Pardon lees de TTquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef Catkiller het volgende:
Uuuuuuhhhhh, wat wil ik je graag likken.
Ik zou zo graag je natte kutje willen zien. *kreun*
Uh FuUcK.
Dat zat hij dus te doen toen zijn pleedeur openstond.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef Catkiller het volgende:
Uuuuuuhhhhh, wat wil ik je graag likken.
Ik zou zo graag je natte kutje willen zien. *kreun*
Uh FuUcK.
Dit waardeer ik enormquote:
Waar geloof je meer in, dat dit echt is of god?quote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:48 schreef HermieHermann het volgende:
https://t.me/bradgekartel/65
wat denken jullie, deal or no deal
Dat dit echt isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar geloof je meer in, dat dit echt is of god?
Zie vorige topicquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Nu de vraag wie was de gelukkige natte poes?
65 achter de link weghalenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik hoor alleen het geluid, moet ik nog wat zien ergens?
Je moet door de chat scrollen, daar zie je meer over de Whatsapp chats van geile Braad en ook het geluid. Op de link hoorde ik alleen het geluid, geen idee hoezo..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
Welk geluid? Ik heb alleen het telegram kanaal?
wel op play klikken hansquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
Ik niet, heb je invite?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zie vorige topic, post van Herman ergens
Desktopversie opvragen, dan kun je bij de DM op een blokkeericoontje klikken. Heb ik ook gedaan bij hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Phoenyx-God als je mij blijft lastigvallen per dm ga ik echt over je schele hoofd heen zeiken
Ik heb hem eens DM gestuurd je moest eens weten hoe @Phoenix-god toen reageerde en toen lullig vragen in FB of niemand een ban kon krijgen voor ongewenste DMquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Phoenyx-God als je mij blijft lastigvallen per dm ga ik echt over je schele hoofd heen zeiken
Dat kan wel alleen als je het berichtje nog niet gelezen hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Desktopversie opvragen, dan kun je bij de DM op een blokkeericoontje klikken. Heb ik ook gedaan bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 3kg zitten er ook weer aan
[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 09:27:41 ]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:20 schreef Banaanvragen het volgende:
Om nog even terug te komen op deze videos
maandag:
frikandel pizza 1435kcals
thick shake: 486kcals
family xxl grilled beef: 2868kcals
als we er vanuit gaan dat hij inderdaad maar 1 kwart heeft gegeten gister dan waren dat 717kcals van die xxl pizza
zonder ander eten 2638kcals op maandag
----
die andere 2151 kcals van de pizza zijn dinsdag in het nekkie gegaan
daarbij een
double big tasty: 944kcal
patat: 434kcal
cola: 213kcal
mcdonalds totaal: 1591 kcal
maandag: 2638kcals
dinsdag: 3742 kcal
gemiddeld 3200kcal's per dagLekker permanent plakpoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 3kg zitten er ook weer aan![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:20 schreef Banaanvragen het volgende:
Om nog even terug te komen op deze videos
maandag:
frikandel pizza 1435kcals
thick shake: 486kcals
family xxl grilled beef: 2868kcals
als we er vanuit gaan dat hij inderdaad maar 1 kwart heeft gegeten gister dan waren dat 717kcals van die xxl pizza
zonder ander eten 2638kcals op maandag
----
die andere 2151 kcals van de pizza zijn dinsdag in het nekkie gegaan
daarbij een
double big tasty: 944kcal
patat: 434kcal
cola: 213kcal
mcdonalds totaal: 1591 kcal
maandag: 2638kcals
dinsdag: 3742 kcal
gemiddeld 3200kcal's per dagDan maar weer even 800 meter lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 3kg zitten er ook weer aan
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Klinkt wel als hem, maar wat, wanneer en waarom?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan maar weer even 800 meter lopen waggelen
vind ik leukquote:Op woensdag 21 juli 2021 09:50 schreef -river- het volgende:
Waarom kijken naar iemand die zich letterlijk dood eet?
Mensen met ook een kutleven gaan zich daar beter van voelen vermoed ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:50 schreef -river- het volgende:
Waarom kijken naar iemand die zich letterlijk dood eet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:07 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Jamie, 23 år og fra SønderborgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Nadine VisserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:07 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Jamie, 23 år og fra SønderborgWord je daar nou opgewonden van? Gephotoshopte plaatjes van vrouwen in lingerie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij wel van BradgeTV veronderstel ik?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:20 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Word je daar nou opgewonden van? Gephotoshopte plaatjes van vrouwen in lingerie?
Ik wel, lekker zijn navel helemaal volspuiten met warm mannenpap mmmmmmmquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, jij wel van BradgeTV veronderstel ik?
Dan kan je gelijk vandaag een frikadel speciaal pizza reviewen en morgen langs de MC Donaldsquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:18 schreef Solotovski het volgende:
In de verte begin ik weer wat te proeven
Volgende review, Braddie proeft pap uit zijn navel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wel, lekker zijn navel helemaal volspuiten met warm mannenpap mmmmmmm
die lijkt me tering smerig manquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:51 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk vandaag een frikadel speciaal pizza reviewen en morgen langs de MC Donalds
Misschien was het Gothic Cynthiaquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:56 schreef Modus het volgende:
Die chick waar die mee zat te chatten dan, was toch gewoon een fake account van kartel?
kan niet anders tochquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:56 schreef Modus het volgende:
Die chick waar die mee zat te chatten dan, was toch gewoon een fake account van kartel?
je vergeet de beef pizza van 1.3kiloquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:51 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk vandaag een frikadel speciaal pizza reviewen en morgen langs de MC Donalds
Volgens mij wel maar dan kloppen die WApics toch niet, die zijn vanuit zijn perspectief. Of zouden ze dat echt gehackt hebben op 1 of andere manier.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kan niet anders toch
trapt er natuurlijk ook met open ogen in
geen idee hoe je dat hebt gedaan manquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar dan kloppen die WApics toch niet, die zijn vanuit zijn perspectief. Of zouden ze dat echt gehackt hebben op 1 of andere manier.
Zo opzichtig inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geen idee hoe je dat hebt gedaan man
Zeg hijgerig dat je haar wil likkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:21 schreef Makrelis het volgende:
Rotgriet lol. Stuurt ze me foto's van de uitgebreide brunch die ze nu heeft.
Hoezo kloppen niet? Hij is in het wit. Zijn stem lijkt er trouwens wel op.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar dan kloppen die WApics toch niet, die zijn vanuit zijn perspectief. Of zouden ze dat echt gehackt hebben op 1 of andere manier.
Nee, daar is ze juist op uit. Ik heb 'r gisteren trouwens al een stout berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeg hijgerig dat je haar wil likken
Het is hem ook, hij werd gisteren ook gebeld in zn stream door iemand die dit dat gehijg afspeelde en toen werd hij weer behoorlijk pissed.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoezo kloppen niet? Hij is in het wit. Zijn stem lijkt er trouwens wel op.
Welnee, we plagen elkaar maar wat. Komt goed.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:25 schreef JochemSjakie het volgende:
Makrelis speelt hard to get. Of dat wijs is... de tijd zal het ons leren!
En vervolgens fooi geven aan een kassameisje. Bradge logica.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
5 guys kost 18 euro, macdonalds kost 10 euro en 3 ltr aan benzine. dus ong 15 euro daarom ga ik naar de mac.
Als je zo moet denken als 30er, fucking hey.................
kennen we hier niet op de bible beltquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:51 schreef Treinhoer het volgende:
Five guys is trouwens wel goed. Het is prijzig maar je krijgt echt waar voor je geld. Prima smaak en vers spul.
Five guys from the same family in one bed heet het daarquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kennen we hier niet op de bible belt
It's funny because it's true.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Five guys from the same family in one bed heet het daar
Als je ooit op Utrecht CS bent moet je ff langs gaan. Zit net buiten de stationshal.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kennen we hier niet op de bible belt
Ja,quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:23 schreef Solotovski het volgende:
Heeft onze dikke vriend hier al op gereageerd?
Ohja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoezo kloppen niet? Hij is in het wit. Zijn stem lijkt er trouwens wel op.
klinkt niet als bradge, zal wel weer nep zijn, zoals alles van het die kneus. constant braad uitmaken voor leugenaar maar zelf de grootste leugenaar zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:17 schreef Modus het volgende:
[..]
voicebericht klinkt zeer zeker wel als bradge, of de gesprekken echt zijn mag hans wetenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
klinkt niet als bradge, zal wel weer nep zijn, zoals alles van het die kneus. constant braad uitmaken voor leugenaar maar zelf de grootste leugenaar zijn
Alsof het lekkerder is dan een xtra long chili cheesequote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Als je ooit op Utrecht CS bent moet je ff langs gaan. Zit net buiten de stationshal.
Dat is ook niet zo moeilijk, ik heb nog niet zo heel veel verschillende fastfood burgers gegegeten maar Five Guys, Burger King of Red Robin vind ik persoonlijk het lekkerst. Wendy of White Castle is best wel slecht als je dat gaat vergelijken en de McDonalds vind ik middelmatig, en toch ga ik wel eens lang de Mc, meestal voor de McFlurry.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:51 schreef Treinhoer het volgende:
Five guys is trouwens wel goed. Het is prijzig maar je krijgt echt waar voor je geld. Prima smaak en vers spul.
Ze heet Cin(dy) blijkbaar, de trol waar hij op geilde.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
voicebericht klinkt zeer zeker wel als bradge, of de gesprekken echt zijn mag hans weten
Was dat voor hondennaamquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze heet Cin(dy) blijkbaar, de trol waar hij op geilde.
Gesprekken zijn echt bevestigd door Bradge in vorige livestream.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
voicebericht klinkt zeer zeker wel als bradge, of de gesprekken echt zijn mag hans weten
Hij weet de sletjes wel nat te krijgenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gesprekken zijn echt bevestigd door Bradge in vorige livestream.
Als ik die apps lees is @Moonlight er nog goed van af gekomen. Want met Braad zijn skills had ze een week niet kunnen lopen. Die had haar alle hoeken van zijn krokante bed laten zien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die gast van Looijkartel keihard is gekomen op deze trollactiequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij weet de sletjes wel nat te krijgen
Hij is echt zo'n gore boomer met zijn sexting, dus dacht eerst dat het fake was.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wendys vond ik ook wel goed, maar de beste burger in New York haal je bij de ShakeShack. Dat was de beste burger die ik ooit heb gegeten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, ik heb nog niet zo heel veel verschillende fastfood burgers gegegeten maar Five Guys, Burger King of Red Robin vind ik persoonlijk het lekkerst. Wendy of White Castle is best wel slecht als je dat gaat vergelijken en de McDonalds vind ik middelmatig, en toch ga ik wel eens lang de Mc, meestal voor de McFlurry.![]()
Febo Burgers zijn ook goed te eten.
Okay, ja zo vaak krijg ik de kans niet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wendys vond ik ook wel goed, maar de beste burger in New York haal je bij de ShakeShack. Dat was de beste burger die ik ooit heb gegeten.
Dit is voor Braad het hoogst haalbare. Echt neuken lijkt me lastig met die enorme buik en treurige conditie.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:21 schreef Boze_Eend het volgende:
snap sexting niet ik wil dat echt niet doen niet wat erover schrijven
als je bedrijf wil starten moet je zo een plan schrijven voor bank niet voor als je wil neukenalles al besproken hebben voor je het gaat doen kan je net zo goed aftrekken
die zag ik een paar streams geleden voorbij komen in de chat, braddie had er even woorden mee omdat ze niet reageerde op zijn appjesquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze heet Cin(dy) blijkbaar, de trol waar hij op geilde.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die zag ik een paar streams geleden voorbij komen in de chat, braddie had er even woorden mee omdat ze niet reageerde op zijn appjes
Appjes zijn ook van meer dan een week geleden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die zag ik een paar streams geleden voorbij komen in de chat, braddie had er even woorden mee omdat ze niet reageerde op zijn appjes
dan kan het kloppen, wat is die vent toch een hitsig ventjequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Appjes zijn ook van meer dan een week geleden.
Is dit gothic cynthia?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan kan het kloppen, wat is die vent toch een hitsig ventje![]()
[ afbeelding ]
Hij rukt 3x dag vertelde hij Cindy.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan kan het kloppen, wat is die vent toch een hitsig ventje![]()
[ afbeelding ]
D’r moet er ook nog een van een zelfde postuur opquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dit is voor Braad het hoogst haalbare. Echt neuken lijkt me lastig met die enorme buik en treurige conditie.
Niet gezond hoor als dat echt zo isquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij rukt 3x dag vertelde hij Cindy.
gelukkig is hij voor de rest wel gezondquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezond hoor als dat echt zo is
Hij heeft wat moeite met mate houden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is hij voor de rest wel gezond
Hoezo niet????????quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezond hoor als dat echt zo is
Heb geen mening.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat vind jij van 3 keer per dag afberen?
Ja gelukkig is dit allemaal wel met matequote:
elke keer als ik kijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef The_Emotion het volgende:
Hoe vaak fappen jullie op Braadvlogs?
Nu vijf keer?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:50 schreef Treinhoer het volgende:
3 keer per dag rukken deed ik toen ik 13 was.
Pas je op voor Corona?!quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Even lekker uurtje buiten geweest.
Gister kapper gepakt, vandaag goed geschoren. Ben weer helemaal het mannetje en durf ik het park weer in.
Liever met maten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gelukkig is dit allemaal wel met mate
Broodjes bij shakeshack zijn ook zo gesneden dat het vlees er niet uitvaltquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wendys vond ik ook wel goed, maar de beste burger in New York haal je bij de ShakeShack. Dat was de beste burger die ik ooit heb gegeten.
Ja lol. USAgenot. Wel jammer dat je daar dan straks tegenmoet als ze weer beetje in vorm zijn. Rip medaillequote:Op woensdag 21 juli 2021 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Fok-it
Deze meid staat lekker te ballen vandaag:
[ afbeelding ]
hoe vies tering achterlijke mongolide ben je als je zo makkelijk hapt op een "geil meisje" die je niet kentquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hier praat die over Sextings, vanaf 40:50 ong.
Ach, wat doe je er aan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lol. USAgenot. Wel jammer dat je daar dan straks tegenmoet als ze weer beetje in vorm zijn. Rip medaille
Zambiaantjes worden kortgehouden in ieder geval. Dat wordt 20-0quote:
Hij is gisterennacht gezien bij de nachtwinkel Hilversum. Nog meer kcal naar binnen gepropt dus.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
hoe vies tering achterlijke mongolide ben je als je zo makkelijk hapt op een "geil meisje" die je niet kent
terwijl mensen je constant belachelijk maken
Nee 24/7 Braddie live-streams kijkenquote:
Geen idee hoe goed die zijn. Zou aardige stunt zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zambiaantjes worden kortgehouden in ieder geval. Dat wordt 20-0
Ik begin het op een gegeven moment wel een beetje ziekelijk te vinden, maargoed. ieders eigen feestje natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Streammarathons is ook sport
Doet ie toch meer aan beweging dan we dachten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij rukt 3x dag vertelde hij Cindy.
Ik snap ook niet dat mensen dit serieus gaan kijken...quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin het op een gegeven moment wel een beetje ziekelijk te vinden, maargoed. ieders eigen feestje natuurlijk
Vieze ranzige roos gatverdammequote:Op woensdag 21 juli 2021 13:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dit serieus gaan kijken...
Ik zie dat die weer online is (incl roos) met dezelfde chatters en de vragen zoals 'speel je ook games', 'welk werk doe je'...
quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden wij slechter zijn dan die keepster van Zambia? Dit kan toch niet.
Lijkt je moeders benen welquote:
Deze komt niet helemaal aan. Als ik nou had gezegd dat ze uit elkaar getrokken werden, okequote:
Zit een beetje te kijken bij transfers, omdat ik me verveel.quote:
Lol die naam ken ik nog wel van FM. Niet eens verhuurd?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit een beetje te kijken bij transfers, omdat ik me verveel.
Zie dat Chelsea eindelijk Blackman heeft laten gaan. Gozer heeft 15 jaar bij Chelsea gezeten zonder ook maar 1 minuut in het eerste mee te doen
Is nu 27.
Jawel. Allemaal schijtclubs in lagere divisies.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol die naam ken ik nog wel van FM. Niet eens verhuurd?
is ie ook zwart want dat zou hilarisch zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit een beetje te kijken bij transfers, omdat ik me verveel.
Zie dat Chelsea eindelijk Blackman heeft laten gaan. Gozer heeft 15 jaar bij Chelsea gezeten zonder ook maar 1 minuut in het eerste mee te doen
Is nu 27.
Hij heet Jamal. Doe eens een gok.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is ie ook zwart want dat zou hilarisch zijn natuurlijk
Klinkt roomblankquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heet Jamal. Doe eens een gok.
Denk dat je niet medelijden hoeft te hebben met iemand die 15 jaar Chelski-salaris heeft gepaktquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Allemaal schijtclubs in lagere divisies.
echt hequote:Op woensdag 21 juli 2021 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je niet medelijden hoeft te hebben met iemand die 15 jaar Chelski-salaris heeft gepakt
Heb ik ook niet. PSV heeft iig van Ginkel gratis gepakt. Slim.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je niet medelijden hoeft te hebben met iemand die 15 jaar Chelski-salaris heeft gepakt
Is linksback toch? Die heeft Feyenoord niet nodigquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. PSV heeft iig van Ginkel gratis gepakt. Slim.
Misschien dat Feyenoord Maatsen kan huren.
Verkoop Hapsie nou.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is linksback toch? Die heeft Feyenoord niet nodig
Ach, zie het allemaal wel. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar Berghuis bij Ajaxquote:
Dit dacht ik ook, iedereen die normaal kan denken doorziet dit toch wel:quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
hoe vies tering achterlijke mongolide ben je als je zo makkelijk hapt op een "geil meisje" die je niet kent
terwijl mensen je constant belachelijk maken
ik vind het wel genietenquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:47 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, iedereen die normaal kan denken doorziet dit toch wel:
1) Zomaar een geil meisje, die je nog niet in het echt ontmoet hebt
2) Je weet dat het looijkartel je probeert te pesten
3) Je bent kaolodikke uitkeringstrekker zonder toekomstperspectief, hier zitten weinig meisjes op te wachten
Overigens komen bovenstaande drie redenen het beste over als je op je vingers mee telt
Zo over mn tepels heen mmmmquote:
Jij zit dus toch in het kartel?quote:
We zijn erg benieuwd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:38 schreef Fcu030 het volgende:
Ik heb een goede en flinke zak wiet gekregen! Vanavond review.
Voorlopig de laatste zak wiet die ik in ontvangst neem.quote:
Ik heb gehoord dat De Groot te Soesterberg prachtige koopjes heeft, zelfs voor de zeer kleine portemonnee.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef Treinhoer het volgende:
Heeft er iemand een auto voor mij? Koppaking naar de getver.
Maak een live review ervan met backme erop.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ken wel iemand waar je naartoe kan voor reparatiesquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef Treinhoer het volgende:
Goed planquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maak een live review ervan met backme erop.
Misschien krijg je donaties.
Zoek wel een auto zonder roetschade.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat De Groot te Soesterberg prachtige koopjes heeft, zelfs voor de zeer kleine portemonnee.
Ah, wie dan? Ik zoek een betrouwbaar persoon.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand waar je naartoe kan voor reparaties
Oh nee, dan houdt het opquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ah, wie dan? Ik zoek een betrouwbaar persoon.
Klinkt wel goed. Beetje betrouwbare verkoper?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien kan @:treinhoer een mooie BMW met houten interieur kopen.
Ja staat goed bekend volgens een invloedrijke Nederlandse vlogger.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. Beetje betrouwbare verkoper?
Kun je met elk bot in je lijf vertrouwen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. Beetje betrouwbare verkoper?
Ja ik moest het van Hans zeggenquote:
JetCars. Alles voor de kleine beurs.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef Treinhoer het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Braddie is op z'n best als hij wat doms doet.
Gelukkig voor ons is hij vaak op z'n best.
Alles voor de views, wacht maar tot hij een riant inkomen uit zijn vlogs haalt. Dan lacht hij ons allemaal uit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Braddie is op z'n best als hij wat doms doet.
Gelukkig voor ons is hij vaak op z'n best.
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Alles voor de views, wacht maar tot hij een riant inkomen uit zijn vlogs haalt. Dan lacht hij ons allemaal uit.
Braddie kennende zal hij het wel doorverkopenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Braddie en Playstations, oude tijden herleven.
Hij deed heel overdreven dankbaar. Was ook voor het eerst. Hij moet natuurlijk even zijn imago oppoetsen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:40 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Braddie kennende zal hij het wel doorverkopen
Fuck yeahhhquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhh wat wil ik je graag likkeeeeennnnnn ahhhhhh
Ik heb Solo ook geliketquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou Cindy een dikke kut hebben? Bradge houdt normaliter alleen van een vette hap.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Mmmmm jaaaaa lik mn natte gleufjequote:Op woensdag 21 juli 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Mmmm oooh fuck ja sheffie mmmmmmmm qaaaaah ooooohh jaaaquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mmmmm jaaaaa lik mn natte gleufje
Matige bite. Niet lekker. Ga hier zeker vaker likkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou Cindy een dikke kut hebben? Bradge houdt normaliter alleen van een vette hap.
Zolang er geen review komt vind ik het prima.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou Cindy een dikke kut hebben? Bradge houdt normaliter alleen van een vette hap.
En niet van zout.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Passen goed bij elkaar, ik hoop dat ze gelukkig worden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit monster heeft Bradge wel een keer flink aan de haren getrokken.
Zou niet verkeerd zijn samen in een besloten woongroep zonder internet verbinding.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Passen goed bij elkaar, ik hoop dat ze gelukkig worden.
Ahhhhh zou d'r kutje willen likken ahhhh uhhhquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit monster heeft Bradge wel een keer flink aan de haren getrokken.
Ik wandel elke dag, mijn conditie wordt elke dag beter. Jaaahhhhh domineer me.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:31 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ahhhhh zou d'r kutje willen likken ahhhh uhhh
En dan bondage met van die straps die ze op vrachtwagens gebruiken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik wandel elke dag, mijn conditie wordt elke dag beter. Jaaahhhhh domineer me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:41 schreef praadje het volgende:
Kost 50 cent per quote, net zo duur als een Niels-quote dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Aaaahhh wat wil - oh nee wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie habibo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kijk je nog wel eens naar Lucas? Voor die kerel heb ik eigenlijk best respect.
Nee, wel een pervertquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:53 schreef Boze_Eend het volgende:
als je je voordoet als meid om te sexten met bradge maakt dat je homo?
Vind het jammre dat jij hier postquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:57 schreef Boze_Eend het volgende:
vind het jammre dat hij niet livestreamed wil kijken
3x per dag lukt me niet, maar elke ochtend wordt 'ie goed stijf hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik wandel elke dag, mijn conditie wordt elke dag beter. Jaaahhhhh domineer me.
Zo dik is @Danny nietquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Onze bolle man heeft weer even geld dus hoeft niet te bedelen.
Ik ervaar dit echt als een kans hogerop, mooi om zo gescout te worden, van de keukenkampioendivisie naar de eredivisie. Het was gezellig met jullie, maar ik moet door naar de top, ik stap over naar het looijkartel. Ik neem aan dat jullie mij volledig begrijpen en steunen in deze. Ik heb hier een mooie tijd gehad en hoop hier in de nadagen van mijn carrière terug te keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik mee als assistent? Ze noemen mij ook wel scholletje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik ervaar dit echt als een kans hogerop, mooi om zo gescout te worden, van de keukenkampioendivisie naar de eredivisie. Het was gezellig met jullie, maar ik moet door naar de top, ik stap over naar het looijkartel. Ik neem aan dat jullie mij volledig begrijpen en steunen in deze. Ik heb hier een mooie tijd gehad en hoop hier in de nadagen van mijn carrière terug te keren.
ze hebben obsessiequote:Op woensdag 21 juli 2021 20:23 schreef bamibij het volgende:
looij kartel met een website
looijkartel.nl
Ken ik niet maar is goedquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee naar oceans40-45? @:paxcon komt ook
Dat betekent dat ik mijn hok aan het opknappen ben.quote:
Schuurtje?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik mijn hok aan het opknappen ben.
Nee, daar kan ik ouwe shirtjes voor hangenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme vraag ben jij dom ofzo
Je drinkt niet meer, je fapt niet meer, kijkt geen porno meer, hebt geen seks meer...?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Biertje tijdens het douchen is ook lekker. Maar ik drink niet meer
Ik mag die zahavi welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |