Heeft Egan Herbert getipt voor de rugmassage?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nee, nu moet je naar Hepie en Hepie
Bij de volgende berg zal hij wel in de wagen stappenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat hij nog rijdt op dit moment is al onverwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt niet geslapen?
Tao en G op hun muilquote:
Als het over andere dingen dan wielrennen gaat lijkt het me evidentquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tao en G op hun muil
En heel wat andere dingen wel gemist.
Ach, neequote:
Zag er wel grappig uitquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zit daar te spelen met de graphics jeetje
Hahahahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:46 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn mensen die hier al 4 uur naar hebben gekeken?
Dat snap ik ook niet nee. Als je alleen voor het wielrennen komt zou ik ook nu opstaan. Als je ook de andere sporten kunt waarderen is er genoeg te beleven.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:46 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn mensen die hier al 4 uur naar hebben gekeken?
Die doen dit ontbijtprogramma voor het eerst op zo'n manier, hebben ze klaarblijkelijk afgekeken van de NOSquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:46 schreef Szura het volgende:
Bij Sporza kunnen ze er blijkbaar ook wat van, lullen tijdens livesport
Eerder richting 11.00u.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:47 schreef Bugno3 het volgende:
Nog 100km, is mijn aanname juist dat ze ergens tussen 10/10:30u aankomen?
Zeuren doen we alleen achteraf.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker afdalen straks op het natte wegdek en die putdeksels.
Ik zie ook stoeprandenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker afdalen straks op het natte wegdek en die putdeksels.
WOUT WOUT WOUTquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:52 schreef Zwansen het volgende:
Is het overal nat op het parcours? Dan gaan we weer Rio-taferelen krijgen en wint uiteindelijk een Belg.
Ik zou uitstekend met deze omstandigheden kunnen omgaan, 30° dauwpunt genot.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:52 schreef Koffieplanter het volgende:
De helft heeft alles al opengeritst. We gaan geen gewone Mikuni krijgen.
Wij zouden al binnen zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zou uitstekend met deze omstandigheden kunnen omgaan, 30° dauwpunt genot.
Wat is geen gewone mikuni? Want normaal spat daar ook alles uiteen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:52 schreef Koffieplanter het volgende:
De helft heeft alles al opengeritst. We gaan geen gewone Mikuni krijgen.
Dat er zomaar een grote naam fameus geparkeerd kan gaan staan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is geen gewone mikuni? Want normaal spat daar ook alles uiteen.
Dat lijkt me in normale omstandigheden al niet heel vreemdquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat er zomaar een grote naam fameus geparkeerd kan gaan staan.
Niet veel.quote:
En dan een Mathieu die 2 dagen van te voren pas naar Tokio gaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zou uitstekend met deze omstandigheden kunnen omgaan, 30° dauwpunt genot.
De werken van Momparler.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Fraile heeft het al zitten, geen trap gedaan.
Lijkt mij ook vrij normaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me in normale omstandigheden al niet heel vreemdmuntjes enzo
Speciaal voor Matje komt die cycloon langs en dan wint hij dat hele baggerspel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan een Mathieu die 2 dagen van te voren pas naar Tokio gaat.
Stiekem zit de veldritfiets in de bagagequote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Speciaal voor Matje komt die cycloon langs en dan wint hij dat hele baggerspel.
Tropheo Barracchi na Mikuniquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit gesloten verloop is gunstig voor de Slovenen.
Je mag toch hopen dat er überhaupt iets gaat gebeuren op deze klim.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit gesloten verloop is gunstig voor de Slovenen.
Dat gaat wel heel verquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die moet eens met de Gendt gaan praten en er een einde aan maken
Lijkt me goed moment voor de Gorka's van dit pelotonquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat er überhaupt iets gaat gebeuren op deze klim.
Oh, dat soort eindequote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is er mis met wielerpensioen na een mooie carrière
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |