Dat geleun op autotune viel mij ook op. Dat maakt het wel des te interessanter wanneer ze straks live gaan zingen, want: wat blijft ervan over? Verder zou het jammer zijn als ze inderdaad iets inwisselbaars gaan kiezen, want er zit echt potentie in een paar nummers van deze voorronde en ik hoop toch echt op een goed resultaat voor Spanje een keer.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:02 schreef Cee het volgende:
Zo, alles beluisterd, ik had hoge verwachtingen gezien de reacties op social media. Maar vooralsnog vind ik het merendeel vrij inwisselbaar en inspiratieloos. Veel geleun op autotune helaas. Er zijn er drie die er positief uitspringen, en dat zijn Tanxugueiras, Rigoberta Bandini en, bij mij favoriet, Rayden. Die laatste moet het gewoon worden. En anders die andere twee. En zo niet dan is het zonde.
Zo veel mensen zo veel meningen, maar ik zie niet hoe dat nummer een C&A versie van La Venda isquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:39 schreef Nexum het volgende:
Rayden zou zo’n saaie 13 in een dozijn keus zijn. Dan heb je aanstormend nieuw talent wat ook nog een beetje goed ligt bij de jeugd en dan kies je een C&A versie van La venda.
Ja het kan leuk aanstormend liggen te wezen bij de jeugd maar deze grandma vindt het klinken alsof er iemand in een hol metalen vat aan het blren is. Zeg maar de Primarkversie van Oscar van The Muppets.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:39 schreef Nexum het volgende:
Rayden zou zo’n saaie 13 in een dozijn keus zijn. Dan heb je aanstormend nieuw talent wat ook nog een beetje goed ligt bij de jeugd en dan kies je een C&A versie van La venda.
Shum heeft een veel betere opbouw. Terra begint heel sterk maar doet daarna steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Nexum het volgende:
Ik vind dat Terra liedje toch iets missen. Het is een beetje een zwakkere versie van Shum naar mijn mening, dat zelfde authentieke maar toch net niet ofzo
Oei ik voel wel een San Remootje aankomen die de week daarop is. 2 weken lang laat opblijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef molloot200 het volgende:
Uitzendtijden:
SF1: 22:40 CET
SF2: 22:40 CET
Final: 22:10 CET
Kopie gedrag ... das Blas zn balquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rigoberta Bandini wil schijnbaar met een gigantische borst op het podium komen.
De linker of de rechter?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rigoberta Bandini wil schijnbaar met een gigantische borst op het podium komen.
Deze vijf mensen hebben 50 procent (!!!!) invloed op wat de uitslag van Benidorm Fest zal zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |