abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:25:14 #101
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200464294
Beetje spuitelf misschien, maar ik lees al het corona nieuws eens in de zoveel tijd anders volg ik het helemaal niet meer maar... dat sjansen met janssen is een grapje toch?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:25:31 #102
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200464300
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe ben ik genaaid? Ik ben volledig gevaccineerd met een vaccin wat nog effectiever is als verwacht en wat ook nog uitstekend beschermd tegen mutaies als de Delta variant.

Ik snap deze redenatie totaal niet, het nut van het vaccin is om jezelf en anderen te beschermen tegen corona.
Zullen we dit keer in plaats van weer een respectvolle discussie de tijd het laten uit wijzen?

Als ik fout zit zal ik je weer salueren en met een gemeend excuus :)

Voor nu wacht ik het nog even af
Lach met een schone bips
pi_200464303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je vergist je, die chip krijg je pas bij vaccinatie.

Bij je 2e prik krijg je meteen 6G.
Heh, wil je zeggen dat ik van nature zo slim ben? :7
Dus waarom heb ik me nu laten testen dan? Nu je geen chip krijgt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:26:20 #104
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200464311
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Beetje spuitelf misschien, maar ik lees al het corona nieuws eens in de zoveel tijd anders volg ik het helemaal niet meer maar... dat sjansen met janssen is een grapje toch?
Nope, #plandieprik
Lach met een schone bips
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 juli 2021 @ 23:26:27 #105
862 Arcee
Look closer
pi_200464314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik bedoelde de laatste zin daarmee, had ik iets duidelijker moeten zeggen: "Ik denk dat het een uitzondering zal zijn op basis van die percentages"

Als in, 6% van de positieve tests was volledig gevaccineerd, dat laat eigenlijk al zien dat het vaccin zijn werk doet. Qua ziekenhuisopnames waren in andere landen gevaccineerden ook een uitzondering.

Als antwoord op je vraag, volgens mij wordt op dit moment niet bijgehouden of iemand wel of niet gevaccineerd is bij LCPS/NICE.
Ja, jammer, want dat lijkt me nou juist interessant.

Dat volledig gevaccineerden positief testen is gewoon logisch. Veel interessanter: hoeveel van hen belanden in het ziekenhuis? Maar antwoord op die vraag is er dus blijkbaar niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_200464318
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja ik snap dat, maar het maakt het argument van het absoluut noodzakelijke testen wel een stuk zwakker.
Ja want het personeel op festivals werkt meestal een paar uur, en mag daarna gewoon los.
Dus ja, je gaat wel volledig gevaccineerden testen, maar personeel wat besmet is kan wel gewoon lekker corona blazen.

Kortom stom met microfocus op iedereen testen, hou het gewoon bij ongevaccineerden, of niet volledig gevaccineerden, en buitenlanders, etc.

En dat is eigenlijk al te veel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200464320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dacht eerst ook aan een bericht van de Speld, maar toch niet:
https://www.ggdkennemerla(...)accinatie-in-Haarlem

quote:
GGD Kennemerland organiseert op vrijdag 23 juli in het Kennemer Sportcenter ‘Sjansen met Janssen’. Van 17.30 tot 19.30 uur kunnen vrijgezelle volwassenen zonder medische indicatie zich aanmelden voor een vaccinatie met Janssen én een blind date. Die date krijgen ze na afloop van de vaccinatie, in de wachtruimte van de vaccinatielocatie.
pi_200464327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heh, wil je zeggen dat ik van nature zo slim ben? :7
Dus waarom heb ik me nu laten testen dan? Nu je geen chip krijgt?
Wij weten toch niet waarom jij je hebt laten testen? Mischien was je bezorgd dat je corona had.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:27:42 #109
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_200464335
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:15 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar als gevaccineerde heb je straks daar wel meer vrijheid dan hier.
En nee, ben over het algemeen zeker geen fan van Macron.
Om maar een mooie uitspraak van morgen te bezigen: "On bended knee is no way to be free". (Peter R 1956-2021).

Vrijheid is natuurlijk voor iedereen zelf te bepalen wat dat is.
Wat Macron o.a. doet is zorgverleners straks op de keien gooien als zij zich niet onderwerpen aan vaccinatie.
Nu denk ik dat bij begin van het komende schooljaar (rentree) ongetwijfeld wel weer de een heftige serie demonstraties zal gaan uitbreken die de gedachte aan dit 'plan' rapidement zal doen verschrompelen.
Als dat 'vrijheid' is, zou ik daar niets mee te maken willen hebben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_200464339
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef chratnox het volgende:

[..]

[..]

HAHAHAHAHA is dit echt?
zie email 27 oktober
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:28:14 #111
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200464340
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef chratnox het volgende:

[..]

[..]

Eerst word je geprikt, en daarna mag je zelf prikken.
pi_200464342
quote:
en anderen te beschermen tegen corona.
Beetje raar idee dit hoor vind ik, anderen beschermen.. De mensen die er ernstig ziek van worden zullen dat uiteindelijk toch worden omdat ze anitstoffen willen opbouwen via besmetting ipv vaccin, moeten zij weten, maar besmet raken ze toch, daar red jij ze niet vanaf hoor met je prikkie.

Ja als groepsimmuniteit mogelijk was bij dit virus dan had ik je gelijk gegeven maar succes daarmee, dat is een totale hoax, zeker met het huidige beleid waarin besmettingen maar non stop geremd blijven worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200464347
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ah mevrouw Koopmans met goede banden met dr. Frauci... :)
Ook zo een glazen zwarte onderbuik figuur ja. Zet vooral 3 mondkapjes op.
pi_200464355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA is dit echt?
Yep, had je dat bericht nog niet gezien? :)
pi_200464374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:27 schreef Vallon het volgende:

[..]

Om maar een mooie uitspraak van morgen te bezigen: "On bended knee is no way to be free". (Peter R 1956-2021).

Vrijheid is natuurlijk voor iedereen zelf te bepalen wat dat is.
Wat Macron o.a. doet is zorgverleners straks op de keien gooien als zij zich niet onderwerpen aan vaccinatie.
Nu denk ik dat bij begin van het komende schooljaar (rentree) ongetwijfeld wel weer de een heftige serie demonstraties zal gaan uitbreken die de gedachte aan dit 'plan' rapidement zal doen verschrompelen.
Als dat 'vrijheid' is, zou ik daar niets mee te maken willen hebben.
Maareh, kan dat allemaal wel dan in juridische zin?
pi_200464378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep, had je dat bericht nog niet gezien? :)
Nee :D
zie email 27 oktober
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:31:01 #117
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200464381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh, kan dat allemaal wel dan in juridische zin?
Alles kan, als je maar wil.
pi_200464402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA is dit echt?
Ja, misschien kunnen ze er gelijk een SOA test bij doen en gaan met die banaan.

Zelfs de Speld kan dit soort dingen niet verzinnen :P

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2021 23:33:02 ]
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:32:49 #119
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200464404
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je kinderen meetelt ga je natuurlijk nooit voorbij de 80% komen.
Ze verspreiden het virus, dus moet je ze ook meetellen.
Best mogelijk dat ze de belangrijkste verspreiders worden wanneer de scholen weer openen. Want dan vormen gezinnen met schoolgaande kinderen een subpopulatie met veel onderlinge contacten en een lage vaccinatiegraad.
are we infinite or am I alone
pi_200464407
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:31 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Alles kan, als je maar wil.
Vaccinatieplicht is wel extreem, neem aan dat het schuurt met andere wetten.
pi_200464416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Best mogelijk dat ze de belangrijkste verspreiders worden wanneer de scholen weer openen. Want dan vormen gezinnen met schoolgaande kinderen een subpopulatie met veel onderlinge contacten en een lage vaccinatiegraad.
Nou erg zeg, dit virus is per besmetting met zoveel vaccinaties ondertussen minder schadelijk dan de reguliere griep maar de maatregelen worden niet afgebouwd maar opgebouwd. Wat gaat er fout?
pi_200464417
quote:

[..]

Ach, dat kan dan weer een mooi opstapje vormen voor vaccinatie van 12-minners.
pi_200464425
quote:

[..]

Maar hoe groot is dat probleem? Ze zijn al de verspreiders van weet ik 't hoeveel andere virussen die meegenomen worden van school, kinderopvang, peuterspeelzaal etc. Wat maakt dit virus anders dan andere virussen als je er geen last meer van hebt?
pi_200464427
quote:

[..]

Hoe ben ik genaaid? Ik ben volledig gevaccineerd met een vaccin wat nog effectiever is als verwacht en wat ook nog uitstekend beschermd tegen mutaies als de Delta variant.

Ik snap deze redenatie totaal niet, het nut van het vaccin is om jezelf en anderen te beschermen tegen corona.
Alleen wordt je nu als potentieel gevaarlijk beschouwd omdat je vaccinatie niet voorkomt dat je besmet raakt.
Terwijl het doel moet zijn zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen.

Nu schoffelen ze de incentive om dat het vaccinatiedoel elkaar te krijgen volledig onderuit door de enorme microfocus op besmettingen en de potentiële kans dat een volledige gevaccineerde besmet is en een andere ongevaccineerde potentieel kan besmetten.

Het kan, maar hoe meer mensen die vaccinatie hebben over een paar weken, hoe minder relevant een potentiele besmetting is van iemand, want mensen worden niet meer ernstig ziek.

Nu ze ook gevaccineerden willen gaan testen bij TvT kunnen ze het wel vergeten dat een hoop mensen die nog een prik moeten halen, die alsnog gaan halen. Zeg niet dat het voor iedereen zal gelden, maar zeker voor de jongere doelgroep.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200464436
Wij klagen over een overdreven testcircus maar gelukkig hebben we Australië nog.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')