6.50!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint de interessante sport morgen? 2 uur stipt?
Dan is het boogschieten al uren bezig, jou neem ik dus niet langer serieus.quote:
Heb je nu vijf schermen klaar liggen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo begint mijn lijstje morgen:
[ afbeelding ]
OS is altijd vlaggetjes genotquote:
Genot.quote:
Nederland - ROC?quote:
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo begint mijn lijstje morgen:
[ afbeelding ]
Komt mooi uit dat die van mij pas gaat slapen als het hier een uur of 4 's ochtends is. Niet dat ze heel veel aandacht moet verwachten...quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak mijn ochtend het liefst zo kort mogelijk en mijn avond liefst wat langer. Kan na half vijf misschien zelf nog wat hardlopen, nog even naar mijn vriendin zwaaien, dat soort zaken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de Zambiaanse vrouwen
Ik probeer wekker te zetten voor 4.00 voor Nederland. Wordt sowieso een schok voor mij aangezien ik normaal vrij laat slaap. Heb afgelopen dagen ook niet aangepast.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het boogschieten al uren bezig, jou neem ik dus niet langer serieus.
TV, desktopscherm, oude laptop, telefoon, tablet. Warempel, precies vijf jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je nu vijf schermen klaar liggen?
Die van mij is ook hoofdzakelijk zelf weg. Had zich al voorbereid, etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt mooi uit dat die van mij pas gaat slapen als het hier een uur of 4 's ochtends is. Niet dat ze heel veel aandacht moet verwachten...
Blunder van Sari werd vakkundig uit de journaals gehoudenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel was het eigenlijk 10-0?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, mensen die moeilijk gaan doen omdat we even twee weken non-stop sport willen kijken kunnen ophoepelen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van mij is ook hoofdzakelijk zelf weg. Had zich al voorbereid, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |