Zullen we dit keer in plaats van weer een respectvolle discussie de tijd het laten uit wijzen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe ben ik genaaid? Ik ben volledig gevaccineerd met een vaccin wat nog effectiever is als verwacht en wat ook nog uitstekend beschermd tegen mutaies als de Delta variant.
Ik snap deze redenatie totaal niet, het nut van het vaccin is om jezelf en anderen te beschermen tegen corona.
Heh, wil je zeggen dat ik van nature zo slim ben?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je vergist je, die chip krijg je pas bij vaccinatie.
Bij je 2e prik krijg je meteen 6G.
Nope, #plandieprikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Beetje spuitelf misschien, maar ik lees al het corona nieuws eens in de zoveel tijd anders volg ik het helemaal niet meer maar... dat sjansen met janssen is een grapje toch?
Ja, jammer, want dat lijkt me nou juist interessant.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik bedoelde de laatste zin daarmee, had ik iets duidelijker moeten zeggen: "Ik denk dat het een uitzondering zal zijn op basis van die percentages"
Als in, 6% van de positieve tests was volledig gevaccineerd, dat laat eigenlijk al zien dat het vaccin zijn werk doet. Qua ziekenhuisopnames waren in andere landen gevaccineerden ook een uitzondering.
Als antwoord op je vraag, volgens mij wordt op dit moment niet bijgehouden of iemand wel of niet gevaccineerd is bij LCPS/NICE.
Ja want het personeel op festivals werkt meestal een paar uur, en mag daarna gewoon los.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat, maar het maakt het argument van het absoluut noodzakelijke testen wel een stuk zwakker.
Ik dacht eerst ook aan een bericht van de Speld, maar toch niet:quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Beetje spuitelf misschien, maar ik lees al het corona nieuws eens in de zoveel tijd anders volg ik het helemaal niet meer maar... dat sjansen met janssen is een grapje toch?
quote:GGD Kennemerland organiseert op vrijdag 23 juli in het Kennemer Sportcenter ‘Sjansen met Janssen’. Van 17.30 tot 19.30 uur kunnen vrijgezelle volwassenen zonder medische indicatie zich aanmelden voor een vaccinatie met Janssen én een blind date. Die date krijgen ze na afloop van de vaccinatie, in de wachtruimte van de vaccinatielocatie.
Wij weten toch niet waarom jij je hebt laten testen? Mischien was je bezorgd dat je corona had.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heh, wil je zeggen dat ik van nature zo slim ben?
Dus waarom heb ik me nu laten testen dan? Nu je geen chip krijgt?
Om maar een mooie uitspraak van morgen te bezigen: "On bended knee is no way to be free". (Peter R 1956-2021).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:15 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar als gevaccineerde heb je straks daar wel meer vrijheid dan hier.
En nee, ben over het algemeen zeker geen fan van Macron.
HAHAHAHAHA is dit echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook aan een bericht van de Speld, maar toch niet:
https://www.ggdkennemerla(...)accinatie-in-Haarlem
[..]
Eerst word je geprikt, en daarna mag je zelf prikken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook aan een bericht van de Speld, maar toch niet:
https://www.ggdkennemerla(...)accinatie-in-Haarlem
[..]
Beetje raar idee dit hoor vind ik, anderen beschermen.. De mensen die er ernstig ziek van worden zullen dat uiteindelijk toch worden omdat ze anitstoffen willen opbouwen via besmetting ipv vaccin, moeten zij weten, maar besmet raken ze toch, daar red jij ze niet vanaf hoor met je prikkie.quote:
Ook zo een glazen zwarte onderbuik figuur ja. Zet vooral 3 mondkapjes op.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ah mevrouw Koopmans met goede banden met dr. Frauci...
Maareh, kan dat allemaal wel dan in juridische zin?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Om maar een mooie uitspraak van morgen te bezigen: "On bended knee is no way to be free". (Peter R 1956-2021).
Vrijheid is natuurlijk voor iedereen zelf te bepalen wat dat is.
Wat Macron o.a. doet is zorgverleners straks op de keien gooien als zij zich niet onderwerpen aan vaccinatie.
Nu denk ik dat bij begin van het komende schooljaar (rentree) ongetwijfeld wel weer de een heftige serie demonstraties zal gaan uitbreken die de gedachte aan dit 'plan' rapidement zal doen verschrompelen.
Als dat 'vrijheid' is, zou ik daar niets mee te maken willen hebben.
Neequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, had je dat bericht nog niet gezien?
Alles kan, als je maar wil.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maareh, kan dat allemaal wel dan in juridische zin?
Ja, misschien kunnen ze er gelijk een SOA test bij doen en gaan met die banaan.quote:
Ze verspreiden het virus, dus moet je ze ook meetellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je kinderen meetelt ga je natuurlijk nooit voorbij de 80% komen.
Vaccinatieplicht is wel extreem, neem aan dat het schuurt met andere wetten.quote:
Nou erg zeg, dit virus is per besmetting met zoveel vaccinaties ondertussen minder schadelijk dan de reguliere griep maar de maatregelen worden niet afgebouwd maar opgebouwd. Wat gaat er fout?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze verspreiden het virus, dus moet je ze ook meetellen.
Best mogelijk dat ze de belangrijkste verspreiders worden wanneer de scholen weer openen. Want dan vormen gezinnen met schoolgaande kinderen een subpopulatie met veel onderlinge contacten en een lage vaccinatiegraad.
Ach, dat kan dan weer een mooi opstapje vormen voor vaccinatie van 12-minners.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Best mogelijk dat ze de belangrijkste verspreiders worden wanneer de scholen weer openen. Want dan vormen gezinnen met schoolgaande kinderen een subpopulatie met veel onderlinge contacten en een lage vaccinatiegraad.
Maar hoe groot is dat probleem? Ze zijn al de verspreiders van weet ik 't hoeveel andere virussen die meegenomen worden van school, kinderopvang, peuterspeelzaal etc. Wat maakt dit virus anders dan andere virussen als je er geen last meer van hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Alleen wordt je nu als potentieel gevaarlijk beschouwd omdat je vaccinatie niet voorkomt dat je besmet raakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe ben ik genaaid? Ik ben volledig gevaccineerd met een vaccin wat nog effectiever is als verwacht en wat ook nog uitstekend beschermd tegen mutaies als de Delta variant.
Ik snap deze redenatie totaal niet, het nut van het vaccin is om jezelf en anderen te beschermen tegen corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |