Ik hieraanquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:17 schreef Arth_NL het volgende:
Interessant lijstje, op het eerste oog. En eentje in het Engels?![]()
Moet bij artiest #2 toch gelijk aan George Baker denken.
Lekker nummer zegquote:
Galiciesch dialect en Keltische melodieen.. Ik vind het wel wat heddenquote:Op dinsdag 21 december 2021 00:06 schreef Funhouse het volgende:
En nog één:
De vier nummers die we nu hebben zijn zeker allemaal goed (en sowieso lekker anders dan wat we van Spanje gewend zijn), maar niks grijpt me echt tot nu toe
Ik zat een paar van die tops te kijken, eentje had haar als laatste volgens mij en zag daar allemaal reacties van "Rigoberta Bandini last????quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie dat op Twitter Ay Mama van Rigoberta Bandini heel populair is maar ik hoor daar echt nog vrij weinig inDat gaat echt Spanje de bottom 5 niet uit helpen lijkt mij. Bijna een Zweedse schlager als ik het zo hoor
Rigoberta Bandini heeft 111k volgers op Instagram, Rayden 271k volgers. En dan vind ik dat nummer van Rayden ook nog een nummer met veel meer jurypotentieel. Het doet me ergens in de verte zelfs een klein beetje denken aan Gabbani (maar alsnog helemaal anders hoor, maar ik vind het wel tof)quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zat een paar van die tops te kijken, eentje had haar als laatste volgens mij en zag daar allemaal reacties van "Rigoberta Bandini last????![]()
" van Spanjaarden, nu snap ik dat beter.
![]()
Zou wel typisch zijn als die dan wint want populaire artiest. @:Strani ken jij haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |