abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 00:13:30 #201
236264 crew  capricia
pi_200464873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dacht dat ze freedom day gingen doen mijn verwachting daarbij is, alle maatregelen buiten de deur, als er nog wat significants overeind blijft overtuig me dan van het grote effect daarvan maar ik zie het niet ;)
Ik heb geen lust je te overtuigen.
Lees zelf het Britse nieuws maar.

Vaccinatie paspoorten voor pubs zitten er aan te komen. 16 uur na freedom day. En bedenk dat alleen 18 plus zich kan laten vaccineren.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_200464883
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Aan de andere kant, wij in de EU accepteren hun vaccinaties ook niet. Individuele landen soms wel, Spanje en Griekenland bijvoorbeeld maar de rest niet. Dit is de stand van zaken:

https://www.bbc.com/news/explainers-57665765

quote:
If I do use the NHS pass, does it matter if I got an Indian-made jab?
The UK received five million Indian-made AstraZeneca (AZ) doses, but the manufacturer - the Serum Institute (SI) - hasn't been EU-approved.
SI distributes the vaccines under the brand-name, Covishield. But the Department for Health says no Covishield doses have been used in the UK. They were "treated as Covid-19 Vaccine AstraZeneca" instead.
The UK government said it was confident travel to the EU wouldn't be affected for UK citizens who'd had the jabs - but, for a short time, there was concern Malta wouldn't admit UK visitors vaccinated with Indian-made batches.
The Foreign Office advice for travel to Malta has since been updated.
Nogal logisch als je niet kunt vaststellen of et nou eigenlijk wel om een goedgekeurd vaccin gaat :')
zie email 27 oktober
pi_200464884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk vreemd dat ze nog meer besmettingen vinden bij ongevaccineerden.

Als je jezelf niet laat vaccineren waarom dan wel laten testen joh? Als je er toch niet in geloofd blijf je toch lekker weg bij die lange stok?
Nou ja, je hebt hier ook mensen die gevaccineerd zijn en alsnog graag een lange stok door hun neus willen halen.

Je hebt blijkbaar allerlei soort mensen (en fetisjen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:17:06 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_200464898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vakantie. Nee zonder dollen. De actuele situatie vlak voor de vakantie was dat er weer iets mogelijk was. maar heel beperkt qua omvang en frequentie. Tussen pak em beet eind oktober en eind april heb ik de universiteit niet van binnen gezien.
[..]

Onbekend. Hugo wil er geen duidelijkheid over geven, want je zou je maar ergens op vastleggen.
Pfff.

Ben benieuwd of er weer klassikale lassen mogelijk zijn na de vakantie.
Hoe houdt iedereen het vol? Of is er een sfeer dat niemand zich hierover uit?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_200464901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik zal eens een avondje mijn Long-Coronabeleid klachten komen vertellen.
Wordt tijd dat ze daar eens rekening mee gaan houden.
Prima, en het is misschien hard om te zeggen, maar totaal niet relevant. Ze kunnen ook iedere avond zo'n tafel vullen met verkeersslachtoffers en toch gaan wij morgen weer massaal de weg op. Voor covid accepteerden wij bepaalde risico's die bij het leven hoorden.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 00:17:32 #206
236264 crew  capricia
pi_200464902
quote:

[..]

Aan de andere kant, wij in de EU accepteren hun vaccinaties ook niet. Individuele landen soms wel, Spanje en Griekenland bijvoorbeeld maar de rest niet. Dit is de stand van zaken:

En dan is er nog het fantastische verhaal van het Indiase AZ vaccin...
Ze hebben in het VK ook gevaccineerd (miljoenen dacht ik) met dat Indiase AZ spul. Dat is niet goedgekeurd in de EU.

Edit. Staat ook in je artikel. :D
- Goethe, “Faust”
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:17:41 #207
451005 Grems
Clown World
pi_200464905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt hier ook mensen die gevaccineerd zijn en alsnog graag een lange stok door hun neus willen halen.

Sekteleden verzanden vaak in een zuiverheidsspiraal.

Het zal velen niet extreem genoeg kunnen om hun rituele onzuiverheid te bezweren.
pi_200464911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Als er geen groot anti geluid komt van deskundigen, gaan we geheel conform paniekbeleid invoeren dat we gevaccineerden gaan testen, dat we daar de vaccinatiebereidheid, eerder gedane beloftes aangaande vaccinaties, en schijnveiligheid creëren, maar geen ziekenhuisopnames mee tegenhouden, maakt niet uit.

Ik noem dat ook een besmettingen fetish.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:18:51 #209
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200464913
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Deze ellende gaat niet stoppen als we niet in actie komen, de gevaccineerden zijn gewoon genaaid en voorgelogen. De ongevaccineerden gaan door de media en overheid als schuldigen aangewezen worden. De reden??

Noem het BNW maar deze zaak stinkt van alle kanten, als je geen last van cognitieve dissonantie hebt moet dit toch in beginnen te dalen?
Dit.
Ben er wel klaar voor nu. Mij hadden ze verloren met de spertijd en de idiote 2de lockdown. Maar nu als ze hun belofte breken zijn ze af.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200464915
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Pfff.

Ben benieuwd of er weer klassikale lassen mogelijk zijn na de vakantie.
Hoe houdt iedereen het vol? Of is er een sfeer dat niemand zich hierover uit?
Je sociale kring wordt minder als je mekaar anderhalf jaar niet tegenkomt op de uni he? ;)
Dus het algemene beeld vind ik wat lastig te schetsen. Maar binnen mijn sociale cirkel trekt men het redelijk tot goed moet ik zeggen.
zie email 27 oktober
pi_200464923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

Nogal logisch als je niet kunt vaststellen of et nou eigenlijk wel om een goedgekeurd vaccin gaat :')
Ja, maar het VK heeft ook Pfizer en Moderna ingezet. Maar het is een complicatie dat hun AZ vaccinaties mogelijk uit een niet-erkende bron komen, ja.
pi_200464924
quote:

[..]

En dan is er nog het fantastische verhaal van het Indiase AZ vaccin...
Hopelijk bereiken ze snel een akkoord er over. Ik had wel ergens gelezen dat de EU CovidShield wel wou erkennen omdat het gewoon het AZ vaccin is maar dan gemaakt in India. Maar dat was ergens in een live blog van een krant dus kan het niet snel terug vinden. Ik snap best dat je andere vaccins nog wel wilt weigeren vooral het Chinese vaccin lijkt echt steeds minder goed te werken.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 00:20:11 #213
236264 crew  capricia
pi_200464926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

Die batchnummers zijn bekend.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:20:37 #214
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200464928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kwetsbare personen zullen er altijd zijn. Als maatschappij accepteren we een paar duizend doden per jaar aan Influenza.

Nee, ik vergelijk Covid niet met de griep.
Er zijn veel griep virussen, en ze muteren snel. De vaccins hebben meestal een vrij lage effectiviteit. We aanvaarden de jaarlijkse griepdoden omdat er geen andere optie is, omdat we niet elke winter in lockdown kunnen gaan.
Covid kunnen we wel bestrijden. We hebben goed werkende vaccins. Dan kan je moeilijk zeggen, op een moment dat er nog honderdduizenden per week gevaccineerd worden: "gooi alles open, we moeten er simpelweg mee leren leven".
are we infinite or am I alone
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:22:11 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200464937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:07 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Tja Australië zal wel een bestuurder van Sydney zijn ofzo.
Dat oz's haar niet in de haven mieteren.
1947-2016
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:22:54 #216
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_200464943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Definieer gevaccineerd ook maar...

Vaccinatie zal behoorlijk herhaalt moeten worden om effectief te zijn namelijk.
Net als hier, bewijs dat je volgens de "GGD" administratie bent gevaccineerd met/via één van de volgende:
• 2 x Comirnaty® (Pfizer) et Spikevax® (Moderna)
• 2 x Vaxzevria® (AstraZeneca)
• 1 x Janssen®
bron
Altijd grappig hoe namen van medicatie steeds abstracter en vager worden.

Bij vaccinatie krijg je een datum/bewijs plus een QR code die je dan kunt invoeren in je "Corona App" (TousAntiCovid):

Je hebt gelijk dat herhaling nodig is waar nu echter (formeel) nog niets van bekend is. Wel wordt gesproken over extra boosters voor "kwetsbaren" die een medische behandeling ondergaan; wat weer net zo vaag als onuitlegbaar is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_200464944
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:20 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er zijn veel griep virussen, en ze muteren snel. De vaccins hebben meestal een vrij lage effectiviteit. We aanvaarden de jaarlijkse griepdoden omdat er geen andere optie is, omdat we niet elke winter in lockdown kunnen gaan.
Covid kunnen we wel bestrijden. We hebben goed werkende vaccins. Dan kan je moeilijk zeggen, op een moment dat er nog honderdduizenden per week gevaccineerd worden: "gooi alles open, we moeten er simpelweg mee leren leven".
En waarom dan wel niet? Elke week dichtblijven kost ook miljarden.
Het is op een gegeven moment wel beetje rekensom, is een ziekenhuisopname van enkele honderden goedkoper, en accepteren we een overlijden van iemand? Of geven we liever nog miljarden uit de staatskas uit om die paar gevallen of overlijdens te voorkomen door nog een paar weken te wachten?

En wat als je doel na een paar weken dicht nog niet bereikt is? Blijf je dan nog een paar weken dicht?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 00:25:25 #218
236264 crew  capricia
pi_200464957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:23 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En waarom dan wel niet? Elke week dichtblijven kost ook miljarden.
Het is op een gegeven moment wel beetje rekensom, is een ziekenhuisopname van enkele honderden goedkoper, en accepteren we een overlijden van iemand? Of geven we liever nog miljarden uit de staatskas uit om die paar gevallen of overlijdens te voorkomen door nog een paar weken te wachten?

En wat als je doel na een paar weken dicht nog niet bereikt is? Blijf je dan nog een paar weken dicht?
Die steun is ook een politieke keuze.
- Goethe, “Faust”
pi_200464968
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Die steun is ook een politieke keuze.
Oh zeker, maar dat gaat op een gegeven moment ook piepen en kraken.
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:26:16 #220
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200464970
quote:
12s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:22 schreef Vallon het volgende:

[..]

Net als hier, bewijs dat je volgens de "GGD" administratie bent gevaccineerd met/via één van de volgende:
• 2 x Comirnaty® (Pfizer) et Spikevax® (Moderna)
• 2 x Vaxzevria® (AstraZeneca)
• 1 x Janssen®
bron
Altijd grappig hoe namen van medicatie steeds abstracter en vager worden.

Bij vaccinatie krijg je een datum/bewijs plus een QR code die je dan kunt invoeren in je "Corona App" (TousAntiCovid): [ afbeelding ]

Je hebt gelijk dat herhaling nodig is waar nu echter (formeel) nog niets van bekend is. Wel wordt gesproken over extra boosters voor "kwetsbaren" die een medische behandeling ondergaan; wat weer net zo vaag als onuitlegbaar is.
Ook weer zo'n uberhippe kinderachtige graphic.
Lijkt wel afgesproken werk.
1947-2016
pi_200464975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:20 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De ontwikkeling van het mRNA-vaccin heeft ook de ontwikkeling van beter werkende griepvaccins in een stroomversnelling gebracht. Dit gaat in de toekomst hopelijk vele levens redden.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_200464986
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:27 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De ontwikkeling van het mRNA-vaccin heeft ook de ontwikkeling van beter werkende griepvaccins in een stroomversnelling gebracht. Dit gaat in de toekomst hopelijk vele levens redden.
Niet alleen voor de griep, ook voor HIV schijnt het een doorbraak te kunnen zijn.
pi_200464988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Vergeet je ratel niet
Dat is wel een goede met de OS voor de deur.

Niet vergeten om morgen te ratelen, mensen!
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:28:49 #224
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200464992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Niet alleen voor de griep, ook voor HIV schijnt het een doorbraak te kunnen zijn.
Nu nog voor kanker en het feest is compleet.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200464999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dat is wel een goede met de OS voor de deur.

Niet vergeten om morgen te ratelen, mensen!
Ik heb ook mijn vuvuzela uit de kelderbox gehaald.
Zullen de buren leuk vinden met de open ramen voor de ventilatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')