SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Betalen ze wel huur?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
Ik zie de laatste dagen steeds allemaal spinnetjes in huis.
Wie is hier nou de introvert dan?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Zit je net lekker in je cruciale hoogbelangrijke denkproces zit er een vuige introvert tegenover je als een malle op het toetsenbord te rammen met een totaal onbelangrijk mailtje
Geen idee maar ze mogen blijven als ze andere insecten opeten.quote:
Oh snap!quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de introvert dan?eerder degene die een super issue heeft met het "rammen " want ze zitten in hun "denkproces"
Wat is er mis met typen als een normaal mens?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de introvert dan?eerder degene die een super issue heeft met het "rammen " want ze zitten in hun "denkproces"
Nou, ik zag een keer een oorwurm. Bijna hartaanval, want totaal niet verwacht in de prullenbak.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ze mogen blijven als ze andere insecten opeten.
Wat is er mis met je frustratie met de ontvanger van die mail te uiten ipv het op te kroppenquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met typen als een normaal mens?
Familie van de stokstaartjes?quote:
Oh...mijn idee erbij was leukerquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Springstaarten
Ja, dat vond ik ook, maar niet dat oorwurmen dan die stokstaartjes opeten, want dat is dan een beetje creepyquote:
Nooit gezien die beestjes.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Springstaarten
Oh ja idd...ik moet ook niet zo vluchtig lezen somsquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook, maar niet dat oorwurmen dan die stokstaartjes opeten, want dat is dan een beetje creepy
Springstaartencakequote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gezien die beestjes.
"Springstaarten zijn vrij gemakkelijk te kweken; op het web zijn vele recepten te vinden"
Neem je een hapje zitten er tientallen in je mond en rennen er ook een paar je oren en neusgaten in.quote:
But why???quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gezien die beestjes.
"Springstaarten zijn vrij gemakkelijk te kweken; op het web zijn vele recepten te vinden"
Of gewoon springs-taartquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem je een hapje zitten er tientallen in je mond en rennen er ook een paar je oren en neusgaten in.
Met springstaarten, op te halen bij UitStralingquote:
Klinkt als voer voor aboriginalsquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem je een hapje zitten er tientallen in je mond en rennen er ook een paar je oren en neusgaten in.
Daar gaat je laatste bikiniquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Zit te wachten op de burger. Wat een dag man man man
Liever te dik in de kist dan een burger gemistquote:
301 Springstaarten vinden dit leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan een burger gemist
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan een burger gemist
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
301 Springstaarten vinden dit leuk.
Gewoon maken. Collega's jaloers makenquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo'n strandtent -muziekje op en nu wil ik een cocktail.
hmm, nevermind.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met springstaarten, op te halen bij UitStraling
Zal er 1 voor je bestellenquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Long Island Ice Teaquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat er nog maar eentje werkt en die deed een ods, dus maar geen slapende honden/çollega's wakker makenquote:
Of een whisky sourquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nice, welke bestel je voor me?quote:
quote:
Ik heb dat nog nooit besteld, maar meestal bestel ik een Mojito of een Pinacoladaquote:
Amen? of Ame?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
In amenland zijn miljoenen mosdiertjes aangespoeld staat in ad. Stinkt zo erg dat je niet naar het strand kan
Dan is het misschien niet zo verstandig neequote:Op woensdag 21 juli 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat er nog maar eentje werkt en die deed een ods, dus maar geen slapende honden/çollega's wakker maken
Eentje met Mezcal en zo'n enorme larve erinquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, welke bestel je voor me?
Zonder geleedpotigen aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |