Die zijn elkaar nu in de pers een beetje voor rotte vis aan het uitmaken, zoveel krijg ik er nog van meequote:
Rotte visquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn elkaar nu in de pers een beetje voor rotte vis aan het uitmaken, zoveel krijg ik er nog van mee![]()
Je heb natuurlijk je lijntjes .. We horen het wel bij terugkomst morgen .... ze zullen wel niet op tv willen komen danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn elkaar nu in de pers een beetje voor rotte vis aan het uitmaken, zoveel krijg ik er nog van mee![]()
Verstandig als ze verder niet teveel kwekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je heb natuurlijk je lijntjes .. We horen het wel bij terugkomst morgen .... ze zullen wel niet op tv willen komen dan
Ze zullen als loosers geen TV verplichting hebben lijkt mequote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Verstandig als ze verder niet teveel kwekken
Eerst vis.. nu eenden....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Verstandig als ze verder niet teveel kwekken
Ik zit ook midden in de natuur nuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst vis.. nu eenden....
beide in het water ..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst vis.. nu eenden....
Nou ja alles kleiner dan amsterdam is een beetje natuurquote:
Ik mag even los?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Speciaal voor D. Kan hij even los.Als bedankje voor het regelen van weer een maandje bieren onder elkaar
Dat is het gawuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja alles kleiner dan amsterdam is een beetje natuur
Ik voel aan mijn water dat mensen daar vochtige ogen van gaan krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
Het zijn de skiffers die kwekken. Die roeien in hun eendje.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Speciaal voor D. Kan hij even los.Als bedankje voor het regelen van weer een maandje bieren onder elkaar
pullup had toch een skiffster .. ook nog vrouw .. die kwekken nog meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
pullup had toch een skiffster .. ook nog vrouw .. die kwekken nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |