Nieuwe verkiezingen zijn daarom ook zinloos. Alles waar je potentieel op zou willen stemmen loopt blind achter Hugo en zijn OMT aan, en dient dus maar één belang.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De BBB was ongeveer de enige die echt de juiste relevante vragen stelde.
De rest was zowat alleen maar aan het vragen om meer maatregelen
Nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik lurk de laatste tijd hier wel weer eens en dus zie ik je nu voor de tweede avond op rij posten dat je woest bent. Het stoom komt uit je toetsenbord, misschien eens wat afstand nemen?
Ja het is de doodsteek voor vaccinatiebereidheid onder jongeren en mensen die nog twijfelen of een 2e prik moeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef Erno-BE het volgende:
Waar ik mij enorm zorgen om maak is dat het verplicht testen van gevaccineerden voor nachtclubs, discotheken en festivals de vaccinatiebereidheid enorm onderuit haalt. Als ik naar de grafiek van de vaccinatiegraad per leeftijdcofort kijk (https://mobile.twitter.co(...)856367972355/photo/1), dan zie ik dat de vaccinatiebereidheid van de jongvolwassenen tussen de 18 en 35 blijft steken rond de 60%. Mijn eigen groep (25-29) is zelfs de groep met de laagste vaccinatiebereidheid (59%). Dat is niet positief aangezien de groep 18-35-jarigen wel enorme verspreiders zijn van het coronavirus.
Gevaccineerden die zich moeten laten testen zodat mensen die zich bewust niet laten vaccineren niet ziek worden, omgekeerde wereld ditquote:
We praten hier nu al over tweede helft augustus he?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:03 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat duurt wel even, er is nog een overgrote deel van onze bevolking die nog 1 prik moet halen... en er zit tussen korte tijd in van 1ste en tot en met 2de prik. Er zijn nog veel oudere mensen die niet gevaccineerd zijn, lopen nu meest risico op besmet te worden met deltavariant. Mensen die niet gevaccineerd zijn moeten vaak zelf consequenties dragen als ze ernstig ziek worden.
Ziedend.quote:
Heb het al een tijdje niet meer gevolgd, maar volgens mij was ook Azarkan regelmatig vrij scherp.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De BBB was ongeveer de enige die echt de juiste relevante vragen stelde.
De rest was zowat alleen maar aan het vragen om meer maatregelen
een ondersteunend bronnetje: direct.frquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:41 schreef THEFXR het volgende:
Franse minister: ongekende stijging coronabesmettingen
.....
De minister benadrukt dat er maar "een wapen" is tegen het virus, namelijk vaccineren. "Het is niet meer de tijd om te twijfelen en te aarzelen, het is tijd voor collectieve immuniteit", zei Veran in het parlement. "Dat is onze gemeenschappelijke verantwoordelijkheid en de enige manier om voor eens en altijd van het coronavirus af te komen."
....
Wat maakt dat uit. Het gaat erom dat je met 2 vaccinaties volledig 'gedekt' zou zijn. Dat blijkt een wassen neusquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je en hoeveel ongevaccineerden zijn vorige week positief getest ?
Ach ja. De minister handelt in zijn eentje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Vooralsnog hebben we een minister die primair verantwoordelijk is.
[..]
Dus? Toen waren de vaccins nog de uitweg. Als dat nu gaat schuiven is wijzen naar de verkiezingen echt pure armoe
Eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef maan_man het volgende:
Engel en de avondklokrellen hebben de regering ongekend in de kaart gespeeld. Mensen waren terughoudend om hun weerstand tegen de regels uit te spreken omdat ze dan in een van die groepen werden gestopt.
Ik zie dat niet zo eigenlijk...quote:Maar de schroom lijkt nu wel een beetje weg te zijn.
En dat is exact waarom als het vaccineren lekker gaat, je vaccineren níet verplicht moet gaan stellen in een land als Nederlandquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:47 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar iedereen kan dat zelf beslissen toch?
Ja 2e helft augustus is het 2 weken voor het praktische einde van de vaccinatiecampagne.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We praten hier nu al over tweede helft augustus he?
Laten we het niet hopen, zeker tweede prikkers ben ik niet zo heel bang voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja het is de doodsteek voor vaccinatiebereidheid onder jongeren en mensen die nog twijfelen of een 2e prik moeten.
Klopt ze gooien hun eigen glazen in. We willen nu voorkomen dat mensen zelfs verkouden worden of een snotneus krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja het is de doodsteek voor vaccinatiebereidheid onder jongeren en mensen die nog twijfelen of een 2e prik moeten.
Correct!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We praten hier nu al over tweede helft augustus he?
Alles is dichtgetimmerd in een akkoord #nepparlement en anders wordt het via achterkamertjes met groenlinks geregeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach ja. De minister handelt in zijn eentje.
Jij weet toch beter dan wie dan ook dat er 150 mensen zitten om zijn beleid te controleren.
Die halen gewoon hun tweede prik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen, zeker tweede prikkers ben ik niet zo heel bang voor eigenlijk.
Eenmaal overgegeven aan rituele onzuiverheid moet het plebs wel, nu men zwak geworden is tov een miljoenmiljard normaalgesproken nietszeggende virussen en pathogenenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt ze gooien hun eigen glazen in. We willen nu voorkomen dat mensen zelfs verkouden worden of een snotneus krijgen.
Dat ben je ook, er was letterlijk een volledig (2x) gevaccineerde persoon positief getest.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Het gaat erom dat je met 2 vaccinaties volledig 'gedekt' zou zijn. Dat blijkt een wassen neus
Precies, het beleid van alsnog testen na volledige vaccinatie is gewoon net zo dom als ‘Dansen met Janssen’. Durfen politici nou echt niet te zeggen dat mensen die zich bewust niet laten vaccineren geweigerd kunnen worden bij nachtclubs, discotheken en festivals?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je zou dus haast gaan denken dat het een slecht idee is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef Erno-BE het volgende:
Waar ik mij enorm zorgen om maak is dat het verplicht testen van gevaccineerden voor nachtclubs, discotheken en festivals de vaccinatiebereidheid enorm onderuit haalt. Als ik naar de grafiek van de vaccinatiegraad per leeftijdcofort kijk (https://mobile.twitter.co(...)856367972355/photo/1), dan zie ik dat de vaccinatiebereidheid van de jongvolwassenen tussen de 18 en 35 blijft steken rond de 60%. Mijn eigen groep (25-29) is zelfs de groep met de laagste vaccinatiebereidheid (59%). Dat is niet positief aangezien de groep 18-35-jarigen wel enorme verspreiders zijn van het coronavirus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |