SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Betalen ze wel huur?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
Ik zie de laatste dagen steeds allemaal spinnetjes in huis.
Wie is hier nou de introvert dan?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Zit je net lekker in je cruciale hoogbelangrijke denkproces zit er een vuige introvert tegenover je als een malle op het toetsenbord te rammen met een totaal onbelangrijk mailtje
Geen idee maar ze mogen blijven als ze andere insecten opeten.quote:
Oh snap!quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de introvert dan?eerder degene die een super issue heeft met het "rammen " want ze zitten in hun "denkproces"
Wat is er mis met typen als een normaal mens?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de introvert dan?eerder degene die een super issue heeft met het "rammen " want ze zitten in hun "denkproces"
Nou, ik zag een keer een oorwurm. Bijna hartaanval, want totaal niet verwacht in de prullenbak.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ze mogen blijven als ze andere insecten opeten.
Wat is er mis met je frustratie met de ontvanger van die mail te uiten ipv het op te kroppenquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met typen als een normaal mens?
Familie van de stokstaartjes?quote:
Oh...mijn idee erbij was leukerquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Springstaarten
Ja, dat vond ik ook, maar niet dat oorwurmen dan die stokstaartjes opeten, want dat is dan een beetje creepyquote:
Nooit gezien die beestjes.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Springstaarten
Oh ja idd...ik moet ook niet zo vluchtig lezen somsquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook, maar niet dat oorwurmen dan die stokstaartjes opeten, want dat is dan een beetje creepy
Springstaartencakequote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gezien die beestjes.
"Springstaarten zijn vrij gemakkelijk te kweken; op het web zijn vele recepten te vinden"
Neem je een hapje zitten er tientallen in je mond en rennen er ook een paar je oren en neusgaten in.quote:
But why???quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gezien die beestjes.
"Springstaarten zijn vrij gemakkelijk te kweken; op het web zijn vele recepten te vinden"
Of gewoon springs-taartquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem je een hapje zitten er tientallen in je mond en rennen er ook een paar je oren en neusgaten in.
Met springstaarten, op te halen bij UitStralingquote:
Klinkt als voer voor aboriginalsquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem je een hapje zitten er tientallen in je mond en rennen er ook een paar je oren en neusgaten in.
Daar gaat je laatste bikiniquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Zit te wachten op de burger. Wat een dag man man man
Liever te dik in de kist dan een burger gemistquote:
301 Springstaarten vinden dit leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan een burger gemist
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan een burger gemist
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
301 Springstaarten vinden dit leuk.
Gewoon maken. Collega's jaloers makenquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo'n strandtent -muziekje op en nu wil ik een cocktail.
hmm, nevermind.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met springstaarten, op te halen bij UitStraling
Zal er 1 voor je bestellenquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Long Island Ice Teaquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat er nog maar eentje werkt en die deed een ods, dus maar geen slapende honden/çollega's wakker makenquote:
Of een whisky sourquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nice, welke bestel je voor me?quote:
quote:
Ik heb dat nog nooit besteld, maar meestal bestel ik een Mojito of een Pinacoladaquote:
Amen? of Ame?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
In amenland zijn miljoenen mosdiertjes aangespoeld staat in ad. Stinkt zo erg dat je niet naar het strand kan
Dan is het misschien niet zo verstandig neequote:Op woensdag 21 juli 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat er nog maar eentje werkt en die deed een ods, dus maar geen slapende honden/çollega's wakker maken
Eentje met Mezcal en zo'n enorme larve erinquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, welke bestel je voor me?
Zonder geleedpotigen aub.
Of Ama?quote:
Amaland lijkt me wel een beetje als Jamaica.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amaland lijkt me wel een beetje als Jamaica.
Waar de wietplanten gewoon overal groeien.
Ya monquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amaland lijkt me wel een beetje als Jamaica.
Waar de wietplanten gewoon overal groeien.
Oh. Oke stuur k deze terugquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, welke bestel je voor me?
Zonder geleedpotigen aub.
Zit die meelworm uit de mescal nog er in?quote:
Onder anderequote:Op woensdag 21 juli 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit die meelworm uit de mescal nog er in?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje met Mezcal en zo'n enorme larve erin
Die heb ik wel ooit opgegetenquote:
Wat dan ? Krijg je dan een soort alien 2.0 in je maag?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet je kapot kauwen voordat je hem doorslikt anders is het gevaarlijk
Doet me denken aan levende inktvis.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nou weer over je dekprop bezig?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meetings overleefd?quote:
Kan wel interessant zijn voor future use van die keelquote:
Lees dat het niet veel kwaad kan en mescal staat onder meer bekend om de rode of de gele worm die tijdens het bottelen aan sommige merken mescal wordt toegevoegd. De herkomst ervan is niet duidelijk en een marketingstunt is niet uit te sluiten. Deze worm is eigenlijk de rups van een dikkopvlinder; de rode rups eet het hart van de agave, de gele rups eet alleen het blad van de plant. Bij de illegale stook van mescal was het de gewoonte om deze worm toe te voegen als bewijs van de kwaliteit. Het toevoegen van de worm is eigenlijk om te bewijzen dat er minimaal 40% alcohol in de fles zit, bij een lager percentage zal de worm gaan rotten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat dan ? Krijg je dan een soort alien 2.0 in je maag?
Ah ok ! Meer voor de show dusquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees dat het niet veel kwaad kan en mescal staat onder meer bekend om de rode of de gele worm die tijdens het bottelen aan sommige merken mescal wordt toegevoegd. De herkomst ervan is niet duidelijk en een marketingstunt is niet uit te sluiten. Deze worm is eigenlijk de rups van een dikkopvlinder; de rode rups eet het hart van de agave, de gele rups eet alleen het blad van de plant. Bij de illegale stook van mescal was het de gewoonte om deze worm toe te voegen als bewijs van de kwaliteit. Het toevoegen van de worm is eigenlijk om te bewijzen dat er minimaal 40% alcohol in de fles zit, bij een lager percentage zal de worm gaan rotten.
quote:
quote:
Hehe, dus nu kunnen eindelijk een hoop Belgen zeggen wat ze zijn. "Ben Eerst Limburger Geweest".quote:
Je weet niet wat hij doet voor een optredenquote:
elastiekje om zijn ballenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij doet voor een optreden
quote:
Uhuh 😉quote:
Meer werk te doenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog wat opgeleverd die meeting die 5 uur duurde?
Dat is echt dom.. liegen over je werkervaring en dat komt altijd uit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een nieuw teamlid nodig, wat een drama. Zoek gewoon iemand met goede werkethiek en die eerlijk is over zijn/haar ervaring, omdat ik geen tijd heb om die persoon nog in alles te trainen voor het project begint, maar dat lijkt niet te vinden te zijn. Net 2 gesprekken, en door een simpele vraag wist ik gelijk dat ze in hun brief gelogen hadden over de meest cruciale ervaringWaarom? Wat denken ze daar nou mee te winnen?
Feek it untill you meek it?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een nieuw teamlid nodig, wat een drama. Zoek gewoon iemand met goede werkethiek en die eerlijk is over zijn/haar ervaring, omdat ik geen tijd heb om die persoon nog in alles te trainen voor het project begint, maar dat lijkt niet te vinden te zijn. Net 2 gesprekken, en door een simpele vraag wist ik gelijk dat ze in hun brief gelogen hadden over de meest cruciale ervaringWaarom? Wat denken ze daar nou mee te winnen?
Jouw werkgeluk lijkt ook steeds verder weg, dit was toch die droombaan bij de concurrent?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Kan ik bij jou komen werken? Ik doe dingen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Nou mijn baan bij de klant is super leukquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw werkgeluk lijkt ook steeds verder weg, dit was toch die droombaan bij de concurrent?
Nou ik vroeg gewoon "kun je me uitleggen hoe je dit en dit berekent". "Ja, nou, dat weet ik niet meer, ik heb het niet zozeer zelf gedaan ook maar alleen nagekeken". "En hoe keek je het dan na?". "Mja, denk misschien toch niet dat deze baan voor mij is".quote:
Jij altijdquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik bij jou komen werken? Ik doe dingen.
Ik ben ook stervensgoed in dingenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teringquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik vroeg gewoon "kun je me uitleggen hoe je dit en dit berekent". "Ja, nou, dat weet ik niet meer, ik heb het niet zozeer zelf gedaan ook maar alleen nagekeken". "En hoe keek je het dan na?". "Mja, denk misschien toch niet dat deze baan voor mij is".
Snap nooit mensen die liegen in hun cv of brief, je valt toch geheid door de mand, kom op manquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wel om 5 uur opstaanquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reiskostenvergoedingquote:
jij gooit het allemaal over de balkquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reiskostenvergoedinglekker geld harken
Niewaarquote:
True,hele andere wereld ook nog zo super vroeg 's ochtends , best speciaalquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan soms best lekker zijn, soms verstouw je bergen terwijl de rest nog slaapt.
Nou ja, mijn vorige manager heeft volgens mij 15 jaar aan CV bij elkaar gelogen en die zit nog steeds op z'n plek, dus sommigen komen er blijkbaar mee wegquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap nooit mensen die liegen in hun cv of brief, je valt toch geheid door de mand, kom op man
Ja dat sowieso, helemaal lekker als je totaal niets op de planning hebt staan die dag, stilte, een blij kwaakvogeltje, koffie, de zonsopgang en honderd plannetjes in je hoofd die niet eens uit hoeven te komen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True,hele andere wereld ook nog zo super vroeg 's ochtends , best speciaal
trekt niemand dat ooit na dan? Referenties?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vorige manager heeft volgens mij 15 jaar aan CV bij elkaar gelogen en die zit nog steeds op z'n plek, dus sommigen komen er blijkbaar mee weg
Echt helemaal precies dat jaquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, helemaal lekker als je totaal niets op de planning hebt staan die dag, stilte, een blij kwaakvogeltje, koffie, de zonsopgang en honderd plannetjes in je hoofd die niet eens uit hoeven te komen.
Is bij mij ook nog nooit gedaan. Maar reken maar dat ik dat zelf doe.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trekt niemand dat ooit na dan? Referenties?
De hele week in de dag?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
Henlo
zit zowaar al de hele week in de dag
*klopt af*
Ik zat net een CV en sollicitatiebrief te lezen die ik wel erg bijzonder vond, die begon zo ongeveer, "Ja hallo daar beste US, ik ben Harry en mijn carrière tot nu toe is nogal onconventioneel en bijzonder maar ik kan die wel perfect uitleggen, geen interesse daarin lees dan vooral niet verder maar zo wel dan ben ik echt jouw man.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vorige manager heeft volgens mij 15 jaar aan CV bij elkaar gelogen en die zit nog steeds op z'n plek, dus sommigen komen er blijkbaar mee weg
Dat ga ik nooit snappen! Hahaha, mn ex uit Israël had een koksopleidng gedaan en had wat Franse woordjes moeten leren, voedsel of keukengerei-gerelateerd iig, nou , wat zet ie daarna op zn cv, dat ie vloeiend Frans spreekt!quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
intrigerend!quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat net een CV en sollicitatiebrief te lezen die ik wel erg bijzonder vond, die begon zo ongeveer, "Ja hallo daar beste US, ik ben Harry en mijn carrière tot nu toe is nogal onconventioneel en bijzonder maar ik kan die wel perfect uitleggen, geen interesse daarin lees dan vooral niet verder maar zo wel dan ben ik echt jouw man.
"5 jaar EBI, maar dat was een misverstand want ik ben ontschuldig. Heb daar wel goed leren netwerken en recruteren".quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat net een CV en sollicitatiebrief te lezen die ik wel erg bijzonder vond, die begon zo ongeveer, "Ja hallo daar beste US, ik ben Harry en mijn carrière tot nu toe is nogal onconventioneel en bijzonder maar ik kan die wel perfect uitleggen, geen interesse daarin lees dan vooral niet verder maar zo wel dan ben ik echt jouw man.
Maar nu klaar?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een opdracht. Viel even tegen zeg. Meer werk dan verwacht. Heb niet eens gegeten vanmiddag.
Hobby's; kinderen, naakt boksen, alligators, rood speelgoed en middeleeuwse marteltechnieken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"5 jaar EBI, maar dat was een misverstand want ik ben ontschuldig. Heb daar wel goed leren netwerken en recruteren".
Everybody deserves a second chancequote:Op woensdag 21 juli 2021 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"5 jaar EBI, maar dat was een misverstand want ik ben ontschuldig. Heb daar wel goed leren netwerken en recruteren".
Zonder dat kinderen erbij spreekt het me wel aanquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hobby's; kinderen, naakt boksen, alligators, rood speelgoed en middeleeuwse marteltechnieken.
Ik heb me ook wel een heel klein beetje naar binnen gebluft bij deze werkgever. Maar niet gelogen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alle bedrijven doen dat. Laatst ging een collega bij ons weg. Eerst een extern bedrijf die een aantal checks ging doen waarom die weggegaan was; of hij uit zichzelf weggegaan was; of hij geen problemen had met betrekking tot omgaan met data; of hij chantabel zou zijn. Daarna het bedrijf die ook nog even kwam checken of hij hier echt gedaan had wat hij op zijn CV had gezet. Dat zie je niet vaak.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trekt niemand dat ooit na dan? Referenties?
Nee, dat is niet mijn kopje thee.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
Zitten er hier SQL helden die eventueel in excel een query kunnen bouwen voor een maatje van me?
voor mij te lang geleden en heb er ook 0 tijd voor.
Zolang je wat je zegt maar waar kunt maken, heb ik daar geen problemen mee. Je moet jezelf altijd een beetje verkopen natuurlijk, maar liegen over iets belangrijks is een no go.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel een heel klein beetje naar binnen gebluft bij deze werkgever. Maar niet gelogen.
Die gast die me laatst vertelde dat hij ons gaat verlaten die gaat manager worden bij een vrij groot bedrijf maar die kan werkelijk nietsquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet alle bedrijven doen dat. Laatst ging een collega bij ons weg. Eerst een extern bedrijf die een aantal checks ging doen waarom die weggegaan was; of hij uit zichzelf weggegaan was; of hij geen problemen had met betrekking tot omgaan met data; of hij chantabel zou zijn. Daarna het bedrijf die ook nog even kwam checken of hij hier echt gedaan had wat hij op zijn CV had gezet. Dat zie je niet vaak.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet alle bedrijven doen dat. Laatst ging een collega bij ons weg. Eerst een extern bedrijf die een aantal checks ging doen waarom die weggegaan was; of hij uit zichzelf weggegaan was; of hij geen problemen had met betrekking tot omgaan met data; of hij chantabel zou zijn. Daarna het bedrijf die ook nog even kwam checken of hij hier echt gedaan had wat hij op zijn CV had gezet. Dat zie je niet vaak.
Grab the popcornquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast die me laatst vertelde dat hij ons gaat verlaten die gaat manager worden bij een vrij groot bedrijf maar die kan werkelijk nietsZeker dat niet.
Ik hoop altijd dat waardeloze collega's naar de concurrent gaanquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast die me laatst vertelde dat hij ons gaat verlaten die gaat manager worden bij een vrij groot bedrijf maar die kan werkelijk nietsZeker dat niet.
Gaat zeker bij een bedrijf in de vitale infrastructuur werken. Je hebt in die sector nog wel bedrijven die dat serieus nemenquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij helemaal getekend heeft en opgezegd en dan ga ik eens even babbelen met dat bedrijfquote:
Gaat naar een van de grotere cyber-security bedrijven; dus begrijp wel dat ze daar beetje uitkijken met wat ze aannemen.quote:
Primaquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Hoe bevalt jouw nieuwe baan eigenlijk Fles?
Eens.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang je wat je zegt maar waar kunt maken, heb ik daar geen problemen mee. Je moet jezelf altijd een beetje verkopen natuurlijk, maar liegen over iets belangrijks is een no go.
Had ik ook zo gedaan..geweldigquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij helemaal getekend heeft en opgezegd en dan ga ik eens even babbelen met dat bedrijf
en bij jou?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Hoe bevalt jouw nieuwe baan eigenlijk Fles?
Dat is daar inderdaad normaal. Iedereen is daar wel Vice President van iets. Vervelende mensen ove het algemeen. Die denken dat de wereld van hun is. Wel iedere vrijdag vrijquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens.Met mensen uit Israël is dat wel lachen. Die pompen zichzelf enorm op in hun brief en cv. En als je dan gaat doorvragen dan blijkt die Executive Associate Management job gewoon een administratief baantje te zijn geweest
![]()
Ies koeltoer, was de uitleg.
Voordat ik de kandidaten in mijn klauwen krijg zijn ze al vrij grondig door een specifiek clubje van de overheid gescreend.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat naar een van de grotere cyber-security bedrijven; dus begrijp wel dat ze daar beetje uitkijken met wat ze aannemen.
nou, een stuk minder. Zou wel wat meer te doen willen hebben somsquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet meer die enorme stress die je had?
Oh..laat dan maar zitten, hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat ik de kandidaten in mijn klauwen krijg zijn ze al vrij grondig door een specifiek clubje van de overheid gescreend.
Dat is hier gelukkig niet nodig. Beetje gerommel in de marge allemaal.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat ik de kandidaten in mijn klauwen krijg zijn ze al vrij grondig door een specifiek clubje van de overheid gescreend.
Voelt goed hequote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef kwiwi het volgende:
En dan te bedenken dat ik zo zenuwachtig en gestresst was over van baan wisselen.. beste keuze ooit
Ik ben echt een pussy op dat vlak. Een van de redenen waarom ik nog gewoon op mijn plek zit + dat het wel interessant werk is. Maar heb weinig zin om bepaalde dingen te veranderen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef kwiwi het volgende:
En dan te bedenken dat ik zo zenuwachtig en gestresst was over van baan wisselen.. beste keuze ooit
Oh dat heb ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef kwiwi het volgende:
ja dat gevoel ken ik ook.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben echt een pussy op dat vlak. Een van de redenen waarom ik nog gewoon op mijn plek zit + dat het wel interessant werk is. Maar heb weinig zin om bepaalde dingen te veranderen.
quote:
Zolang je niet totaal baalt van je baan is het goed tochquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben echt een pussy op dat vlak. Een van de redenen waarom ik nog gewoon op mijn plek zit + dat het wel interessant werk is. Maar heb weinig zin om bepaalde dingen te veranderen.
herkenbaarquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Eigenlijk bevalt het meestal goed als ik uit m'n comfortzone kom, maar toch doe ik dat niet zo snel
Ja, die vice-presidents heb ik lekker links laten liggen. Uiteindelijk een heel aardige dame aangenomen die van huis uit psychologe was. Superlief mensquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is daar inderdaad normaal. Iedereen is daar wel Vice President van iets. Vervelende mensen ove het algemeen. Die denken dat de wereld van hun is. Wel iedere vrijdag vrij
Bevalt me heel goed zelfsquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang je niet totaal baalt van je baan is het goed toch
Ik ook hoor. Misschien was die kut manager die ik het laatste jaar had wel een zegen, anders zat ik er nog steeds.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij kregen de vraag welke leveranciers we gebruiken voor specifieke apparatuur, gr, gr. U.S. Embassy and Consulate in the Netherlands.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoewel we nu wel wat problemen dreigen te krijgen omdat we voor "foute regimes" werken wellicht.
Vind je dat echt of probeer je dat jezelf wijs te maken?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beterquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, een stuk minder. Zou wel wat meer te doen willen hebben soms
Ik ben geneigd om beneden mijn kunnen te werken, dan weet ik zeker dat ik het altijd kan, soort faalangst ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Eigenlijk bevalt het meestal goed als ik uit m'n comfortzone kom, maar toch doe ik dat niet zo snel
Wat stuurde je terug.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij kregen de vraag welke leveranciers we gebruiken voor specifieke apparatuur, gr, gr. U.S. Embassy and Consulate in the Netherlands.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oplichterssyndroomquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om beneden mijn kunnen te werken, dan weet ik zeker dat ik het altijd kan, soort faalangst ofzo
quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat stuurde je terug.
"Alles veilig
Groetjes, US
- Verstuurd vanaf mijn Huawei telefoon"
Mooi ! Lekker blijven zitten waar je zit danquote:
Wènhòu Zàijiànquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat stuurde je terug.
"Alles veilig
Groetjes, US
- Verstuurd vanaf mijn Huawei telefoon"
Bij andere bedrijven zou ik ook aan de slag kunnen en dingen kunnen doen; dat is het probleem niet. Dan zou ik wel in een andere branche gaan werken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je dat echt of probeer je dat jezelf wijs te maken?![]()
Schijnzekerheid is erg verslavend
Ja klopt, impostersyndromquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oplichterssyndroom
Heb ik ook. Joepie ik heb een syndroom ik hoor ergens bijquote:
Ooit zitten we op dat bankje in het park met harde ballen in onze handen en zijn we eindelijk thuisquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben binnen hetzelfde bedrijf uit mijn comfort zone gestapt. Bevalt eigenlijk ook wel. En als het goed is, kan ik per september officieel stoppen met mijn oude werkzaamheden.
Paar kg is wel een beetje veel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ze zijn ook niet meer wat het geweest is
kreeg er laatst een paar kg als relatiegeschenk
Wat voor werk doe jij eigenlijk tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ze zijn ook niet meer wat het geweest is
kreeg er laatst een paar kg als relatiegeschenk
ik watersport nog steedsquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk tegenwoordig?
Nou joepie...hahaha, nah ja, beter dan het Downsyndroom iigquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook. Joepie ik heb een syndroom ik hoor ergens bij
quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit zitten we op dat bankje in het park met harde ballen in onze handen en zijn we eindelijk thuis
Heb je er ook een TOE TOE TOETER op staan?quote:
Petanquequote:Op woensdag 21 juli 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We moeten het nog even goed hebben over die ballen, maar verder klinkt het wel gezellig
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan golden showers.
waar het hart van vol is..quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan golden showers.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je er ook een TOE TOE TOETER op staan?
Ooit zit ik op een bankje met in mn ene hand mn tiet(en) en mn andere zit bij mn kut, en dan ben ik thuisgekomenquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit zitten we op dat bankje in het park met harde ballen in onze handen en zijn we eindelijk thuis
Apartquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ooit zit ik op een bankje met in mn ene hand mn tiet(en) en mn andere zit bij mn kut,
Harde ballen hè? Associeer ik niet zo snel met van die jeu de boules dingenquote:
Beide leukquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gespeeld. Wel dat andere spel, met die poortjes…croquet.
Dan ben je op het bankje gekomen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ooit zit ik op een bankje met in mn ene hand mn tiet(en) en mn andere zit bij mn kut, en dan ben ik thuisgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten we witte kleding aan en af en toe zo'n hupsje maken toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gespeeld. Wel dat andere spel, met die poortjes…croquet.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je op het bankje gekomen.Zat er al op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Waarom gaan jullie niet aan curling doen ?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moeten we witte kleding aan en af en toe zo'n hupsje maken toch?
Nee, dat is cricketquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moeten we witte kleding aan en af en toe zo'n hupsje maken toch?
Moet wel een beetje hip en vlot zijn hèquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet aan curling doen ?![]()
heb jij ook zo'n magneet aan een draadje zodat je niet hoeft te bukken voor je ballen?quote:
Waar jullie het over hebben is veeeel hipper iddquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet wel een beetje hip en vlot zijn hè
Mooi hè? Op jou kan ik rekenenquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je wordt niet teleurgesteld
Why thank you sir *curtsy*quote:
Zou wel een uitkomst zijn momenteelquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n magneet aan een draadje zodat je niet hoeft te bukken voor je ballen?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel een uitkomst zijn momenteel
Drie keer raden waar je in je slaap steeds op gaat liggen vannachtquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, op mijn rechterzij slapen kan ik vannacht dus vergeten
Ik ben erbijquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speel je ook mee? Dan zorg ik voor Haribobweertjes.
Is zoiets niet op www.allmypetanquesupplies.nl te koop of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel een uitkomst zijn momenteel
Beetje hippe kleding aan met Petanque en Bourgondisch zwieren maar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waar jullie het over hebben is veeeel hipper idd
Hmmm, ik kom wel met een picknickmand met hapjes en wijn naar jullie kijkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hippe kleding aan met Petanque en Bourgondisch zwieren maar.
Moet die er af?quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, op mijn rechterzij slapen kan ik vannacht dus vergeten
Distraction by cleavage.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm, ik kom wel met een picknickmand met hapjes en wijn naar jullie kijken
Wordt weer feest.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer raden waar je in je slaap steeds op gaat liggen vannacht
Doe ik wel bij de tegenstanders danquote:
Ik wil de OBUT Bizouboulequote:Op woensdag 21 juli 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
https://en.petanqueshop.com/a/gaming-petanque/ball-collect.html
Hier. In soorten en maten
*flapflap*quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The human vulture strikes again.
Met clipje voor aan je kaki tropenpantalonquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The human vulture strikes again.
Jaloers!quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Pindasausje maken zo. Bak er een paar frietjes bij.
Oh bijzonderquote:
Nee Fles, het is smak smakquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bijzonderHet is wel "smeksmek" namelijk
Geen idee nog..kan een zelfgemaakte pie in de oven flikkeren met wat patatjes, maar ik heb geen pindasausquote:
Piequote:Op woensdag 21 juli 2021 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee nog..kan een zelfgemaakte pie in de oven flikkeren met wat patatjes, maar ik heb geen pindasaus
Ja is wel lekker, maar bij mij thuis is het niet zo heel speciaal, hahahaquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is wel lekker, maar bij mij thuis is het niet zo heel speciaal, hahaha
Niet dat het niet lekker gemaakt is ofzo, maar het is maar gewoon pie, hahahaquote:
Oh nu doe ik het weer goedquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
De enige die hier snapt hoe het werk/privé leven werkt en hoe je snel switcht is Bitterbal.
De godin van het goede leven.
Ook errrug lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Waar ik wel zin in heb is Tom Kha Kai
Inb4quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig beheers je de Nederlandse taal perfect
Dat geloof ik op zich wel. Het is gewoon pure lamlendigheidquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, zo werkt ze ook denk ik, "hier bier n tomatensoep"quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel. Het is gewoon pure lamlendigheid
Dat lijkt me heel vermoeiend.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, maar in allesKan ook geen sport gewoon voor de lol doen
Ik ga liever dood dan een spelletje Triviant te verliezen of zo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vermoeiend.![]()
Enig fanatisme is mij sowieso vreemd.
O wowquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:30 schreef Flory het volgende:
@:budapestenaar kijk dit dan![]()
https://www.dailymail.co.(...)-castle-220-000.html
Ja is het ook. Het is niet meer zo erg als 5 jaar geleden moet ik zeggen, maar nog steeds vermoeiendquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vermoeiend.![]()
Enig fanatisme is mij sowieso vreemd.
waar zit de foutquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je wat te dromen als je niet kunt slapenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wowBest knus
![]()
Motherwell, dat moet ik straks even googelen.
"vange!"quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, zo werkt ze ook denk ik, "hier bier n tomatensoep"
I LOVE tom kha kaiquote:
jaquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Een seconde in het hoofd van balletje;
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga liever dood dan een spelletje Triviant te verliezen of zo.
Ik zou wel iets meer ambitie willen hebben. En wat meer lef en zelfvertrouwenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is het ook. Het is niet meer zo erg als 5 jaar geleden moet ik zeggen, maar nog steeds vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |