Jawel, het is een fucking dom excuus want je kan een vaccin alleen nemen met een goed immuunsysteem.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee. Gebruiken wat je wil hoor.
Dat ik 'n goedwerkende immuunsysteem heb ben ik heel dankbaar voor en helemaal niks te maken met domheid is. Neem de injectie jongeman - je gaat zeker beter van voelen toch? Toch?
If it ain't broke don't try to fix itquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee. Gebruiken wat je wil hoor.
Dat ik 'n goedwerkende immuunsysteem heb ben ik heel dankbaar voor en helemaal niks te maken met domheid is. Neem de injectie jongeman - je gaat zeker beter van voelen toch? Toch?
Well ze hebben een vaccin tegen hpv wat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Gratis. Maar ook daar zie je wappies bang zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Joints for jabs, free beer, hunting and fishing licences, gratis fairground rides ook nog.
From Off-Guardian:
“Imagine if a scientist discovered a cure for terminal cancer. Would world governments offer it for free and coerce you with prizes, rewards, treats and lotteries if you took it? Let that sink in.”
- Stew Peters
Niet waar - de injectie 'goedgekeurd' voor bijna iedereen is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Jawel, het is een fucking dom excuus want je kan een vaccin alleen nemen met een goed immuunsysteem.
Zou er maar van genieten want het duurt niet lang meer voor de aangekondigde vaccinatieverplichting in de UK in gaat voor zulke tenten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje wel, ga ik zeker 'n keer weer doen. En de pubs zijn momenteel weer open. Real ale,pies,curry and beautiful, green, fertile, rolling hills. Almost heavenly.
quote:In de strijd tegen de jongste coronagolf is in Italië voortaan een coronapas nodig als je binnen in een restaurant wilt eten. Het bewijs, dat aantoont dat je bent gevaccineerd, onlangs getest of genezen, wordt ook een vereiste voor onder meer stadions, sportscholen, musea en beurzen.
De Italiaanse regering wil met de zogenoemde Covid-groene pas de nieuwe toename van het aantal coronabesmettingen indammen.
https://www.telegraaf.nl/(...)estaurants-in-italie
Meh - kan ook nog steeds maar bluff en bluster zijn. Ik zie niet hoe ze gaan 't allemaal controleren. NHS App 'n totale ramp is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou er maar van genieten want het duurt niet lang meer voor de aangekondigde vaccinatieverplichting in de UK in gaat voor zulke tenten.
Italie kondigde vandaag trouwens hetzelfde aan:
[..]
Das erg inderdaad. Ben zelf geen wappie/anti-vaxxer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Er is 1 ding wat je niet weet of bent vergeten: ik heb zelf 3 maanden tot het wappie/anti vaxx kamp behoort. Ik ken dus hun denkbeelden als geen ander omdat ik die zelf (hoewel in mindere mate) ook aanhing.
Dus vandaar mijn felheid. Ik ken uit eerste hand de onzin die wordt verkondigd. Daar ageer ik heel sterk tegen en dat blijf ik doen. Heb geen geduld meer met die idioten met hun collectieve psychose![]()
Niks schone schijn ophouden![]()
Dat is jammer maar dan ben je aan het generaliseren. Ik heb hier elke dag vervelende ervaringen uit de spuitershoek, die blijven een mens ook lastig vallen al geef je aan dat je daar niet op zit te wachten maar ze schijnen het niet te kunnen laten, dit is ook een soort van stalken. Gelukkig zijn er ook nog zat aardige gevaccineerde mensen die niet zo zijn en het hun niet uitmaakt of je nou wel of niet die spuit hebt genomen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nou, ik geniet zeer zeker niet van geweld. Ik keur dat ten alle tijde af en vind het misselijkmakend als anderen daarvan genieten.
Maar je hebt gelijk: ik heb wappies door de stront gehaald. Heb er met 2 in real life zeer vervelende ervaringen opgedaan (stalking, ook hier op Fok) en ben daar erg verbitterd door. Nog steeds. En dat projecteer ik hier.
Is niet netjes, weet ik. Maar de pijn is nog te diep en de emotionele wond te vers.
Ja, ik kwam dit nog tegenquote:
Welke topic? TT slaat nergens op.quote:
Ook een nare bijwerking maar ik weet zeker dat Rutte en het team de rest van je leven je zullen steunen en dat gat voor je opvullenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja, ik kwam dit nog tegen
[ twitter ]
Fijne avond nog iedereen, genoeg corona voor een dag
Klopt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is jammer maar dan ben je aan het generaliseren. Ik heb hier elke dag vervelende ervaringen uit de spuitershoek, die blijven een mens ook lastig vallen al geef je aan dat je daar niet op zit te wachten maar ze schijnen het niet te kunnen laten, dit is ook een soort van stalken. Gelukkig zijn er ook nog zat aardige gevaccineerde mensen die niet zo zijn en het hun niet uitmaakt of je nou wel of niet die spuit hebt genomen.
Dan zet je een TR. Geen excuus om telkens maar weer heen en weer de aanval in te gaan. Maar TT voor je aangepast, nu on topic graag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke topic? TT slaat nergens op.
Dat weet je ook wel he.
OK dankje. Kan je dat niet 'COVID1984 - #118' van maken.ajb.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan zet je een TR. Geen excuus om telkens maar weer heen en weer de aanval in te gaan. Maar TT voor je aangepast, nu on topic graag.
Gaan ze zeker niet zo snel in de rij staan....en meer bang dat ze 300 euros kwijt dan een of ander zogenaamde dodelijk griep kan krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk moeten ze een vaccin ¤300 per stuk laten kosten. En dan alsmaar succes verhalen posten.
Moet je dan eens horen.
Gek hè op een openbaar forumquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is jammer maar dan ben je aan het generaliseren. Ik heb hier elke dag vervelende ervaringen uit de spuitershoek, die blijven een mens ook lastig vallen al geef je aan dat je daar niet op zit te wachten maar ze schijnen het niet te kunnen laten, dit is ook een soort van stalken. Gelukkig zijn er ook nog zat aardige gevaccineerde mensen die niet zo zijn en het hun niet uitmaakt of je nou wel of niet die spuit hebt genomen.
Hallo tt was goed overdacht, het was de uitspraak van 's Nederlands beroemdste clown. En gezien het feit dat sommigen hier zo fan zijn van clowns paste het perfect.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke topic? TT slaat nergens op.
Dat weet je ook wel he.
Eigenlijk moesten ze 300¤ boete op niet vaccineren zetten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk moeten ze een vaccin ¤300 per stuk laten kosten. En dan alsmaar succes verhalen posten.
Moet je dan eens horen.
Er ligt geen ene drol in het ziekenhuis behalve enkele mensen met enorm veel pech, niks om het land voor op slot te gooien iig.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Twee derde van de corona patiënten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60. Niet dat dat beeld ooit geklopt heeft, maar
'er alles aan doen om een paar maanden van het leven van een oudje te redden die al ouder is dan de gemiddelde levensverwachting' is dus niet wat we nu in de ziekenhuizen aan het doen zijn. Daar liggen vooral dertigers en veertigers naar adem te happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |