SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Of van het dak van de trein afquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je daarna uit de trein gooien.
Ja nou ik zit nu al 8 of 9 dagen verplicht binnen, ik sta te springen om weer naar werk te mogen. Maar ik voel me nu best prima dus als dat even zo blijft ga ik morgen weer heen.quote:
Dat heb je keurig en sociaal aangepakt, als iedereen zo zou reageren dan zouden we dat teringvirus zo verslagen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ik zit nu al 8 of 9 dagen verplicht binnen, ik sta te springen om weer naar werk te mogen. Maar ik voel me nu best prima dus als dat even zo blijft ga ik morgen weer heen.
Dat denk ik wel ja !quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit de jaren 80 versie van Foqueville?
US is Mauricequote:
Ben er niet eens bij en moet al half kokhalzen van het idee alleen alquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Even staan kokhalzen net![]()
Had zondag een kilozak winterpeen gekocht voor de cavia's, wil ik er net eentje aan ze geven, pak ik zo'n snotterig ding vastZijn ze al helemaal aan het vergaan. Dus ik til die zak op, valt er allemaal slijm uit
![]()
en de geur ineens
en dat viel allemaal over de witlof heen dus die heb ik ook maar weggegooid
![]()
![]()
![]()
Bah.
Wortelslijmquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Even staan kokhalzen net![]()
Had zondag een kilozak winterpeen gekocht voor de cavia's, wil ik er net eentje aan ze geven, pak ik zo'n snotterig ding vastZijn ze al helemaal aan het vergaan. Dus ik til die zak op, valt er allemaal slijm uit
![]()
en de geur ineens
en dat viel allemaal over de witlof heen dus die heb ik ook maar weggegooid
![]()
![]()
![]()
Bah.
Ik steek ook zo m'n hand in die zak hč, zat helemaal onder. En dan van schrik je hand terugtrekken en alles per ongeluk meetrekken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben er niet eens bij en moet al half kokhalzen van het idee alleen al
Of Fredquote:
Kunnen groenten ook Covid-19 oplopen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar jezus, ik weet dat het vrij warm is, maar dat het na drie dagen al zo gaat soppenDe andijvie en spinazie waren ook al na twee dagen niet goed meer.
leg het in de koelkast danquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar jezus, ik weet dat het vrij warm is, maar dat het na drie dagen al zo gaat soppenDe andijvie en spinazie waren ook al na twee dagen niet goed meer.
Ohhhh neeeeee..ik zou echt gewoon doodgaan of iig de woning door springen terwijl ik iehhh roepquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek ook zo m'n hand in die zak hč, zat helemaal onder. En dan van schrik je hand terugtrekken en alles per ongeluk meetrekken.
Oh, dat geef ik gewoon mee dan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet ondertussen wel wat iedereen drinkt dus dat scheelt maar je houdt ook altijd over. En dan zit ik met een fles cola ofzo. Ik drink geen cola. Kan dan ook weer door de wc heen. Best zonde.
Wortels met longen 🤔quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen groenten ook Covid-19 oplopen?
Ook nog een optie inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |