SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Of van het dak van de trein afquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je daarna uit de trein gooien.
Ja nou ik zit nu al 8 of 9 dagen verplicht binnen, ik sta te springen om weer naar werk te mogen. Maar ik voel me nu best prima dus als dat even zo blijft ga ik morgen weer heen.quote:
Dat heb je keurig en sociaal aangepakt, als iedereen zo zou reageren dan zouden we dat teringvirus zo verslagen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ik zit nu al 8 of 9 dagen verplicht binnen, ik sta te springen om weer naar werk te mogen. Maar ik voel me nu best prima dus als dat even zo blijft ga ik morgen weer heen.
Dat denk ik wel ja !quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit de jaren 80 versie van Foqueville?
US is Mauricequote:
Ben er niet eens bij en moet al half kokhalzen van het idee alleen alquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Even staan kokhalzen net![]()
Had zondag een kilozak winterpeen gekocht voor de cavia's, wil ik er net eentje aan ze geven, pak ik zo'n snotterig ding vastZijn ze al helemaal aan het vergaan. Dus ik til die zak op, valt er allemaal slijm uit
![]()
en de geur ineens
en dat viel allemaal over de witlof heen dus die heb ik ook maar weggegooid
![]()
![]()
![]()
Bah.
Wortelslijmquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Had zondag een kilozak winterpeen gekocht voor de cavia's, wil ik er net eentje aan ze geven, pak ik zo'n snotterig ding vastZijn ze al helemaal aan het vergaan. Dus ik til die zak op, valt er allemaal slijm uit
![]()
en de geur ineens
![]()
![]()
![]()
Bah.
Ik steek ook zo m'n hand in die zak hè, zat helemaal onder. En dan van schrik je hand terugtrekken en alles per ongeluk meetrekken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben er niet eens bij en moet al half kokhalzen van het idee alleen al
Of Fredquote:
Kunnen groenten ook Covid-19 oplopen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar jezus, ik weet dat het vrij warm is, maar dat het na drie dagen al zo gaat soppenDe andijvie en spinazie waren ook al na twee dagen niet goed meer.
leg het in de koelkast danquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar jezus, ik weet dat het vrij warm is, maar dat het na drie dagen al zo gaat soppenDe andijvie en spinazie waren ook al na twee dagen niet goed meer.
Ohhhh neeeeee..ik zou echt gewoon doodgaan of iig de woning door springen terwijl ik iehhh roepquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek ook zo m'n hand in die zak hè, zat helemaal onder. En dan van schrik je hand terugtrekken en alles per ongeluk meetrekken.
Oh, dat geef ik gewoon mee dan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet ondertussen wel wat iedereen drinkt dus dat scheelt maar je houdt ook altijd over. En dan zit ik met een fles cola ofzo. Ik drink geen cola. Kan dan ook weer door de wc heen. Best zonde.
Wortels met longen 🤔quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen groenten ook Covid-19 oplopen?
Ook nog een optie inderdaad.quote:
huehuequote:Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
dat het na drie dagen al zo gaat soppen
Je vond het heus wel grappigquote:
quote:
Nightmare on Ede Streetquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek ook zo m'n hand in die zak hè, zat helemaal onder. En dan van schrik je hand terugtrekken en alles per ongeluk meetrekken.
Gewoon blikjes halenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook nog een optie inderdaad.
Ze moeten gewoon drinken wat ik ook drink. Dat scheelt een hoop
Ik heb standaard pils, cola, limonade, koffie, thee en uiteraard water. Meestal vraag ik dan nog wel of ik iets speciaals mee moet nemen en als iemand wijn wil, mogen ze het zelf meenemen, want daar heb ik écht geen verstand van.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook nog een optie inderdaad.
Ze moeten gewoon drinken wat ik ook drink. Dat scheelt een hoop
Heb je wel voldoende gegeten en gedronken?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Misselijk en raar na mijn prik.
#hypochonder
Je hartslag al aan het tellen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Misselijk en raar na mijn prik.
#hypochonder
Ik vind mensen thuis uitnodigen eigenlijk helemaal niks. Vorige week ook weer twee pakken koeken leeg zitten vreten nadat mijn bezoek was vertrokken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
In de praktijk gebeurt dat trouwens zo eens in de drie jaar, want weinig wijndrinkers in m'n sociale kring.
Grootste gedeelte wat er hier langs komt zit tegenwoordig aan de alcoholvrije biertjes. Dus dat scheelt want die drink ik zelf ook.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb standaard pils, cola, limonade, koffie, thee en uiteraard water. Meestal vraag ik dan nog wel of ik iets speciaals mee moet nemen en als iemand wijn wil, mogen ze het zelf meenemen, want daar heb ik écht geen verstand van.
dan is het wel vreemd dat het na 2 dagen al verrot isquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spinazie en andijvie lag ook in de koelkastWortel voortaan ook
Ik heb een cornetto en een kop koffie naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel voldoende gegeten en gedronken?
#mama 4E
Aardbeien krijgen hier na 2 dagen ook ineens een wit vachtjequote:Op woensdag 21 juli 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook niet genoeg he.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een cornetto en een kop koffie naar binnen gewerkt.
sneeuwaardbeienquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardbeien krijgen hier na 2 dagen ook ineens een wit vachtje
Wat?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind mensen thuis uitnodigen eigenlijk helemaal niks. Vorige week ook weer twee pakken koeken leeg zitten vreten nadat mijn bezoek was vertrokken.
Ga je niet uit eten of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
Maar eigenlijk komen hier alleen maar mensen langs als we magic gaan spelen want verder dan dat gaat mijn sociale leven niet de afgelopen 2 jaar
* maakt kotsgeluidenquote:
af en toe. maar daar hoef ik toch geen mensen voor thuis uit te nodigenquote:
Ja, dat had ik ook gedaanquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook niet genoeg he.
Je had een stevig ontbijtje moeten nemen
Hm, ik vind het nog te vroeg voor cornetto'squote:Op woensdag 21 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een cornetto en een kop koffie naar binnen gewerkt.
Hoeft niet, mag wel, maar ik omdat je het over je sociale leven had.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe. maar daar hoef ik toch geen mensen voor thuis uit te nodigen
Even opgezocht, kan geen kwaad, is niet giftig en volgens ervaringsdeskundigen kriebelt dat best lekker in je slokdarm.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardbeien krijgen hier na 2 dagen ook ineens een wit vachtje
Waar heb je dat opgezocht? Het Vivaforum?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even opgezocht, kan geen kwaad, is niet giftig en volgens ervaringsdeskundigen kriebelt dat best lekker in je slokdarm.
raarrrrrrr, zakje wortels blijft meestal wel een paar weken goed in de koelkastquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
![]()
en de geur ineens
![]()
![]()
![]()
Bah.
Ja oke, af en toe een keer uit eten maar dat is ook niet veel geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel, maar ik omdat je het over je sociale leven had.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Ama het volgende:
Zo vroeg een cornetto krijg ik ook niet weg.
ze lagen niet in de koelkastquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
raarrrrrrr, zakje wortels blijft meestal wel een paar weken goed in de koelkast
gewoon je mond open doen en schuiven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:42 schreef Ama het volgende:
Net als mensen die kunnen ontbijten/lunchen met een bord pasta ofzo. Hoe dan.
Kan me niet voorstellen dat dat lekker voelt 🤔quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even opgezocht, kan geen kwaad, is niet giftig en volgens ervaringsdeskundigen kriebelt dat best lekker in je slokdarm.
Om 10 uur toch wel?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Ama het volgende:
Zo vroeg een cornetto krijg ik ook niet weg.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
Enige waar ik een beetje moeite mee heb als ontbijt is gebakken vis
Heb ik ook vaak nog trek maar dat probeer ik af leren om nog veel te gaan eten voor ik ga slapenquote:
Nee man, eerste uren dat ik wakker ben ben ik geen grote eter.quote:
Eitjes bakkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:44 schreef Karzai het volgende:
om een uur of elf krijg ik wel een bord warm eten weg, eet meestal eerst wat fruit, daarna boterhammen of eitjes bakken
bloedworst als ontbijtquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:45 schreef dud0r het volgende:
's ochtends lekker een bord pasta, een full english(zonder bloedworst), pizza, broodje hamburger of shoarma.
Goed begin van de dag
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloedworst als ontbijt
op een cracker met pittige mangochutney
minder sushi eten danquote:
Nou mijn honger is ook wel weer even verdwenen voor nu.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloedworst als ontbijt
op een cracker met pittige mangochutney
Je bent gewoon een slanke dame gevangen in het lichaam van een stoned mokkel met de munchiesquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef Ama het volgende:
De enige reden dat ik niet slank ben is gewoon omdat ik mijn stonende kop in de voorraadkast duik. Ben van mezelf helemaal geen grote eter ofzo.
Zeker op vakantie, lekker het ontbijtbuffet plunderenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:45 schreef dud0r het volgende:
's ochtends lekker een bord pasta, een full english(zonder bloedworst), pizza, broodje hamburger of shoarma.
Goed begin van de dag
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker op vakantie, lekker het ontbijtbuffet plunderen
Zo kun je het wel een beetje samenvatten ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slanke dame gevangen in het lichaam van een stoned mokkel met de munchies
Oh ja, alcoholvrij hebben we ook meestal wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wat er hier langs komt zit tegenwoordig aan de alcoholvrije biertjes. Dus dat scheelt want die drink ik zelf ook.
Maar eigenlijk komen hier alleen maar mensen langs als we magic gaan spelen want verder dan dat gaat mijn sociale leven niet de afgelopen 2 jaar
Mja, same dus. Al komen de koekjes altijd wel op uiteindelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind mensen thuis uitnodigen eigenlijk helemaal niks. Vorige week ook weer twee pakken koeken leeg zitten vreten nadat mijn bezoek was vertrokken.
Gewoon zeggen dat je ze te warm hebt gewassenquote:
Ik kwam de laatste keer juist lichter terug uit de VSquote:
Dan kan ik dan weer welquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:42 schreef Ama het volgende:
Net als mensen die kunnen ontbijten/lunchen met een bord pasta ofzo. Hoe dan.
Het is ook zo lekker om tijdens een serie/film/tvprogramma iets te hebben om te knabbelen.quote:
bedankt voor deze MIquote:
pizza ontbijt is ook altijd goed.quote:
Dat doe je best netjesquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam de laatste keer juist lichter terug uit de VS![]()
geen boodschappen doen als je honger/trek hebt!quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:50 schreef Ama het volgende:
En de truc is om het niet te kopen dat weet ik maar ja lastig.
ja nog niet genoeg blijkbaar of ik zie het in de spiegel weer groter dan dan het isquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat je kilo's kwijt was door je werk?
staat je spiegel scheef?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog niet genoeg blijkbaar of ik zie het in de spiegel weer groter dan dan het is
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog niet genoeg blijkbaar of ik zie het in de spiegel weer groter dan dan het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |