Weggegooid geld met de prestaties van de laatste jaren. Het is een zakenman, geen filantroop.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze die nooit hebben weten te strikken voor wat investeringen.
Waren wel regelmatig geruchten van volgens mij. Alleen werd ie afgehouden omdat ie een beetje gek zou zijn ofzoiets, meen ik mij te herinneren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze die nooit hebben weten te strikken voor wat investeringen.
Heb het over een investering niet een gift. Voor de VvF heeft dat ook niet slecht uitgepakt en elk jaar een stukje dividend niks mis mee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Weggegooid geld met de prestaties van de laatste jaren. Het is een zakenman, geen filantroop.
Kameraad @Caland en ik kunnen dit bevestigen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:34 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dat risico wordt vrijwel altijd genomen volgens mij hoor.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waren wel regelmatig geruchten van volgens mij. Alleen werd ie afgehouden omdat ie een beetje gek zou zijn ofzoiets, meen ik mij te herinneren.
Dat klinkt inderdaad wel een beetje hoe @klaasweetalles het aan zou pakken.quote:''Er wordt gesproken bij Feyenoord dat ze 20 miljoen euro moeten bezuinigen. Hoe? Ik denk dat de spelers gewoon in moeten leveren. We weten allemaal hoeveel die jongens verdienen. Ze doen op het moment ook geen moer. Ik zou gewoon zeggen van 'joh, je krijgt even niks'. Ik zou het keihard spelen. Ook de directie en alle mensen die er werken moeten inleveren. Het gaat uiteindelijk om de continuteit van de club. Het is de mooiste club van de wereld. Het loopt nu al een tijdje kut, nu moeten we ook gewoon als eerste zeggen: we gaan in de kosten snijden'', sluit Perridon af.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)t-kan-niet-meer.html
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt inderdaad wel een beetje hoe @:klaasweetalles het aan zou pakken.
Het is gewoon hetzelfde muziekje maar bij het ene filmpje staat het volume wat hoger of zo. Dat EL muziekje is sowieso bijzonder matig. Ze hadden ooit een andere maar dat was ook niet veel soeps. Maar goed, dan weet je meteen dat je met de twee debiele broertjes van de Champions League te maken hebt. Misschien is dat wel het idee erachter.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:09 schreef Erasmus het volgende:
De ECL intro is wel matig.
Al helemaal vergeleken met de nieuwe EL intro, die is wel dope gemaakt. Of mijn oordopjes versterken het muziek.
Zomaar deze willekeurige fun fact op de donderdagmorgen. Vanavond weer juichen.
Als je naar Frankrijk of Zwitserland moet ok, maar die shit meenemen naar Kosovo, met n van de strengst beveiligde grenzen van Europa, ik weet het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kameraad @:Caland en ik kunnen dit bevestigen.
Niet per definitie. Paar keer gehad dat ik er per ongeluk een zakje xtc, wiet of sos in een broekzak ergens diep in de koffer was meegenomen per auto of vliegtuig. Helemaal vergeten eruit te halen. En volgens mij is de Spaans-Marokkaanse grens bij Ceuta de strengste grens van de EU, ben er vaak zat doorheen gereden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je naar Frankrijk of Zwitserland moet ok, maar die shit meenemen naar Kosovo, met n van de strengst beveiligde grenzen van Europa, ik weet het niet.
Maar Marokko doet niet mee met de Conference League.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet per definitie. Paar keer gehad dat ik er per ongeluk een zakje xtc, wiet of sos in een broekzak ergens diep in de koffer was meegenomen per auto of vliegtuig. Helemaal vergeten eruit te halen. En volgens mij is de Spaans-Marokkaanse grens bij Ceuta de strengste grens van de EU, ben er vaak zat doorheen gereden.
Uiteraard op de vakantiebestemming dan maar opgemaakt want die risico wilden we daarna dan niet meer bewust nemen.
Dat was het punt ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar Marokko doet niet mee met de Conference League.
Nee, je had het over strenge EU-grenzen bij Kosovo en hoe lastig het zou zijn om die troep mee te nemen. Ik had het daar over en nam de allerstrengste EU-grens als voorbeeld dat het wel meeviel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jawel, want we hebben het over Europese uitwedstrijden.
Nee, ik had het over de Kosovaarse grens, die behoren niet eens tot de EU. Evenmin als buurland Servi.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, je had het over strenge EU-grenzen bij Kosovo en hoe lastig het zou zijn om die troep mee te nemen. Ik had het daar over en nam de allerstrengste EU-grens als voorbeeld dat het wel meeviel.
Wel bij de les blijven he?
De CL hymne is veel erger. Die is in het Duits.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde muziekje maar bij het ene filmpje staat het volume wat hoger of zo. Dat EL muziekje is sowieso bijzonder matig. Ze hadden ooit een andere maar dat was ook niet veel soeps. Maar goed, dan weet je meteen dat je met de twee debiele broertjes van de Champions League te maken hebt. Misschien is dat wel het idee erachter.
Stukje Eftelingmuziek.
Ik had het gewoon over strenge grenzen berhaupt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de Kosovaarse grens, die behoren niet eens tot de EU. Evenmin als buurland Servi.
Zoek eens leuke LOI-cursus ofzo, sjezus.
Hehe, ik zie het vanavond wel. Volgens mij was die vermoedelijke opstelling van het AD, en die zitten er nog wel eens naast.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:55 schreef Elan het volgende:
Tot zover de topografieles
Blijkbaar gaat Bozenik toch spelen en Bannis banken @:Scrummie
Bij Jrgensen hadden ze ook op de juiste wijze kunnen banken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:55 schreef Elan het volgende:
Tot zover de topografieles
Blijkbaar gaat Bozenik toch spelen en Bannis banken @:Scrummie
Ik start helemaal geen discussie, Hans.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over strenge grenzen berhaupt.
Jij begon deze discussie he pik. Lekker belangrijk ook in een Feyenoordtopic.
Potje Geoguessr doen om een kratje bier vriend?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik start helemaal geen discussie, Hans.
Nee gewoon bij het fietsenhok, bare hands.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Potje Geoguessr doen om een kratje bier vriend?
Jij zegt het als uitkeringstrekker weet je natuurlijk alles van banken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Jrgensen hadden ze ook op de juiste wijze kunnen banken.
Is gucci maat. Ik neem wel een atlas zonder namen mee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het fietsenhok, bare hands.
Je gaat kapot ouwe.
Jij als Feijenoorder van krukken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zegt het als uitkeringstrekker weet je natuurlijk alles van banken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |