Mixed relay zelf nog niet gezien, ben benieuwd. Jammer dat de mannen niet zijn gekwalificeerd voor de Olympische afstand...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar wat Maya Kingma kan. Won dit jaar voor het eerst een WTS (world cup wedstrijd).
Gelukkig heeft discovery een replayfunctiequote:Op zondag 25 juli 2021 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond al, om 23.30u. Vroeg wekkertje dus!
Hoi Sjaak Afhaakquote:Op zondag 25 juli 2021 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heeft discovery een replayfunctie
Vind 23.30 wel erg vroeg als ik nu nog wakker ben en tot 3 uur is er vrij weinig, alleen wat boogschieten en hokkie op de Belg. Dan doe ik het liever zo.quote:
Goddank, kan ik vanaf de start van de triatlon ook nog dingen van vandaag bij gaan kijkenquote:Op zondag 25 juli 2021 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind 23.30 wel erg vroeg als ik nu nog wakker ben en tot 3 uur is er vrij weinig, alleen wat boogschieten en hokkie op de Belg. Dan doe ik het liever zo.
Ik heb het Taekwondo, gewichtheffen en schermen al gezien hoor.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goddank, kan ik vanaf de start van de triatlon ook nog dingen van vandaag bij gaan kijken
Renze??quote:Op zondag 25 juli 2021 19:46 schreef VoMy het volgende:
Was Renze Klamer niet kansrijk bij de vrouwen dit jaar?
Die is nog aan het bijkomen van het stoppen met de Vooravondquote:Op zondag 25 juli 2021 19:46 schreef VoMy het volgende:
Was Renze Klamer niet kansrijk bij de vrouwen dit jaar?
Hoe kunnen ze zich wel gekwalificeerd hebben voor de mixed maar niet individueelquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mixed relay zelf nog niet gezien, ben benieuwd. Jammer dat de mannen niet zijn gekwalificeerd voor de Olympische afstand...
Op Eurosport zie ik het nu sowieso. ZDF, BBC, Sporza ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:28 schreef bruinebeer het volgende:
Waar moeten we zijn? NOS/Sporza/BBC of eurosport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |