Oh ja, dat is waar ook. Je maandagavond eet date. Lekker vanavond een beetje smullen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef Ole het volgende:
[..]
heb nog een pizzaslice liggen. Normaal ga ik altijd op maandag mezze eten met een vriend. Maar gaat vandaag even niet door.
heb toch nog geen honger ooknet bakje fruit op. Pizza voor straks
Teleurstellende afleveringquote:Op maandag 26 juli 2021 18:11 schreef Ole het volgende:
Maar even iets anders.. Geen peerten gister bij Albertooo..
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Oeps, die stond er nog in van vorige week. Thanks voor je oplettendheid
Ja zat ik helemaal klaar voorquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:17 schreef Ole het volgende:
goede vriend van mij heeft nu al geregeld dat zijn dochter niet zelf kan beslissen. Klinkt lullig, ze is niet beperkt maar wel psychiatrisch patient. Ze zal nooit iets tekort komen, maar ze is te goedgelovig. Dus haar broer gaat haar geld beheren. (vriend is eind 70, wil dus niet dat er zoiets gebeurt )
ze heeft al vaker "vriendjes" gehad die wilden profiteren.. Nogmaals, ze zal nooit iets tekort komen - integendeel- maar moet wel tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Helaas zijn er heel veel mensen met slechte bedoelingen in deze wereld, die gewetenloos misbruiken van zwakkerenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Dat wisten we toch alquote:Op maandag 26 juli 2021 20:43 schreef monkyyy het volgende:
Die Nicole van Gillis is echt een feeks. Kan ook de montage zijn.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
18.55; Lang leve de lieffde (H) SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
20.25; Au Pairs NPO3
20.30; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.30; Camping Coppens SBS6
20.34; B&B Vol liefde RTL4
Serie;
21.30; Swanenburg NPO1
Sportgerelateerd;
19.00; NOS OS Tokio vandaag NPO1
21.40; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
21.50; Humberto RTL4
22.20; Op1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
Dat is wel weer een tekst van praadje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Wat stond er vandaag op het menu?
Hier tomatensoep die ik eerder had ingevroren.
Aardappelpuree is lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is wel weer een tekst van praadje.
Aardappelpuree snijbonen en twee gebakken eieren
Ik had verse groentesoep van gisteren. De rest zit in de vriezer. Lekker is dat als je er gewoon een bakje uit kunt trekken zonder dat je hoeft na te denken wat je gaat eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Wat stond er vandaag op het menu?
Hier tomatensoep die ik eerder had ingevroren.
Klopt, 1 maal in de week kook ik iets wat ik ook kan invriezen. Lekker makkelijk. Vaak is het soep of pastasaus.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had verse groentesoep van gisteren. De rest zit in de vriezer. Lekker is dat als je er gewoon een bakje uit kunt trekken zonder dat je hoeft na te denken wat je gaat eten.
Doe ik ook vaak. Of ik maak voor twee dagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klopt, 1 maal in de week kook ik iets wat ik ook kan invriezen. Lekker makkelijk. Vaak is het soep of pastasaus.
Nu heb ik trek in bamiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
Morgen ga ik zelf Foe Yong Hai met roerbak mie maken. Nu al zin in
Ook lekker. Dat maak ik vrijdag. Met overheerlijke gemarineerde kippenvleugeltjes die zo mals zijn dat het vlees van de botjes valtquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook lekker. Dat maak ik vrijdag. Met overheerlijke gemarineerde kippenvleugeltjes die zo mals zijn dat het vlees van de botjes valt
Trusten!!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:28 schreef praadje het volgende:
En nu ga ik lekker naar mijn bed. Slaap lekker lief Cremetje![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
18.55; Lang leve de lieffde (H) SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale b (H) RTL5
Diversen;
20.30; B&B voll liefde RTL4
20.30; Hoeveel ben je waard SBS6
Serie;
21.30; Swanenburg NPO1
Sport;
19.25; UEFA Champions League: Galatasaray - PSV RTL7
Sportgerelateerd;
19.00; NOS OS Tokio vandaag NPO1
20..35; NOS OS Studio Tokio NPO1
21.35; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
21.50; Humberto RTL4
22.20; Op1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
Ja, hoeveel ben je waard lijkt me heel leuk vandaag aan de voorstukjes te zien. Swanenburg ben ik nog niet bij met kijken.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie het, Praadje is een beetje stout geweest
En nu? Borg betalenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie het, Praadje is een beetje stout geweest
Een dagje op de gang staan denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En nu? Borg betalenhoelang duurt dat en waar was plaats delict
Ze hebben Praadje opgesloten in de Fok! gevangenisquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze hebben Praadje opgesloten in de Fok! gevangenis
Vast wel anders sturen wij gewoon de Fok! knokploegquote:
Maraca was ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je nog dat je dat zei over @:Maraca
Maracaquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je nog dat je dat zei over @:Maraca
Mijn plan was om de vorige keer te gaan sparen. Maar omdat Max was uitgevallen kreeg ik er maar ¤23.- euro bij. Dus ik schiet er niet heel veel mee op om nu iets anders te gaan kopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:19 schreef Tassendief het volgende:
Gaan jullie nog wisselen
@:wcpot
Hopelijk krijg je dit weekend wat meer doekoequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn plan was om de vorige keer te gaan sparen. Maar omdat Max was uitgevallen kreeg ik er maar ¤23.- euro bij. Dus ik schiet er niet heel veel mee op om nu iets anders te gaan kopen
Weet in nog niet. Kan nog net geen echte topper kopen. Dus nog 1 race sparen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:19 schreef Tassendief het volgende:
Gaan jullie nog wisselen
@:wcpot
En dan zal je net zien dat AlphaTauri dit weekend het opvallend goed gaat doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:29 schreef Tassendief het volgende:
Twijfel of ik een aplha tauri moet ruilen voor een Ferrari
Zo gaat het altijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zal je net zien dat AlphaTauri dit weekend het opvallend goed gaat doen
Dit dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zal je net zien dat AlphaTauri dit weekend het opvallend goed gaat doen
die kan ze nog niet zien..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:06 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Heeft praadje al bij notes gekeken
Ik wel hoorquote:
Ik bedoel tot praadje er weer is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
anders is het aan praadje als ze weer terug is! Ik heb niks mee te maken
snap ik maar je hebt dmquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik bedoel tot praadje er weer is.
#FreePraadjequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
anders is het aan praadje als ze weer terug is! Ik heb niks mee te maken
Ik ben benieuwd wat ze 'heeft gedaan'quote:
Volgens mij staat dat mij de melding dat je een ban hebt. Ze weet niet waarom ze die ban heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze 'heeft gedaan'en waarom kun je nergens zien hoe lang die ban duurt?
Ja bij haar profiel staat er een streep door haar naam en dat is als je een ban hebt......En ze weet niet eens waarvoor?? lekkere bedrijfsvoering danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat mij de melding dat je een ban hebt. Ze weet niet waarom ze die ban heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |