abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 21:54:38 #51
236264 crew  capricia
pi_200462522
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

Yes! Team Momo/celestien/capricia/tijger is aangekomen om te sussen! Welkom!
Pardon?
Van mij mag je lekker een dagje of weekje boos zijn hoor.
Wat schiet je er mee op?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:54:44 #52
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_200462523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik bedoel niet eens geweld. Als 25.000 man bij Mysteryland zeggen ‘de tyfus met je test’ gaan ze daar echt niets aan kunnen doen.

Dan kan de gemeente de vergunning intrekken, maar heel veel meer kunnen ze op dat specifieke moment niet.

Of er gaan weer massaal illegale ‘raves’ komen, zoals vroegah.
Nee dan gaat de media de maatschappij ophitsen tegen die festivalgangers. Er zijn echt miljoenen nodig om gehakt te maken van dit beleid.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_200462524
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:54 schreef capricia het volgende:
Ik vind het voornamelijk erg zonde van al dat overheidsgeld wat in die sectoren gepompt is. Wat totaal niet bijdraagt aan onze economie. Of mss minimaal.
Banen tong80.jpg
pi_200462529
Vaccin eigenlijk voor noppes genomen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200462532
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed, maar de situatie is nu anders dat het uit de hand loopt met de besmettingen, zeker de vaccins zijn nog echt nodig om vrijheid weer terug te krijgen. Het duurt wel langer dat we wel uit crisis komen. Precies weet ik niet wanneer dat het gebeurt. We moeten echt nog voorzichtig zijn in deze tijd.
De vaccins zijn nodig om ziekte te voorkomen. Als je ook gevaccineerden gaat testen ga je dus richting besmettingen voorkomen.

Kun je het je voorstellen, iedere keer een situatie als in Australië? Zelfs nadat je volledig gevaccineerd bent en er niet ziek meer van wordt?
pi_200462536
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik zit bij een opdrachtgever waar ik vorige week ineens te horen heb gekregen dat je wel naar kantoor mag als het niet anders kan maar niet om met collega's af te spreken. Maar je mag wel gelukkig in je eentje in een hok zitten. 8)7
:') Gelukkig is het enige wat ze bij mij op het werk doen om de twee weken testen en we zouden een mondkapje moeten dragen... maar er zijn drie 'afdelingen'. Een afdeling doet alles precies volgens de regeltjes met mondkapjes en afstandhouden maar de andere twee niet. Gelukkig dus bij ons verder geen regels.
pi_200462543
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Klote virus.
Nee. Niks.
Dit ligt aan mensen achter de knoppen die geen idee hebben wat ze nu eigenlijk willen.
zie email 27 oktober
pi_200462552
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik werk 3/4 op kantoor. Ook mijn werkgever is er streng in.
Maar ik heb verteld dat alleen maar thuiszitten geen optie is.

Wel leuk dat RvB en directie wel elke dag op kantoor is :')
Als ik zou willen zou ik op kantoor mogen werken, elke dag, maar dat is niet fair voor de mensen die ook een dagje willen, de bezettingsgraad mag maar 10% zijn geloof ik.

Het hoger management en directie werken bij ons vrijwel allemaal thuis, dat is wel netjes, de webinars die we te zien krijgen zijn veelal echt vanuit de woningen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200462556
quote:
Ik vind het voornamelijk erg zonde van al dat overheidsgeld wat in die sectoren gepompt is. Wat totaal niet bijdraagt aan onze economie. Of mss minimaal.
Tja, als je iemand door overheidsingrijpen iedere vorm van ondernemen onmogelijk wordt gemaakt, dan kan je niet wegkijken en je handen van die sector aftrekken.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:56:23 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_200462562
Maar goed. We vergeten wel even dat heel veel overheden nogal running out of money zijn als het gaat om het financieren van verdere lockdowns. Dat gaat ook een rol spelen in de afweging of en in welke mate er maatregelen blijven.

Krimpende economien kan ook wel eens voor redding zorgen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:56:23 #61
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200462563
quote:
Ja vind ik ook, we hebben nu veel miljarden verspild in 1,5 jaar tijd. Bepaalde testen en ICT-projecten faalden neer op neer... geen visie en falende beleid is het gevolg van. Ze vergallen steeds maar weer.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_200462564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:48 schreef trein2000 het volgende:
God wat ben ik boos.
Anderhalf jaar lang: De vaccins zijn de weg naar de vrijheid, Dansen met Janssen jongens! Vaccineren zorgt voor vrijheid.

Nu: HAHAHA, Gefopt.

Zo komt het echt over. Woest ben ik. Dit moet echt ophouden.
Je moet toch iets als er zo veel geld uitgegeven is aan een testsamenleving.
pi_200462570
quote:
Hoezo niet? Kan uiteindelijk toch gewoon een zelfstandig bedrijf worden? De infrastructuur is er dan in ieder geval al
en de mensen zijn tegen die tijd opgeleid...
pi_200462571
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed, maar de situatie is nu anders dat het uit de hand loopt met de besmettingen, zeker de vaccins zijn nog echt nodig om vrijheid weer terug te krijgen. Het duurt wel langer dat we wel uit crisis komen. Precies weet ik niet wanneer dat het gebeurt. We moeten echt nog voorzichtig zijn in deze tijd.
Sinds wanneer zijn besmettingen een probleem? Natuurlijk, daar zit een verband in met stijgende ziekenhuisopnamen, dat snap ik ook wel. Maar de vaccins maken dat verband steeds zwakker. Elke week neemt dat verband verder af.
zie email 27 oktober
pi_200462576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef groenen het volgende:

[..]

Publiek voor festivals en discotheken is een te klein (en laf) electoraat om echt iets in gang te zetten.

Voetbalsupporters zijn mijn laatste hoop. Die kunnen wel massa’s in gang krijgen waar de burgemeester en overheid geen trek in hebben.
Laat er nou toevallig vandaag een bericht gekomen zijn van een XL teststraat die 25k tests moet kunnen doen in t oosten zodat het voetbalseizoen goed van start kan.

Buiten, in de frisse lucht, met een negatieve test. Die groep ben ik ook wel benieuwd naar ja.
pi_200462589
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:48 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Het volstrekt onbetrouwbaar en nutteloos gebleken "testen voor toegang" moet dus wegens succes verlengd worden? Zo intelligent zijn die epidemiologen dus blijkbaar ook niet...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:57:29 #67
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_200462596
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als ik zou willen zou ik op kantoor mogen werken, elke dag, maar dat is niet fair voor de mensen die ook een dagje willen, de bezettingsgraad mag maar 10% zijn geloof ik.

Het hoger management en directie werken bij ons vrijwel allemaal thuis, dat is wel netjes, de webinars die we te zien krijgen zijn veelal echt vanuit de woningen.
Lekker subjectief ook dat 10% toegestaan is. My ass.
Werkgever moet natuurlijk gewoon een werkplek verschaffen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 21:57:33 #68
236264 crew  capricia
pi_200462598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee. Niks.
Dit ligt aan mensen achter de knoppen die geen idee hebben wat ze nu eigenlijk willen.
Daar mag je de hele tweede kamer op aanspreken.
En hoe boos je ook bent, er zijn net verkiezingen geweest.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200462602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:43 schreef maan_man het volgende:

[..]

Het gaat sneller dan je denkt. Er is geen weg meer terug.
Dit las ik ook zojuist, weer een stap richting de permanente test maatschappij. Een paar maanden geleden leek dit nog een vergezochte wappie gedachte. Nu begint het realiteit te worden. Ik zie het in 2021 niet meer gebeuren dat er nog evenementen gehouden mogen worden zonder eindeloos test geneuzel.
٩๏̯͡๏)۶
pi_200462607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:48 schreef trein2000 het volgende:
God wat ben ik boos.
Anderhalf jaar lang: De vaccins zijn de weg naar de vrijheid, Dansen met Janssen jongens! Vaccineren zorgt voor vrijheid.

Nu: HAHAHA, Gefopt.

Zo komt het echt over. Woest ben ik. Dit moet echt ophouden.
Het was gewoon te vroeg om te versoepelen zoals ze gedaan hebben plus onkunde met dat achterlijke testen. Tel darbij op dat elk land nog in de paniekmodus zit qua rood. Maar zodra het vaccinatie rondje af is wens ik ze veel succes met proberen mensen tegen te houden om gewoon te leven dat is niet te handhaven. Daar hoef je echt niet voor naar het malieveld om je ingeleverde rechten weer terug te krijgen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 21:57:57 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200462614
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-festival~aefdae42/

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Laten we er maar gewoon mee stoppen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_200462620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee. Niks.
Nou maximaal micromangement van een paar besmettingen die vrijwel geen ziekenhuisopnames tot gevolg hebben.

Hoeveel opnames hebben we nu gehad op z'n 100K besmettingen? 200?
En hoeveel waren er binnen 1 dag weer ontslagen?
En hoeveel waren er ongevaccineerd in de ziekenhuizen?
En hoe was de medische status van de opgenomen personen?

Dat zijn de zaken die relevant zijn. Niet een paar besmettingen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:58:16 #73
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200462622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

De vaccins zijn nodig om ziekte te voorkomen. Als je ook gevaccineerden gaat testen ga je dus richting besmettingen voorkomen.

Kun je het je voorstellen, iedere keer een situatie als in Australië? Zelfs nadat je volledig gevaccineerd bent en er niet ziek meer van wordt?
Kan me wel voorstellen ja, maar ik weet donders goed dat ook bij mensen die volledig gevaccineerd zijn wel ziek kunnen worden, hopelijk minder ernstig.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_200462631
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In deze fase is in tijd natuurlijk een afgebakend cohort. Maar niemand lijkt dat te willen bevestigen.
Hugo doet zn uiterste best om zich vooral niet vast te leggen op een einde: https://www.ftm.nl/artike(...)s-eindeloze-pandemie
zie email 27 oktober
pi_200462633
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar mag je de hele tweede kamer op aanspreken.
En hoe boos je ook bent, er zijn net verkiezingen geweest.
Inmiddels begin ik te denken dat er wel nieuwe verkiezingen gaan komen. Geloof niet dat ze eruit gaan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')