Ooh zo lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef anndb het volgende:
Maar weer eens steppegras met steak provencaal. En mijn vrouw stoofvlees.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:35 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb wat sla gemixed met wat geitenkaas wat honing en een heel klein beetje mayo als dressing
allemaal echt een heel klein beetje zodat het net genoeg was voor die sla, Met osseworst.
simpel heh?
[ afbeelding ]
erwtjes zij zo okee, ik had ooit een hond die vond het maar niks, maar dit soort peulvruchten schiet heel erg op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee soorten airfryerfriet, erwtjes, en heerlijk gekruide kipdijfilet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
erwtjes zij zo okee, ik had ooit een hond die vond het maar niks, maar dit soort peulvruchten schiet heel erg op.
Die boterham ziet er lekker stevig uit! Wat voor brood is het?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:35 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb wat sla gemixed met wat geitenkaas wat honing en een heel klein beetje mayo als dressing
allemaal echt een heel klein beetje zodat het net genoeg was voor die sla, Met osseworst.
simpel heh?
[ afbeelding ]
Ik ga je het niet aanraden, maar het is glutenvrij brood.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die boterham ziet er lekker stevig uit! Wat voor brood is het?
Ah, bedankt, het leek op een stevig desembrood ofzoiets.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik ga je het niet aanraden, maar het is glutenvrij brood.
het is het merk Yam vd Jumbo een bakkerij uit engeland, maar ik zou maar niet vrijwillig op een dieet gaan, dat je niet nodig hebtquote:Op zondag 25 juli 2021 00:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, bedankt, het leek op een stevig desembrood ofzoiets.
Nee, glutenvrij ga ik waarschijnlijk niet eten.
Het schijnt nogal droog en cake-achtig te zijn, glutenvrij brood. Heb jij die ervaring ook?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is het merk Yam vd Jumbo een bakkerij uit engeland, maar ik zou maar niet vrijwillig op een dieet gaan, dat je niet nodig hebt
Mensen vinden tarwebrood lekker vanwege de gluten, daardoor wordt het knapperig en licht als je het laat gisten en dan afbaktquote:Op zondag 25 juli 2021 00:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het schijnt nogal droog en cake-achtig te zijn, glutenvrij brood. Heb jij die ervaring ook?
Ik eet zelden 'gewoon' brood btw., vind het te slap, ik eet crackers en/of roggebroodachtige variaties.
Nooit aan een broodrooster gedacht?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het schijnt nogal droog en cake-achtig te zijn, glutenvrij brood. Heb jij die ervaring ook?
Ik eet zelden 'gewoon' brood btw., vind het te slap, ik eet crackers en/of roggebroodachtige variaties.
Jazeker, sterker nog, de enige manier waarop ik 'normaal' brood eet is geroosterd of als tostiquote:Op zondag 25 juli 2021 00:23 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nooit aan een broodrooster gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |