Lijkt me eerder 70/30 ofzo bij Benfica en Donetskquote:Op vrijdag 23 juli 2021 01:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuk elftal hebben jullie. Celtic/Midjilant is ook te doen en dan een 50-50 pot.
Voor PSV? Dat stelt ook niks meer voor hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me eerder 70/30 ofzo bij Benfica en Donetsk
@GGMM hij doet het weer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stellen dat Benfica en Donetsk beter zijn dan PSV? Is toch niet zo gek, denk dat die meer vergelijkbaar zijn met Ajax. Het is zeker niet kansloos hoor, dat niet, maar ik vind het gek om te verwachten dat PSV ineens beter is dan dat soort teams.quote:
70/30 vind ik wel vrij overdreven hoor, die teams zijn lang niet meer zo goed als de naam wellicht doet denken. Ik denk dat ze dichter bij PSV staan dan bij Ajax. En 'te verwachten dat PSV ineens beter is' is natuurlijk heel wat anders dan doen alsof je de grote underdog bent. De 50/50 van Lord komt prima in de buurt, zeker als PSV dit weet door te trekken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stellen dat Benfica en Donetsk beter zijn dan PSV? Is toch niet zo gek, denk dat die meer vergelijkbaar zijn met Ajax. Het is zeker niet kansloos hoor, dat niet, maar ik vind het gek om te verwachten dat PSV ineens beter is dan dat soort teams.
Ik denk wel dat Benfica gek genoeg een stukje makkelijker is dan Donetsk. Ondanks dat Benfica wel wat meer grote namen heeft zoals Pizzi en Grimaldo. Van de andere kant is het Oekrainse voetbal wel flink uitgekleed, Dinamo Kyiv is ook wel een stuk zwakker dan voorheen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
70/30 vind ik wel vrij overdreven hoor, die teams zijn lang niet meer zo goed als de naam wellicht doet denken. Ik denk dat ze dichter bij PSV staan dan bij Ajax. En 'te verwachten dat PSV ineens beter is' is natuurlijk heel wat anders dan doen alsof je de grote underdog bent. De 50/50 van Lord komt prima in de buurt, zeker als PSV dit weet door te trekken.
daar is goeie 1 wedstrijd wel te weinig voor, ik heb echt genoten woensdag maar het had een groot Real-Ajax gehalte in de zin dat alles precies goed viel, blijft afwachten of ze dat vaker kunnen.quote:
Rosario is weg he .. probeer eens wat positiever te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was wat geflatteerd idd, de goals vielen wel heel erg makkelijk. Maar dan nog, je moet ze wel maken, makkelijk of niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is goeie 1 wedstrijd wel te weinig voor, ik heb echt genoten woensdag maar het had een groot Real-Ajax gehalte in de zin dat alles precies goed viel, blijft afwachten of ze dat vaker kunnen.
Verre van zeker dat hij het isquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://forum.negentiende(...)=19&t=268&start=4325
Malen kan maar 60 minuten spelen. Dus eigenlijk is het 45 miljoen.quote:
Pure 60-minutenspeler die Donyell, eigenlijk meer 58:47, maar die laatste minuut en dertien seconden doet hij er gewoon puur op karakter elke keer bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Malen kan maar 60 minuten spelen. Dus eigenlijk is het 45 miljoen.
Doe dit maar niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pure 60-minutenspeler die Donyell, eigenlijk meer 58:47, maar die laatste minuut en dertien seconden doet hij er gewoon puur op karakter elke keer bij.![]()
Had ik het laatst nog met Frank over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |