Pardon lees de TTquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef Catkiller het volgende:
Uuuuuuhhhhh, wat wil ik je graag likken.
Ik zou zo graag je natte kutje willen zien. *kreun*
Uh FuUcK.
Dat zat hij dus te doen toen zijn pleedeur openstond.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef Catkiller het volgende:
Uuuuuuhhhhh, wat wil ik je graag likken.
Ik zou zo graag je natte kutje willen zien. *kreun*
Uh FuUcK.
Dit waardeer ik enormquote:
Waar geloof je meer in, dat dit echt is of god?quote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:48 schreef HermieHermann het volgende:
https://t.me/bradgekartel/65
wat denken jullie, deal or no deal
Dat dit echt isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar geloof je meer in, dat dit echt is of god?
Zie vorige topicquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Nu de vraag wie was de gelukkige natte poes?
65 achter de link weghalenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik hoor alleen het geluid, moet ik nog wat zien ergens?
Je moet door de chat scrollen, daar zie je meer over de Whatsapp chats van geile Braad en ook het geluid. Op de link hoorde ik alleen het geluid, geen idee hoezo..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
Welk geluid? Ik heb alleen het telegram kanaal?
wel op play klikken hansquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
Ik niet, heb je invite?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zie vorige topic, post van Herman ergens
Desktopversie opvragen, dan kun je bij de DM op een blokkeericoontje klikken. Heb ik ook gedaan bij hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Phoenyx-God als je mij blijft lastigvallen per dm ga ik echt over je schele hoofd heen zeiken
Ik heb hem eens DM gestuurd je moest eens weten hoe @Phoenix-god toen reageerde en toen lullig vragen in FB of niemand een ban kon krijgen voor ongewenste DMquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Phoenyx-God als je mij blijft lastigvallen per dm ga ik echt over je schele hoofd heen zeiken
Dat kan wel alleen als je het berichtje nog niet gelezen hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Desktopversie opvragen, dan kun je bij de DM op een blokkeericoontje klikken. Heb ik ook gedaan bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 3kg zitten er ook weer aan
[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 09:27:41 ]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:20 schreef Banaanvragen het volgende:
Om nog even terug te komen op deze videos
maandag:
frikandel pizza 1435kcals
thick shake: 486kcals
family xxl grilled beef: 2868kcals
als we er vanuit gaan dat hij inderdaad maar 1 kwart heeft gegeten gister dan waren dat 717kcals van die xxl pizza
zonder ander eten 2638kcals op maandag
----
die andere 2151 kcals van de pizza zijn dinsdag in het nekkie gegaan
daarbij een
double big tasty: 944kcal
patat: 434kcal
cola: 213kcal
mcdonalds totaal: 1591 kcal
maandag: 2638kcals
dinsdag: 3742 kcal
gemiddeld 3200kcal's per dagLekker permanent plakpoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 3kg zitten er ook weer aan![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:20 schreef Banaanvragen het volgende:
Om nog even terug te komen op deze videos
maandag:
frikandel pizza 1435kcals
thick shake: 486kcals
family xxl grilled beef: 2868kcals
als we er vanuit gaan dat hij inderdaad maar 1 kwart heeft gegeten gister dan waren dat 717kcals van die xxl pizza
zonder ander eten 2638kcals op maandag
----
die andere 2151 kcals van de pizza zijn dinsdag in het nekkie gegaan
daarbij een
double big tasty: 944kcal
patat: 434kcal
cola: 213kcal
mcdonalds totaal: 1591 kcal
maandag: 2638kcals
dinsdag: 3742 kcal
gemiddeld 3200kcal's per dagDan maar weer even 800 meter lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 3kg zitten er ook weer aan
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |