abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200477963
Of niet, natuurlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200478016
Stille tochten, babyshowers en
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:36 schreef Clubsoda het volgende:
Moeilijke verhalen verdienen eigenlijk wel lavacake :*
:o ? O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200478080
Hmm lava cake :Y)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200478926
Wat kut, @Vanyel :*

quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging dit even uitzoeken. Dus. Volkert vd G krijgt geld van de Nederlandse staat. Rond hetzelfde moment gaat de roddel dat z hij een huis van 645.000 euro gekocht zou hebben (een fortuin noemt men dat, harhar, ik noem dat de prijs van een rijtjeswoning maar dat terzijde). Hij zal dat huis wel gekocht hebben van dat geld 8)7

Correlatie is geen causaliteit hè, lieve mensen.
Maar.. maar.. elke keer als ik eraan denk dat ik een kind zou willen, vertelt drie maanden later iemand dat ze zwanger is. Zeg jij nou dat dat niet mijn verdienste is?! :(
pi_200479176
Ik heb Gü (No)cheese-citroen cake :9

:* @Vanyel
pi_200479875
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging dit even uitzoeken. Dus. Volkert vd G krijgt geld van de Nederlandse staat. Rond hetzelfde moment gaat de roddel dat hij een huis van 645.000 euro gekocht zou hebben (een fortuin noemt men dat, harhar, ik noem dat de prijs van een rijtjeswoning maar dat terzijde). Hij zal dat huis wel gekocht hebben van dat geld 8)7

Correlatie is geen causaliteit hè, lieve mensen.
Volkert en fortuin in 1 post zetten :!
pi_200479884
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Stille tochten, babyshowers en
[..]

:o ? O+
Hé Vé :*
pi_200479906
2e en 3e stap gezet.
Moest mezelf wel ff o|O
h.a. gesproken en nu wacht ik op een 'preventieve' afspraak met de bedrijfsarts.
* Blues is stoer maar wil nog steeds dit allemaal niet
pi_200479923
En:
in het kader van waar krijg je energie van?

Zoon F belde, nodigde ons uit voor deze superleuke tentoonstelling als familieuitje O+

pi_200480173
Wij gaan van 30 december tot 2 januari naar the middle of nowhere met Dora. 30 minuten rijden vanaf hier. Geboekt, betaald, rust.

Redelijk rust dan, want ook voor 30 december kan het wel flinke teringzooi worden maar ik overweeg de nieuwe overbuurjongen tzt aan te spreken met het vriendelijke (smeek)verzoek alsjeblieft geen heftig vuurwerk af te steken voor oudejaarsdag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200480423
Dat geeft rust, voor jullie en Dora

Goedzo Blues, en logisch dat je er zo totaal geen zin in hebt, maar je wil ook van de dagen genieten en dat is nu wat te weinig

En Vanyel krijgt een :* (geloof dat je vast gaat zeggen dat het niet hoeft, maar lekker puh, hier nog een :* )

En @vlindertje89 moet zo geen nieuws op npo1 kijken ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_200480567
* Vanyel struisvogelt vrolijk verder
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200480580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat geeft rust, voor jullie en Dora

Goedzo Blues, en logisch dat je er zo totaal geen zin in hebt, maar je wil ook van de dagen genieten en dat is nu wat te weinig

En Vanyel krijgt een :* (geloof dat je vast gaat zeggen dat het niet hoeft, maar lekker puh, hier nog een :* )

En @:vlindertje89 moet zo geen nieuws op npo1 kijken ;)
Ivm Peter R neem ik aan dat je bedoelt? Ik moet zeggen dat ik de hele dag het nieuws/de online kranten wel een beetje heb vermeden vandaag, ja, om die reden. Ik was er vorige week echt letterlijk misselijk van. Maargoed ik ben ook gewoon een overgevoelige muts en dat weet ik van mezelf :') . Als er bv een willekeurig iemand ergens tegenover me komt zitten en gaat huilen dan ga ik ook huilen, hoef niet eens te weten waarom 'ie huilt. Echt vet handig :')

*Edit: oooh wacht of je de bedoelt de Python die langs de A2 gevonden werd? Brrr dat las ik ergens vandaag per ongeluk. Snel weggeklikt. Ik snap ook echt niet waarom mensen die beesten als huisdier willen 8)7 ga lekker in Australië wonen dan.

@Blues goede stappen zet je :* je hoeft het ook helemaal niet te willen, als je het maar wel doet

@Lonaa fijn dat het is geregeld voor o&n! Hopelijk luistert de buurjongen naar je smeekbede.
pi_200480619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ivm Peter R neem ik aan dat je bedoelt? Ik moet zeggen dat ik de hele dag het nieuws/de online kranten wel een beetje heb vermeden vandaag, ja, om die reden. Ik was er vorige week echt letterlijk misselijk van. Maargoed ik ben ook gewoon een overgevoelige muts en dat weet ik van mezelf :') . Als er bv een willekeurig iemand ergens tegenover me komt zitten en gaat huilen dan ga ik ook huilen, hoef niet eens te weten waarom 'ie huilt. Echt vet handig :')

@:Blues goede stappen zet je :* je hoeft het ook helemaal niet te willen, als je het maar wel doet

@:Lonaa fijn dat het is geregeld voor o&n! Hopelijk luistert de buurjongen naar je smeekbede.
Nee, er was ergens een slang gevonden bij een snelweg.

En zowel bij het neerschieten als het overlijden van De Vries was ik ook best van slag. En voor de familie zal het best een troost zijn dat er zoveel mensen waren, alleen ik snap dat niet zo. Terwijl ik wel naar een demonstratie ga, en naar een stille tocht voor Aleppo of zo.
pi_200480651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, er was ergens een slang gevonden bij een snelweg.

En zowel bij het neerschieten als het overlijden van De Vries was ik ook best van slag. En voor de familie zal het best een troost zijn dat er zoveel mensen waren, alleen ik snap dat niet zo. Terwijl ik wel naar een demonstratie ga, en naar een stille tocht voor Aleppo of zo.
Ik bedacht het me na het posten idd, had er snel een edit bij gezet maar net niet snel genoeg ;)

En mag ook toch, ieder zn eigen reactie. Ik had ook nul behoefte om erheen te gaan zelf.
pi_200480697
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:47 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel struisvogelt vrolijk verder
Mag ik mee ingraven?
pi_200480698
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik bedacht het me na het posten idd, had er snel een edit bij gezet maar net niet snel genoeg ;)

En mag ook toch, ieder zn eigen reactie. Ik had ook nul behoefte om erheen te gaan zelf.
Niet alleen Australië, Afrika heeft ook een leuke collectie :P
pi_200480805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 00:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Mag ik mee ingraven?
Alleen in je eigen hol. Anders ontneem je het zijn essentie.
pi_200481188
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 00:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alleen in je eigen hol. Anders ontneem je het zijn essentie.
Fraai! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_200481290
Mogge :Z
pi_200481310
Mogguh :O Brug is open dus ik sta te wachten -O- Zonde van de tijd :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200481403
Mogguh :O

Gedoe, we krijgen roosters met nieuwe werktijden. Op zich prima hoor. Komt roostermaker met een eerste voorstel dat echt ontzettend onevenwichtig is, op veel punten niet haalbaar is en voor sommigen betekent dat ze van 16 diensten er 12 tot in de nacht mogen werken.

Nouja goed, we zijn dus zelf met een voorstel bezig. Dat is best nog een puzzel. Benieuwd of het gaat lukken. En dan graag zo dat het vol te houden is en ik mijn vriend ook nog eens zie. Zou tof zijn. :+
pi_200481759
Mogge!
De eerste dag gaat het altijd wel, nar 10 bier en om 2u naar bed :+

Een paar pluizige foto's voor de ochtend.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200481763
Vandaag is de dag. Voor het eerst naar een sportschool. Mits ik niet alsnog afzeg. :X
LIF / [Hardlopen] #1248 - Started from the bottom now we're here
pi_200481767
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 06:24 schreef Candaasje het volgende:
Nouja goed, we zijn dus zelf met een voorstel bezig. Dat is best nog een puzzel. Benieuwd of het gaat lukken. En dan graag zo dat het vol te houden is en ik mijn vriend ook nog eens zie. Zou tof zijn. :+
Vriend gewoon om de haverklap laten langskomen met je konijn een optie? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')