abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200492603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Gebruiken wat je wil hoor.
Dat ik 'n goedwerkende immuunsysteem heb ben ik heel dankbaar voor en helemaal niks te maken met domheid is. Neem de injectie jongeman - je gaat zeker beter van voelen toch? Toch?
Jawel, het is een fucking dom excuus want je kan een vaccin alleen nemen met een goed immuunsysteem.
  donderdag 22 juli 2021 @ 20:55:48 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200492612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Gebruiken wat je wil hoor.
Dat ik 'n goedwerkende immuunsysteem heb ben ik heel dankbaar voor en helemaal niks te maken met domheid is. Neem de injectie jongeman - je gaat zeker beter van voelen toch? Toch?
If it ain't broke don't try to fix it ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 22 juli 2021 @ 20:59:44 #103
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_200492716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Joints for jabs, free beer, hunting and fishing licences, gratis fairground rides ook nog.

From Off-Guardian:
“Imagine if a scientist discovered a cure for terminal cancer. Would world governments offer it for free and coerce you with prizes, rewards, treats and lotteries if you took it? Let that sink in.”
- Stew Peters
Well ze hebben een vaccin tegen hpv wat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Gratis. Maar ook daar zie je wappies bang zijn
pi_200492815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Jawel, het is een fucking dom excuus want je kan een vaccin alleen nemen met een goed immuunsysteem.
Niet waar - de injectie 'goedgekeurd' voor bijna iedereen is.
Maar maakt niet uit jongeman...misschien voel je toch wat rustiger en beter met je injectie.
Familie en vrienden van me hier en in 't UK heeft de injectie al gehad en maar 4 van de 12 hebben 'n beetje tot wat last van gehad.Oh en eentje die erg ziek voor 3 weken was. Geen doden gelukkig.
Oh, en ik mag wel nog steeds bij ze logeren ondanks dat ik ongevaxte bent. They all still love me very much :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200493119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel, ga ik zeker 'n keer weer doen. En de pubs zijn momenteel weer open. Real ale,pies,curry and beautiful, green, fertile, rolling hills. Almost heavenly.
Zou er maar van genieten want het duurt niet lang meer voor de aangekondigde vaccinatieverplichting in de UK in gaat voor zulke tenten.

Italie kondigde vandaag trouwens hetzelfde aan:

quote:
In de strijd tegen de jongste coronagolf is in Italië voortaan een coronapas nodig als je binnen in een restaurant wilt eten. Het bewijs, dat aantoont dat je bent gevaccineerd, onlangs getest of genezen, wordt ook een vereiste voor onder meer stadions, sportscholen, musea en beurzen.
De Italiaanse regering wil met de zogenoemde Covid-groene pas de nieuwe toename van het aantal coronabesmettingen indammen.
https://www.telegraaf.nl/(...)estaurants-in-italie
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200493241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zou er maar van genieten want het duurt niet lang meer voor de aangekondigde vaccinatieverplichting in de UK in gaat voor zulke tenten.

Italie kondigde vandaag trouwens hetzelfde aan:
[..]

Meh - kan ook nog steeds maar bluff en bluster zijn. Ik zie niet hoe ze gaan 't allemaal controleren. NHS App 'n totale ramp is.
Veel plezier met je zogenaamde vaxpas vrijheid....oh nee, maar nog niet echt he.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200494491
quote:
16s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:01 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Er is 1 ding wat je niet weet of bent vergeten: ik heb zelf 3 maanden tot het wappie/anti vaxx kamp behoort. Ik ken dus hun denkbeelden als geen ander omdat ik die zelf (hoewel in mindere mate) ook aanhing.
Dus vandaar mijn felheid. Ik ken uit eerste hand de onzin die wordt verkondigd. Daar ageer ik heel sterk tegen en dat blijf ik doen. Heb geen geduld meer met die idioten met hun collectieve psychose :(

Niks schone schijn ophouden :N
Das erg inderdaad. Ben zelf geen wappie/anti-vaxxer.
Hopelijk ga je wel beter van je injectie voelen. Success ermee.
pi_200494510
Zullen we weer on-topic?
  donderdag 22 juli 2021 @ 22:30:03 #110
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200494534
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:19 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Nou, ik geniet zeer zeker niet van geweld. Ik keur dat ten alle tijde af en vind het misselijkmakend als anderen daarvan genieten.
Maar je hebt gelijk: ik heb wappies door de stront gehaald. Heb er met 2 in real life zeer vervelende ervaringen opgedaan (stalking, ook hier op Fok) en ben daar erg verbitterd door. Nog steeds. En dat projecteer ik hier.
Is niet netjes, weet ik. Maar de pijn is nog te diep en de emotionele wond te vers. :{
Dat is jammer maar dan ben je aan het generaliseren. Ik heb hier elke dag vervelende ervaringen uit de spuitershoek, die blijven een mens ook lastig vallen al geef je aan dat je daar niet op zit te wachten maar ze schijnen het niet te kunnen laten, dit is ook een soort van stalken. Gelukkig zijn er ook nog zat aardige gevaccineerde mensen die niet zo zijn en het hun niet uitmaakt of je nou wel of niet die spuit hebt genomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 22 juli 2021 @ 22:31:25 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200494566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zullen we weer on-topic?
Ja, ik kwam dit nog tegen

twitter

Fijne avond nog iedereen, genoeg corona voor een dag :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200494597
quote:
Zullen we weer on-topic?
Welke topic? TT slaat nergens op.
Dat weet je ook wel he.
  donderdag 22 juli 2021 @ 22:37:16 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200494686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja, ik kwam dit nog tegen

[ twitter ]

Fijne avond nog iedereen, genoeg corona voor een dag :W
Ook een nare bijwerking maar ik weet zeker dat Rutte en het team de rest van je leven je zullen steunen en dat gat voor je opvullen :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200494696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is jammer maar dan ben je aan het generaliseren. Ik heb hier elke dag vervelende ervaringen uit de spuitershoek, die blijven een mens ook lastig vallen al geef je aan dat je daar niet op zit te wachten maar ze schijnen het niet te kunnen laten, dit is ook een soort van stalken. Gelukkig zijn er ook nog zat aardige gevaccineerde mensen die niet zo zijn en het hun niet uitmaakt of je nou wel of niet die spuit hebt genomen.
Klopt.
Het spijt me oprecht dat jij van die vervelende ervaringen hebt opgedaan. Ik zie op Twitter vanuit de pro vaxx groep ook allerlei rottigheid voorbij komen.
Ik ben van voornemens om me in de toekomst in te houden, want het is niet netjes om mensen over 1 kam te scheren. Mijn vervelende wappie ervaringen mag ik morgen weer met mijn therapeut bespreken.
Ik denk dat ik, uit zelfbescherming, BNW laat voor wat het is.
pi_200494707
quote:
Zullen we weer on-topic?
Is goed
pi_200494850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet je ook wel he.
Dan zet je een TR. Geen excuus om telkens maar weer heen en weer de aanval in te gaan. Maar TT voor je aangepast, nu on topic graag.
pi_200495122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dan zet je een TR. Geen excuus om telkens maar weer heen en weer de aanval in te gaan. Maar TT voor je aangepast, nu on topic graag.
OK dankje. Kan je dat niet 'COVID1984 - #118' van maken.ajb.

Tis maar 'n referentie naar een of ander rare oude domme boek die de meeste mensen hier niet goed gelezen hebben.Alvast bedankt
pi_200495165
Eigenlijk moeten ze een vaccin ¤300 per stuk laten kosten. En dan alsmaar succes verhalen posten.
Moet je dan eens horen. _O-
Vakman pur sang
pi_200495190
Pinokio Rutte en Clown Hugo laten mensen op de stoep doodvallen, vaccin is voor het pluche!!
Vakman pur sang
pi_200496008
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk moeten ze een vaccin ¤300 per stuk laten kosten. En dan alsmaar succes verhalen posten.
Gaan ze zeker niet zo snel in de rij staan....en meer bang dat ze 300 euros kwijt dan een of ander zogenaamde dodelijk griep kan krijgen.
pi_200496032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gek hè op een openbaar forum :s)

Je lijkt nog steeds niet te snappen dat ik niks heb tegen mensen die niet vaccineren. Ik heb wel heel veel problemen met mensen die bewezen leugens rondbazuinen en daarmee mensen op het verkeerde been zetten. Gevaccineerd of ongevaccineerd

[ Bericht 11% gewijzigd door devlinmr op 23-07-2021 00:26:14 ]
pi_200496044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet je ook wel he.
Hallo tt was goed overdacht, het was de uitspraak van 's Nederlands beroemdste clown. En gezien het feit dat sommigen hier zo fan zijn van clowns paste het perfect.
pi_200496049
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk moesten ze 300¤ boete op niet vaccineren zetten.
pi_200496309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Twee derde van de corona patiënten in NL ziekenhuizen is jonger dan 60. Niet dat dat beeld ooit geklopt heeft, maar
'er alles aan doen om een paar maanden van het leven van een oudje te redden die al ouder is dan de gemiddelde levensverwachting' is dus niet wat we nu in de ziekenhuizen aan het doen zijn. Daar liggen vooral dertigers en veertigers naar adem te happen.
Er ligt geen ene drol in het ziekenhuis behalve enkele mensen met enorm veel pech, niks om het land voor op slot te gooien iig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200496313
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')