDC zegt dat het zijn steun voor de huidige diagnostische coronadetectiekits die vanaf februari 2020 zijn ontwikkeld in zal trekken. Het geeft nu alvast de vooraankondiging om labs de tijd te geven specifiekere tests te ontwikkelen voor het begin van het griepseizoen.

In de Verenigde Staten zijn meer dan 3,4 miljoen mensen gediagnosticeerd met het hebben van het coronavirus en meer dan 610.000 mensen zijn gestorven aan de gevolgen van COVID-19. Het aantal geïnfecteerde doden met het influenzavirus daalde echter spectaculair, zo bleek uit data dat de CDC in de afgelopen periode naar buiten bracht.

Het CDC rapporteerde slechts 646 griepdoden in 2020, tegenover minstens 24.000 doden in 2019. Zij dringen er bij laboratoria op aan om "zowel tijd als middelen te besparen" door kits te introduceren die een positieve test voor het coronavirus en griep kunnen bepalen en onderscheiden.

Laboratoria hebben tot het einde van 2021 voordat het CDC zijn steun voor de huidige RT-PCR-testen intrekt en moedigt laboratoria aan om methodes te ontwikkelen die de detectie en differentiatie van SARS-CoV-2- en influenzavirussen kan vergemakkelijken, door in één test op beide virussen te kunnen testen.

Update:

Het oorspronkelijke bericht was niet helemaal duidelijk. Het gaat hier om een dubbeltest die zowel moet gaan zien of je Corona hebt óf Influenza. Het is niet zo dat de oude tests positief testen op Corona terwijl je eigenlijk griep hebt. Dit is nu verduidelijkt. Ook is er een betere bron.

CORONA=GRIEP
  zondag 25 juli 2021 @ 14:44:54 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200539493
quote:
6s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haha wat een gekke joh..

Kijk dit , wat wij wappies altijd hebben geroepen geven het Amerikaanse rivm nu toen

CDC: 'Maak dubbeltest op Corona en Influenza die meteen verschil kan onderscheiden'

Het Amerikaanse centrum voor ziektecontrole en preventie (CDC) wil dat labs haast maken met het ontwikkelen van een coronatest die zowel op Covid als Influeza kan testen en daarbij onderscheid kan maken met het influenzavirus, het virus dat de gewone griep kan veroorzaken.

Het toonaangevende CDC zegt dat het zijn steun voor de huidige diagnostische coronadetectiekits die vanaf februari 2020 zijn ontwikkeld in zal trekken. Het geeft nu alvast de vooraankondiging om labs de tijd te geven specifiekere tests te ontwikkelen voor het begin van het griepseizoen.

In de Verenigde Staten zijn meer dan 3,4 miljoen mensen gediagnosticeerd met het hebben van het coronavirus en meer dan 610.000 mensen zijn gestorven aan de gevolgen van COVID-19. Het aantal geïnfecteerde doden met het influenzavirus daalde echter spectaculair, zo bleek uit data dat de CDC in de afgelopen periode naar buiten bracht.

Het CDC rapporteerde slechts 646 griepdoden in 2020, tegenover minstens 24.000 doden in 2019. Zij dringen er bij laboratoria op aan om "zowel tijd als middelen te besparen" door kits te introduceren die een positieve test voor het coronavirus en griep kunnen bepalen en onderscheiden.

Laboratoria hebben tot het einde van 2021 voordat het CDC zijn steun voor de huidige RT-PCR-testen intrekt en moedigt laboratoria aan om methodes te ontwikkelen die de detectie en differentiatie van SARS-CoV-2- en influenzavirussen kan vergemakkelijken, door in één test op beide virussen te kunnen testen.

Update:

Het oorspronkelijke bericht was niet helemaal duidelijk. Het gaat hier om een dubbeltest die zowel moet gaan zien of je Corona hebt óf Influenza. Het is niet zo dat de oude tests positief testen op Corona terwijl je eigenlijk griep hebt. Dit is nu verduidelijkt. Ook is er een betere bron.

CORONA=GRIEP
Zoals iemand zei het verschil tussen een conspiracy en de msm is 6 mnd , met conspiracies weet je alles eerder en dat geeft je de kans andere keuzes te maken dan de mensen die nog denken dat je de waarheid krijgt op tv .

Ook wel benieuwd hoe ze de deltavariant dan onderscheiden _O-
pi_200539521
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij hebt het door , in BNW heeft iedereen dat door op de msmers na die hier proberen mensen terug te werven naar de msm
Ik ben bijna op een kwart van het nu veel besproken boek van Klaus. Je weet wel. Dat boek dat Rutte zei "niet te kennen" maar een minuut later toch plotseling weer wel kende omdat Gideon van Meijeren een brief in zijn hand had waarin Rutte Klaus nota-bene bedankte voor dat boek.

Hier is het boek. PDF http://reparti.free.fr/schwab2020.pdf

En in 2019 waren Rutte, Kaag en Maxima bij Klaus Schwab op bezoek. Een jaar later lag dat boek klaar voor uitgifte. Dit alles geeft te denken. Oh, Ik bedoel, complot denken. ;)
― Thomas Sowell
  zondag 25 juli 2021 @ 14:50:43 #217
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200539603
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:45 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik ben bijna op een kwart van het nu veel besproken boek van Klaus. Je weet wel. Dat boek dat Rutte zei "niet te kennen" maar een minuut later toch plotseling weer wel kende omdat Gideon van Meijeren een brief in zijn hand had waarin Rutte Klaus nota-bene bedankte voor dat boek.

Hier is het boek. PDF http://reparti.free.fr/schwab2020.pdf

En in 2019 waren Rutte, Kaag en Maxima bij Klaus Schwab op bezoek. Een jaar later lag dat boek klaar voor uitgifte. Dit alles geeft te denken. Oh, Ik bedoel, complot denken. ;)
Had het filmpje gezien ^O^ maar serieus denken er echt nog mensen dat die kliek de waarheid verteld :? In het dagelijks leven heb je na 10 leugens genoeg van iemand maar als het een leider is dan moet je die steeds de kans geven om je voor de gek te blijven houden ? De wereld op zijn kop :N
pi_200539674
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Had het filmpje gezien ^O^ maar serieus denken er echt nog mensen dat die kliek de waarheid verteld :? In het dagelijks leven heb je na 10 leugens genoeg van iemand maar als het een leider is dan moet je die steeds de kans geven om je voor de gek te blijven houden ? De wereld op zijn kop :N
De waarheid niet. Politici liegen en bedriegen.
Maar is een Thierry Baudet wel betrouwbaar?
Wie kan je dan als gewone burger nog geloven?
pi_200539716
Clickbait: Gideon van Meijeren (FvD) betrapt Rutte op een leugen!

Is van Meijeren zelf wél te vertrouwen?
pi_200539740
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:50 schreef Summers het volgende:

[..]

De nieuwe kleren van de keizer. En door naar de prik.
Niemand heeft het erover op de ouwe trouwe televisie
Ik volg meestal 'levensbeschouwelijk fakenews' ter vergelijking. haha
― Thomas Sowell
pi_200539919
twitter

Gezellig, dat oproepen tot geweld. Je zult deze partij maar steunen. Om je rot te schamen.
pi_200539982
quote:
5s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:57 schreef An_0_Niem het volgende:
Clickbait: Gideon van Meijeren (FvD) betrapt Rutte op een leugen!

Is van Meijeren zelf wél te vertrouwen?
In principe niet. Thierry ook niet. Maar Rutte ook niet. Of Hugo. Of ik. Jezelf. Je moet zijn letterlijke woorden toetsen aan de maat. Wat zegt hij daar toch allemaal? Niet of hij zijn vriendin trouw is of enge gewoonten heeft. Ik vind Queen een geweldige band maar vond Freddy altijd een beetje een eikel toen ik nog jong was. Geheel egoïstisch en onterecht natuurlijk. ;) Het gaat om de woorden. Altijd.
― Thomas Sowell
pi_200540011
edit
― Thomas Sowell
pi_200540022
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]

In principe niet. Thierry ook niet. Maar Rutte ook niet. Of Hugo. Of mij. Jezelf. Je moet zijn letterlijke woorden toetsen aan de maat. Wat zegt hij daar toch allemaal? Niet of hij zijn vriendin trouw is of enge gewoonten heeft. Ik vind Queen een geweldige band maar vond Freddy altijd een beetje een eikel toen ik nog jong was. Geheel egoïstisch en onterecht natuurlijk. ;) Het gaat om de woorden. Altijd.
Oke. Fair enough.
pi_200540350
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:16 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Oke. Fair enough.
Ja en wat hij daar roept is, in wat jij plaatst, is zeker niet ok. Maar zo hebben wel meer partijen van links tot rechts heel rare dingen geroepen. Wie roept er niet wat geks zo af en toe. Laten we maar toegeven dat de meesten geen schijn van kans maken in de politiek als dat moest afhangen van over en weer gespeelde verontwaardiging en valse emotie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 25-07-2021 15:45:22 ]
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')