quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit nog even in een gedachtenSpinsel van muons en electrons, maybe later.
quote:
Ik zit nog in z Frankrijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
Ze waren voor een reportage over de roeiers bij de Bosbaan dacht ik. Zou pullup er ook geweest zijn?
Plupjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit nog in z Frankrijkheb vrijwel niets van de spelen gezien nog. Die stomme Fransen zenden voornamelijk eigen ploegen uit
Veel plezier in Frankrijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit nog in z Frankrijkheb vrijwel niets van de spelen gezien nog. Die stomme Fransen zenden voornamelijk eigen ploegen uit
Geen lekke banden ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Moge de fotonen met je zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank jullie 😊 nog een krap weekje het weer begint unieker geval erg Nederlands te worden en om de topicsfeer te blijven heb ik een Cimay besteldquote:
Dubbelproost danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pakte eerst een verkeerd blikje voor de foto
Die snappen niet waar rood-wit-blauw voor staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
< Kijkt naar je AVA en denktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die snappen niet waar rood-wit-blauw voor staat.
Geen pechquote:
Wij staan boven de Fransenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank jullie 😊 nog een krap weekje het weer begint unieker geval erg Nederlands te worden en om de topicsfeer te blijven heb ik een Cimay besteld
Touchéquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt naar je AVA en denkt
Dat is best 👍quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij staan boven de Fransen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |