Gelukkig heb je na je vaccinatie 5gquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:50 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Sorry dubbelpost.
Dit komt omdat mn internet tering traag is..
Mn data is namelijk verlopen...
Klacht; mn internet is zo traag dat het gewoon onbruikbaar is... crimineel is het.
Verdient toch wel echt mn complimenten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb je na je vaccinatie 5g
Jij toch ook?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Eerste topic van TS waaruit blijkt dat hij in ieder geval een tweecijferig IQ heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap je wel hoor.
Stel ik had zelf een uitzicht op een leuk en lekker leventje. Koophuis alles, gezondheid, misschien ooit een lekkere vent. Dan zou ik het ook wel overwegen om me te laten prikken.
Maar ik denk dat ik het wel best vind zo. De doodsteek voor mij is mijn ongeneeslijke progressieve oogaandoening. Die is momenteel wel weer onder controle, godzijdank, maar het kan elk moment weer hard achteruit gaan. Als je met zo'n zwaard van Damocles boven je kop leeft, wat heeft het dan voor zin om je vol te pompen met bigfarmaspul en weer overal geld uit te gaan geven in de kroeg. Dan denk je op een gegeven moment ook wel van weet je, laat maar doen.
MaAr h3T iZ neT GO3d aLz j3 Je laAt InJ3kTeEreE!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap je wel hoor.
Stel ik had zelf een uitzicht op een leuk en lekker leventje. Koophuis alles, gezondheid, misschien ooit een lekkere vent. Dan zou ik het ook wel overwegen om me te laten prikken.
Maar ik denk dat ik het wel best vind zo. De doodsteek voor mij is mijn ongeneeslijke progressieve oogaandoening. Die is momenteel wel weer onder controle, godzijdank, maar het kan elk moment weer hard achteruit gaan. Als je met zo'n zwaard van Damocles boven je kop leeft, wat heeft het dan voor zin om je vol te pompen met bigfarmaspul en weer overal geld uit te gaan geven in de kroeg. Dan denk je op een gegeven moment ook wel van weet je, laat maar doen.
En vooral, stop met dat drammen erover.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:22 schreef karr-1 het volgende:
Waar ik nog het meest moe van wordt is die hele discussie over wel of niet vaccineren. Doe het of doe het niet, het zal me werkelijk een zorg wezen, maar is het echt nodig dat de hele wereld weet wat je gekozen hebt?
Laat een ieder die keuze zelf maken en wees er gelukkig mee, maar stop met dat zinloze geklets erover.
Wat voor oogaandoening heb je dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap je wel hoor.
99 is bijna het Nederlands gemiddeldequote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Eerste topic van TS waaruit blijkt dat hij in ieder geval een tweecijferig IQ heeft
Een vaccin voor hondsdolheid mssquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:44 schreef Questular het volgende:
Jij bent toch ook gewoon een vieze tering hont? Daar veranderd een vaccin niks aan.
Welke oogaandoeningEN, haha. Zeg ik liever niet maar je wordt er langzaam blind van, van de ergste die ik heb. En ik heb er nog een paar die aangeboren zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat voor oogaandoening heb je dan?
Er is geen chantage.quote:
Wellicht omdat de hele wereld moet leven met de gevolgen van iemands keuze?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:22 schreef karr-1 het volgende:
Waar ik nog het meest moe van wordt is die hele discussie over wel of niet vaccineren. Doe het of doe het niet, het zal me werkelijk een zorg wezen, maar is het echt nodig dat de hele wereld weet wat je gekozen hebt?
Laat een ieder die keuze zelf maken en wees er gelukkig mee, maar stop met dat zinloze geklets erover.
Oh, nou mooi klote voor je.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:20 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Welke oogaandoeningEN, haha. Zeg ik liever niet maar je wordt er langzaam blind van, van de ergste die ik heb. En ik heb er nog een paar die aangeboren zijn.
Dat is inclusief alle gehandicapten. Ik zou mezelf liever aan mensen willen spiegelen die wel bij hun volle verstand zijn. In het geval van ts ligt het meer voor de hand dat hij zich slechts aan mentaal beperkten kan spiegelen en dan is een iq net onder de 100 niet zo slecht voor hem.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
99 is bijna het Nederlands gemiddelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |