Ik had het gewoon over strenge grenzen überhaupt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de Kosovaarse grens, die behoren niet eens tot de EU. Evenmin als buurland Servië.
Zoek eens leuke LOI-cursus ofzo, sjezus.
Hehe, ik zie het vanavond wel. Volgens mij was die vermoedelijke opstelling van het AD, en die zitten er nog wel eens naast.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:55 schreef Elan het volgende:
Tot zover de topografieles
Blijkbaar gaat Bozenik toch spelen en Bannis banken @:Scrummie
Bij Jörgensen hadden ze ook op de juiste wijze kunnen banken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:55 schreef Elan het volgende:
Tot zover de topografieles
Blijkbaar gaat Bozenik toch spelen en Bannis banken @:Scrummie
Ik start helemaal geen discussie, Hans.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over strenge grenzen überhaupt.
Jij begon deze discussie he pik. Lekker belangrijk ook in een Feyenoordtopic.
Potje Geoguessr doen om een kratje bier vriend?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik start helemaal geen discussie, Hans.
Nee gewoon bij het fietsenhok, bare hands.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Potje Geoguessr doen om een kratje bier vriend?
Jij zegt het als uitkeringstrekker weet je natuurlijk alles van banken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Jörgensen hadden ze ook op de juiste wijze kunnen banken.
Is gucci maat. Ik neem wel een atlas zonder namen mee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het fietsenhok, bare hands.
Je gaat kapot ouwe.
Jij als Feijenoorder van krukken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zegt het als uitkeringstrekker weet je natuurlijk alles van banken.
Maar Bannis of Bozenik wil ik weten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een vermoedelijke opstelling van het AD is over het algemeen op minimaal twee plekken onjuist
Alle bedrijven in Rotterdam moeten sponsor worden!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:44 schreef KingRoland het volgende:
Gaat tijd worden dat Feyenoord eindelijk een deal gaat maken met coca-cola. Bedrijf zit al jaren in Rotterdam..
Maak mij totaal geen zorgen hierom eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:36 schreef hhh38 het volgende:
De wedstrijdspanning neemt duidelijk toe hier in het topic
Conteh? Is die fit? Wow.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Eerste officiële basisopstelling van Slot:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |