SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potoo Forrestquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zouden goed passen in ons regenwoud
hopelijk heb je wat aan die dozen :pquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:43 schreef kwiwi het volgende:
De Action25 verhuisdozen gekocht, 10 rollen bubbelwrap, 2 rollen tape, allerlei schoonmaakmiddel, sponsjes, stickers voor op de dozen.. en maar 52 euro kwijt
Viva gaat doorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Waar zijn alle viva asielzoekers eigenlijk?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk heb je wat aan die dozen :p
viva forum blijft bestaan.. dat was zelfs op RTL 4quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Waar zijn alle viva asielzoekers eigenlijk?
Tien rollen bubbelwrap, heb je dertig volledige serviezen of wat?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:43 schreef kwiwi het volgende:
De Action25 verhuisdozen gekocht, 10 rollen bubbelwrap, 2 rollen tape, allerlei schoonmaakmiddel, sponsjes, stickers voor op de dozen.. en maar 52 euro kwijt
glazen cilindrische objectenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien rollen bubbelwrap, heb je dertig volledige serviezen of wat?
Of er komen allemaal andere rare vogels op af.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen er ook 2 op de brug zetten.durft niemand nog naar binnen
Stonden op het malieveld dikke vrouwtjes met korte pittige kapsels en kekke bril hun bh's te verbranden ofzo?quote:
Handig als ze naar hun liefdesnestje gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, bedrijf pakte even zijn mediamoment.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stonden op het malieveld dikke vrouwtjes met korte pittige kapsels en kekke bril hun bh's te verbranden ofzo?
Dacht dat is misschien handig om ook tussen electronica e.d. in de doos te stoppen. En heb wel erg veel servies ja, maar geen 30 setsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat moet dan maar gesloopt wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk je wel uit op DIMM's poppenhuis vanuit het regenwoud.
Ja deze kan ik straks vast ook weggooien. Maar voor 98 cent per stuk, en een rol bubbelwrap voor 1.20 ofzo... boeiendquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
ik had online verhuisdozen bij allsafe besteld..
Goed voor 1 verhuis, daarna kan je ze wegtiefenWas de prijs ook naar
die dozen kunnen nooit veel soeps zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:43 schreef kwiwi het volgende:
rolletjes van .5m x 1m?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
pciesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja deze kan ik straks vast ook weggooien. Maar voor 98 cent per stuk, en een rol bubbelwrap voor 1.20 ofzo... boeiend
quote:Een man is vrijdagavond uit het niets in zijn nek gestoken met een schroevendraaier op het station in Breda. Hij was nog wel in staat om achter de verdachte aan te rennen. Die kon uiteindelijk met hulp van toegesnelde NS-medewerkers worden aangehouden.
https://www.bndestem.nl/b(...)tion-breda~a2c6ec84/
Nee vast niet, maar voor breekbare spullen heb ik degelijkequote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die dozen kunnen nooit veel soeps zijn
[..]
rolletjes van .5m x 1m?
Ik heb ook echt een servies fetisj of zo, laatst wel een hoop weggegooid met een traantje in mijn ogen omdat ik het gewoon nergens meer kwijt konquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat is misschien handig om ook tussen electronica e.d. in de doos te stoppen. En heb wel erg veel servies ja, maar geen 30 sets
gelukkigquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar voor breekbare spullen heb ik degelijke
Als je niet meer nodig hebt gewoon in zee bij de rest van het plastic gooien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja deze kan ik straks vast ook weggooien. Maar voor 98 cent per stuk, en een rol bubbelwrap voor 1.20 ofzo... boeiend
Nee Gergi vond die ene te ver van de snelwegquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog huisje op het ook kwiwi? Of toch die met dat zwembad al stiekem gekocht?
CherrySkipsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een skippybal kopen van de fysio.
[ afbeelding ]
En dan ga je in huis skippy ballen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk leukquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de komende 2-3 maanden naar Gergi. En dan van daaruit blijven we zoeken naar een koophuis.
Dit gaat geweldige verhalen opleverenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Vrees voor de cavia’s.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat geweldige verhalen opleveren
Oh die heb ik ook ja, zo'n therapiebal. Werkt goed hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon rugoefeningenDus zonder handvat. Anders RIP onderburen.
Waar laat ik dat ding. In de badkuip?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook ja, zo'n therapiebal. Werkt goed hoor
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*splash* boink boink boink PIEP *splash*
MI van bitterbalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook ja, zo'n therapiebal. Werkt goed hoor
Ja hier rolt ie een beetje door het huis, duw 'm steeds weer opzij zodat ie niet ergens in de weg ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat ik dat ding. In de badkuip?
Je hebt ook halve ballen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat ik dat ding. In de badkuip?
Hier gaan echt doden vallen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook halve ballen.
https://www.betersport.nl(...)aEAQYAiABEgL5Z_D_BwE
Huehuequote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
O god ik had er net eentje van 55 cm bij de fysio en nu zit ik op internet te kijken en moet ik voor m'n lengte en gewicht een grotere hebben. Whelp.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
"Do you know I've never really been on a date?" Beckinsale said. "I literally meet someone, get to know them at work, and then either marry them or get pregnant by them."
https://edition.cnn.com/2(...)date-trnd/index.html
Doet me aan een ex denken, die stond ooit in een pizzeria en die zei, "ja doe mij maar twee Margarita's en nu ik je zo eens goed bekijk ook maar een baby van jou"quote:
Je werkte daar?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me aan een ex denken, die stond ooit in een pizzeria en die zei, "ja doe mij maar twee Margarita's en nu ik je zo eens goed bekijk ook maar een baby van jou"
Nee was voor mijn tijd en toen ik meteen vroeg wat er verder gebeurde heb ik maar snel mijn vingers in mijn oren gestopt en ben ik hardop laaalaaalaaa gaan zingenquote:
Nou wat onaardig zegquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee was voor mijn tijd en toen ik meteen vroeg wat er verder gebeurde heb ik maar snel mijn vingers in mijn oren gestopt en ben ik hardop laaalaaalaaa gaan zingen
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wijsheid is dat je niet alles in detail hoeft te weten wat er voor je huidige liefdesrelatie allemaal uitgespookt is, die fout maken mannen vrij vaakquote:
Ik vind dat spleetje zo grappig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
huehuequote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat spleetje zo grappig.
ja maar vraag er dan ook niet naarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijsheid is dat je niet alles in detail hoeft te weten wat er voor je huidige liefdesrelatie allemaal uitgespookt is, die fout maken mannen vrij vaak
Zo ziet mijn dag er ook uit jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
Kwestie van zelfvertrouwen denk ik vaak.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijsheid is dat je niet alles in detail hoeft te weten wat er voor je huidige liefdesrelatie allemaal uitgespookt is, die fout maken mannen vrij vaak
Klopt zeker ja, en ook hoe diepgaand de relatie is, dat subtiele verschil van elkaar leuk en lief en mooi vinden of elkaar ademen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwestie van zelfvertrouwen denk ik vaak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar @:Foshizzle79
Dag 3 -1.5 kiloDit is echt wel goed te doen als je even in een week tijd wat wil afvallen om in kleding te passen die net te krap is, maar niet wil verhongeren
Jij doet keto, is toch andersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heel Foqueville in veel te kleine bikini en veel te strakke zwembroek
Ik las heel snel jij doet keta.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij doet keto, is toch andershahaha
Elkaar ademen heb ik al heel lang niet meer met iemand gehad, eigenlijk maar met eentje, zo'n 11 jaar geleden denk ik..🤔quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt zeker ja, en ook hoe diepgaand de relatie is, dat subtiele verschil van elkaar leuk en lief en mooi vinden of elkaar ademen.
Bij mij vraagt ie altijd of ik Fries naar Nederlands wil vertalen hierquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:36 schreef mschol het volgende:
hnn google vraagt of ik afrikaans naar Nederlands wil vertalen op deze pagina..
Same!!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij vraagt ie altijd of ik Fries naar Nederlands wil vertalen hier
Ook voor recreatief gebruik, quite nice ook, paar keer gedaan, met diegene van 11 jaar geleden, mindblowingquote:
Doet US een keto-dieet?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij doet keto, is toch andershahaha
Gras is groen etc etcquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had meer pecanbroodjes mee moeten nemen.
Ja heeft ie toch weleens gezegd hier?quote:
Paar maanden geleden een tijdje gedaan, werkt als een tierlier bij me maar is zoooooo saai voor een Bourgondiër joh.quote:
Ik zit hier 24/7 maar dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja heeft ie toch weleens gezegd hier?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier 24/7 maar dat heb ik even gemist.
Ik vind het ook lastigquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar maanden geleden een tijdje gedaan, werkt als een tierlier bij me maar is zoooooo saai voor een Bourgondiër joh.
Dacht dat jullie ook zo close waren joh !quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier 24/7 maar dat heb ik even gemist.
Nou het lastige is dat je carbs vaak als kapstok gebruikt voor je bordje eten, je mag Italiaans vreten met buikspeksausje, roomboter, kookroom en spekkies maar er vervolgens geen pasta bijquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou het lastige is dat je carbs vaak als kapstok gebruikt voor je bordje eten, je mag Italiaans vreten met buikspeksausje, roomboter, kookroom en spekkies maar er vervolgens geen pasta bij
Carbs zijn wel nodig als je sport, als je niet sport moet je er niet zoveel van eten, maar helemaal geen koolhydraten eten is ook niet goed voor jequote:
Ja maar zonder pasta erbij is het net of je dikke vette rooie soep naar binnen zit te slurpen.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar zonder pasta erbij is het net of je dikke vette rooie soep naar binnen zit te slurpen.
Ja ik kan dat ook niet, brood, pastaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar maanden geleden een tijdje gedaan, werkt als een tierlier bij me maar is zoooooo saai voor een Bourgondiër joh.
Ja en geen suikers is stiekem ook wel een uitdaging, niet qua smaak want ik ben geen zoetekauw maar dat zit ook in schijtveel dingen.quote:
Dat is bijna niet te doen toch ? Gistextract zit al in veel dingen, als ik geen suiker of carbs zou mogen blijft er niet zo veel over voor me, hahahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en geen suikers is stiekem ook wel een uitdaging, niet qua smaak want ik ben geen zoetekauw maar dat zit ook in schijtveel dingen.
Kwestie van geen samengestelde shit eten, dan bepaal je zelf wat je erin stopt, ja en een hoop broodnodig fruit mis je dan wel, de blauwe besjes komen je een keer de keel uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te doen toch ? Gistextract zit al in veel dingen, als ik geen suiker of carbs zou mogen blijft er niet zo veel over voor me, hahaha
Weet ik wel, maar het is wel saai en ik wil ook weleens lui zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van geen samengestelde shit eten, dan bepaal je zelf wat je erin stopt, ja en een hoop broodnodig fruit mis je dan wel, de blauwe besjes komen je een keer de keel uit.
Waarom stuur je Pepe terug?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
zo frustrerend heo sommige winkels werken.
probeer nu al 10 minuten een retour formulier te vinden van pepe jeans die ik moet invullen
https://www.pepejeans.com/en_nl/FAQ.html#returnsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
zo frustrerend heo sommige winkels werken.
probeer nu al 10 minuten een retour formulier te vinden van pepe jeans die ik moet invullen
Nja, scheelt meestal wel wat werk als je geen apies, pasta of rijst hoeft te koken maar nogmaals saai saai saai saaiquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het is wel saai en ik wil ook weleens lui zijnhahaha
Ja je moet het op die site doen maar als gast was dat praktisch onmogelijk maar ik heb em nu denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.pepejeans.com/en_nl/FAQ.html#returns
welk retourformulier?
Daarom Intermittent Fastingquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, scheelt meestal wel wat werk als je geen apies, pasta of rijst hoeft te koken maar nogmaals saai saai saai saai
draadloos en printen dat is echt vragen om een megarampquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
En kan ik nu weer niet verbinden met de printer.
HUILEN
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Die tering dingen doen het 1 dag en dan kappen ze er gewoon altijd mee
nee joh. je moet ze klein beetje liefde en aandacht geven.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Die tering dingen doen het 1 dag en dan kappen ze er gewoon altijd mee
kabelsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Het is mij ok niet gelukt om de printer gewoon aan te sluiten op de wifi dus nu moet ik eerst iets downloaden op mijn tel en dan direct verbinden met de printer om iets te kunnen printen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
En dan als je dat allemaal hebt gedaan krijg je het er onleesbaar uit
als die hoerenwinkel er nou gewoon een retour formulier bij zou doen he
gewoon niet retounerenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
En dan als je dat allemaal hebt gedaan krijg je het er onleesbaar uit
als die hoerenwinkel er nou gewoon een retour formulier bij zou doen he
vast driver issues, wifi issues edquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
er zit ook gewoon inkt in nieuwe. dus waarom die teringprinter het nou niet wil doen begrijp ik niet
Zijn we ookquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht dat jullie ook zo close waren joh !
Blijkt welquote:
Kloptquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou het lastige is dat je carbs vaak als kapstok gebruikt voor je bordje eten, je mag Italiaans vreten met buikspeksausje, roomboter, kookroom en spekkies maar er vervolgens geen pasta bij
Ik eet ze ook wel, maar minimaal, als het me lukt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Carbs zijn wel nodig als je sport, als je niet sport moet je er niet zoveel van eten, maar helemaal geen koolhydraten eten is ook niet goed voor je
Carbs are fuel for the bodyquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet ze ook wel, maar minimaal, als het me lukt.
quote:
The last post?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Begint hier buiten ineens iemand te trompetteren
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
ik wil straks mijn versgewassen wasgoed buiten in de wind laten wapperen.
De duutsers komt tram!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Begint hier buiten ineens iemand te trompetteren
Hier ook ! Echt vies!quote:
Bier drinken kan in huis ook.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef Karzai het volgende:
moet nog even droog blijven wil naar het terras vanmiddag
Nog geen last van je pirkje?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef Karzai het volgende:
moet nog even droog blijven wil naar het terras vanmiddag
Klein spuitje?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin had vanochtend een pirkje. Niet flauwgevallen.
Vind er sowieso geen reet aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
Olympische Spelen zonder publiek is toch anders.
Heb je DM al geprobeerd om te achterhalen wat het nu was?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo benieuwd hoe het met hem gaat.
Andersom zou nog saaier zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
Olympische Spelen zonder publiek is toch anders.
Dit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind er sowieso geen reet aan.
Oeh dat ga ik nog proberen ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je DM al geprobeerd om te achterhalen wat het nu was?
Dat heeft de Jumbo app al een tijdje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, da’s handig, je kunt voortaan in de AH-app je kassabonnen zien
Ohja joh.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Word ik geconfronteerd met ongezond eten dat ik af en toe koop.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Gewoon niet kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Word ik geconfronteerd met ongezond eten dat ik af en toe koop.
Staan er meer of minder dan acht schnitzels op de bon?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
en nog steeds geen watermeloen suiker high?quote:
Dat liedje gaat over een heel ander sapjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nog steeds geen watermeloen suiker high?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat liedje gaat over een heel ander sapje
Buda haalt je om 15:30 op om samen een bios film te kijken en daarna bij Mc Donalds een ijsje te halen, milkshake voor jou, daarna brengt ie jou netjes thuis.quote:
Minderquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er meer of minder dan acht schnitzels op de bon?
Oké handig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda haalt je om 15:30 op om samen een bios film te kijken en daarna bij Mc Donalds een ijsje te halen, milkshake voor jou, daarna brengt ie jou netjes thuis.
DMt die mij net.
Klinkt als de jaren 50 dit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda haalt je om 15:30 op om samen een bios film te kijken en daarna bij Mc Donalds een ijsje te halen, milkshake voor jou, daarna brengt ie jou netjes thuis.
DMt die mij net.
Wil hem wel even terugberichten dat je liever een stuk gaat wandelen in de Veluwe?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Krijg net mail dat er drie vertalingen te laat zijn ingeleverd. Ik kijk op PO: 26 juli. Dat is toch maandag hč?
Mag ik nog nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil hem wel even terugberichten dat je liever een stuk gaat wandelen in de Veluwe?
Idd ja ! Back to the future vibesquote:
What happened to Netflix and vingeren?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd ja ! Back to the future vibes
Gebeurt zo vaak de laatste tijd.quote:
Netflix en keihard neuken is leukerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
What happened to Netflix and vingeren?
Ok dan bios en milkshake.quote:
Nu wel genoeg dickpics van je gehad, Losquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok dan bios en milkshake.
Hou wel van lekker ouderwets en jullie hebben nu een leeftijd dat seks gewoon vies is.
Ik zal hem weer dmmen
Hahahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu wel genoeg dickpics van je gehad, Los
een hippe deur met kaartslot?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Helemaal verbouwereerd dat de voordeur niet open wilde…met mijn afvalpas
Maar zie je niks meer van de film.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Netflix en keihard neuken is leuker
Kan op pauze hč?quote:
en als de stroom uitvalt kan je er niet meer in of gaat hij gewoon open?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BenedenBoven gewoon een sleutel.
Hahaha..tja, niet echt vind ikquote:
Dan gaat hij gewoon openquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de stroom uitvalt kan je er niet meer in of gaat hij gewoon open?
Ik! Lekker!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:32 schreef Ama het volgende:
Wie heeft hier wel eens een eierbal gegeten?
Die hondquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Capellenaar (37) doodgeschoten bij uitlaten hond
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)en-bij-uitlaten-hond
Ah hondje ook zo zielig daar.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Capellenaar (37) doodgeschoten bij uitlaten hond
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)en-bij-uitlaten-hond
Ja echt super sneu die fotoquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Ben wel net op tijd thuis geloof ik, begint al lichtjes te regenen en gerommel in de verte
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
Doet me denken aan Hachi.Steeds weer janken.
mjaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt super sneu die fotodie denkt ook wat is er met mn baasje gebeurd?
Wat gezellig daar.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
HIer aan de overkant vannacht 3 of 2 neergestoken mensen gevonden naast elkaar. 1 man ook overleden
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan die film echt niet kijken zonder te janken.
Volgens mij moet ik die nog steeds kijken. Oke ik biecht op:quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Van een hele andere orde, maar ik houd het ook niet droog bij Watership Down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die nog steeds kijken. Oke ik biecht op:die was gister? op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekeken, was paar maanden geleden ook op tv. 1x in de paar jaar is genoeg hoor.quote:
Big Bazarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:58 schreef Flory het volgende:
Helleuw![]()
Waar had je die mega goede ovenreiniger gehaald @:ama?
Was in Nederland maar wist het natuurlijk niet meer
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:58 schreef Flory het volgende:
Helleuw![]()
gezellige stad wel rotterdamquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
HIer aan de overkant vannacht 3 of 2 neergestoken mensen gevonden naast elkaar. 1 man ook overleden
Onze ereburgerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:58 schreef Flory het volgende:
Helleuw![]()
Waarom moet je wat zeggen?quote:
No problem hoor, je hebt het in elk geval nu gezien met rozequote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
En ik vind achteraf een paarse UI toch leuker @:florysorry.
Ja dat wilde ik ook vooral.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:02 schreef Flory het volgende:
[..]
No problem hoor, je hebt het in elk geval nu gezien met roze
Dat had ik in Utrecht ookquote:
Lekker een luchtvochtigheid van 80+quote:
Hier nietquote:
Zo zoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Nou we gaan het zien, dit is voor Emmen.
ja nou ja zo achterlijk ver weg is dat ook weer niet hoorquote:
Da's wel erg veel 🤔quote:
dat is best shit als je een nat dekentje hebt, beter hou je he in de gaten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de regen in de gaten houden want m'n nieuwe dekbed hangt buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |