Opvallend inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jaar geleden als iemand omviel was het door corona of de persoon iets anders mankeerde daar werd niet naar gekeken, en dan nu als iemand iets mankeert na de injectie dan ligt aan het vooral aan de gezondheid en helemaal niet aan de spuit.
Zucht weer dat verhaal wat totaal uit context is.. Je bent toch zo kritisch en onderzoekend.. Je faalt alweer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 juli 2021 18:29 schreef Summers het volgende:
BPOC2020 neemt de media in Nederland onder de loep
Video stukje van Marc van Ranst die uitlegt hoe je een land kan laten geloven dat er een pandemie is en hoe je de media kan manipuleren en hoe je mensen kan overhalen zich te laten vaccineren . Hij vind het nog grappig ook het idee om mensen te misleiden
How concerned are you about adverse events related to the vaccines?quote:
Nee, het was 'n vaccin/pandemic verkopers conference.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zucht weer dat verhaal wat totaal uit context is.. Je bent toch zo kritisch en onderzoekend.. Je faalt alweer.
iig geen facitsquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:46 schreef speknek het volgende:
Vriendelijke herinnering dat Eric Clapton een vuige racist is die zijn vrouw mishandelde en kapot is gegaan van de drugs.
Dat is niet mis die bijwerkingen , zielig voor ze zegquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
How concerned are you about adverse events related to the vaccines?
Commenting is limited to medical professionals.
Best interessant om de reacties te lezen.
Weten ze dat zelf wel? Vandaag zag ik er weer 1 die zijn gelijk probeerde te verdedigen. Lukte niet en toen ging hij over tot persoonlijk beledigen. Zie ik helaas erg vaak gebeuren wanneer zo iemand de discussie niet kan winnen. Zwaktebodquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk wat de wappies bedoelen. Meestal komt het er op neer dat ze, gebruikmakend van de Neurembergcode, politici willen vervolgen wegens schending van de mensenrechten. Geen idee welk tribunaal daar over gaat.
Meestal niet. Summers weet zelfs na 10 correcties nog niet hoe die stad heet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Weten ze dat zelf wel? Vandaag zag ik er weer 1 die zijn gelijk probeerde te verdedigen. Lukte niet en toen ging hij over tot persoonlijk beledigen. Zie ik helaas erg vaak gebeuren wanneer zo iemand de discussie niet kan winnen. Zwaktebod
Ja brrr het gaat maar door.. en er is niemand die je aansprakelijk kan stellen, vette pech maar gelukkig geen corona.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is niet mis die bijwerkingen , zielig voor ze zeg
Je krijgt corona van het vaccin?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja brrr het gaat maar door.. en er is niemand die je aansprakelijk kan stellen, vette pech maar gelukkig geen corona.
Ja pff de horror , geen wonder dat kankerpatienten en alle andere zieke mensen moesten wachten met zorg en operaties en dat alles om C draaidequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja brrr het gaat maar door.. en er is niemand die je aansprakelijk kan stellen, vette pech maar gelukkig geen corona.
Nee, je kan corona krijgen van teveel TV nieuws kijken.Volgens MSM kan je Het Dodelijke Virus met of zonder vaccin krijgen. Slaat nergens op. Ik heb nog steeds vertrouw in m'n goedwerkende immuunsysteem.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je krijgt corona van het vaccin?
#prikpooier is trendingquote:Er komen Kamervragen over de lockdown. Wat wisten premier Rutte en minister De Jonge van een kritisch rapport waarin ambtenaren vorig jaar waarschuwden voor de schade van een lockdown? Uit een studie van die ambtenaren bleek dat een lockdown ruim 500.000 levensjaren zou kosten.
Good find. Heel veel reacties! Erg.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik hoop (oprecht) voor je dat jouw immuunsysteem je niet in de steek laat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, je kan corona krijgen van teveel TV nieuws kijken.Volgens MSM kan je Het Dodelijke Virus met of zonder vaccin krijgen. Slaat nergens op. Ik heb nog steeds vertrouw in m'n goedwerkende immuunsysteem.
Dankje wel. En ik hoop (oprecht) dat jouw injectie je niet in de steek laat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop (oprecht) voor je dat jouw immuunsysteem je niet in de steek laat.
Wel weet ik dat meer mensen dit dachten, maar Corona dacht er toch anders over.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Has anyone considered using ivermectin to help with muscle twitching or would this potentially increase them? Thanks.
Hahahaquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop (oprecht) voor je dat jouw immuunsysteem je niet in de steek laat.
Wel weet ik dat meer mensen dit dachten, maar Corona dacht er toch anders over.
quote:
quote:Has anyone considered punching pro-vax weirdo trolls really fckin hard in the face? Thanks
No, then I would be reacting to your provocative bullshit and get arrested for assault.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |