SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vind dit wel heel erg hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien is het huidige record 104?
Op zich niet een verkeerd idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind dat er wereldwijd een max van 2 kinderen per stel moet worden ingevoerd
Mijn kat deed dat vroeger met sprinkhanen, lekker die de pootjes er uit trekken en dan er een beetje mee in de rondte slaan tot die het beu wasquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sadist. Mep 'm dan gewoon in één keer plat.
klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef mschol het volgende:
gefeliciteerd liesje? is die jarig dan?
[..]
hem?
Even gespiekt, volgens wiki is 33 het hoogste aantal kinderen van één vrouw. Raar aantal, die 105.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg hoor
[..]
Op zich niet een verkeerd idee.
Ga jij het ze in Afrika even uitleggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg hoor
[..]
Op zich niet een verkeerd idee.
had je een feestje?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met dat feestje gisteren
Ik vraag me ook af of 105 echt fysiek haalbaar is.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, volgens wiki is 33 het hoogste aantal kinderen van één vrouw. Raar aantal, die 105.
De spinquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef mschol het volgende:
gefeliciteerd liesje? is die jarig dan?
[..]
hem?
heeft daar toch niks mee te makenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga jij het ze in Afrika even uitleggen.
Die hebben nog nooit van voorbehoedmiddelen gehoord of denken dat het duivelswerk is
Als 50+% het ook overleefd dan gaat helemaal verkeerd. Geen hulp meer die kant opsturen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die hebben nog nooit van voorbehoedmiddelen gehoord of denken dat het duivelswerk is
Mja of in India..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch vrouw die overal andere draagmoeders heeft? Dan kun je er toch zoveel als je wil krijgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of 105 echt fysiek haalbaar is.
Het lichaam zal toch ook een keer zeggen van: dikke doei
Ooooooh, dat maakt het wel wat "haalbaarder".quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch vrouw die overal andere draagmoeders heeft? Dan kun je er toch zoveel als je wil krijgen.
Wat moet je nou met meer dan 2 kinderen als je al een voortplantingsdrang hebt? Is toch meer dan genoegquote:
Voelt bijna als valsspelen ..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch vrouw die overal andere draagmoeders heeft? Dan kun je er toch zoveel als je wil krijgen.
Ja, bij voorkeur of ze gooien zuur in het gezicht.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gooien na de daad de vrouwen toch brandend uit de bus?
Die willen straks ook allemaal sushi eten en dan heeft bitterbal geen sushi meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gemiddelde daar is 8 kinderen ofzo
Boterhammen smeren voor 105 kinderen en de helft van het jaar kinderfeestjesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooooh, dat maakt het wel wat "haalbaarder".
Komt daar de uitdrukking "wat kijk je zuur" vandaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij voorkeur of ze gooien zuur in het gezicht.
Ja je weet toch ook wel waarom?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gemiddelde daar is 8 kinderen ofzo
Ik keek ooit een Ik Vertrek aflevering, waar een kersverse moeder van 2 kinderen te horen kreeg dat dit waarschijnlijk het laatste kind was. Ze had dus al 2 kinderen en was teleurgesteld dat er geen nummer 3 kon komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met meer dan 2 kinderen als je al een voortplantingsdrang hebt? Is toch meer dan genoeg
Hoeveel is de kinderbijslag ook alweer?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boterhammen smeren voor 105 kinderen en de helft van het jaar kinderfeestjes![]()
Ik weet zeker dat ik als massamoordenaar op Wikipedia kom dan
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt daar de uitdrukking "wat kijk je zuur" vandaan?
Is de preut nog intact tenminste.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij voorkeur of ze gooien zuur in het gezicht.
Tommygun eropquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boterhammen smeren voor 105 kinderen en de helft van het jaar kinderfeestjes![]()
Ik weet zeker dat ik als massamoordenaar op Wikipedia kom dan
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Als je een groot kaliber kanon 105 keer afschiet dan moet de loop van dat kanon in revisie, daar blijft niet van over, laat staan dat je 105 baby's uitpoept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, ik weet niet hoe netjes dat gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is de preut nog intact tenminste.
196 per kwartaal en stopt bij kind nummer 4quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel is de kinderbijslag ook alweer?
Ja zoiets, als je zo graag een derde kind wil adopteer er dan gewoon 1 ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik keek ooit een Ik Vertrek aflevering, waar een kersverse moeder van 2 kinderen te horen kreeg dat dit waarschijnlijk het laatste kind was. Ze had dus al 2 kinderen en was teleurgesteld dat er geen nummer 3 kon komen.
Dan denk ik van: je hebt 2 gezonde kindjes.. wees blij met wat je nu hebt en tel je zegeningen.
Er zijn ook mensen die helemaal geen kinderen kunnen kriigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |